Madventures

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Allah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan jees jakso oli. En jaksa valittaa näkipähän millasta kulttuuria siellä päin on. Näytti porukka olevan vähän sekaisin kun henget tulee ruumiisen kesken kokkauksenkin.:D

Hyvä jaksohan tuo minunkin mielestäni oli. Raskasta katsottavaa ja aikamoinen tietopaketti suhteutettuna ohjelma-aikaan, mutta hyvä joka tapauksessa.

Kyllähän se nyt osapuilleen jokaista vituttaa katsoa, kun koiranpentu purraan elävältä hengiltä ja pienten lasten kasvoja viillellään. Mutta ei tuo nyt sen kummemmin itseäni shokeerannut, kun oli myös hyvin tiedossa jo etukäteen, että tuolla paikoissa moisia perinteitä pidetään yllä.

No, ehkä se länsimaisen ruokateollisuuden kritisointi oli perusteluineen tosiaan vähän hataralla pohjalla, mutta muuten nuo asiat kyllä hyvin taas esitettiin.

Itse alan olla aika hyvin tottunut tuohon englannin solkkaukseen jo tässä vaiheessa.

Rikun englanti ei ole itselleni ollut missään vaiheessa mikään suuri asia ohjelmaa arvioidessa, mutta nyt olen alkanut jopa hieman pitämään sen persoonallisesta otteesta.

Tosi jänskä ja hyvä jakso tänää! :) Vaikka sydämmestä otti kun se pieni poika puri siltä koiranpennulta kurkun auki :(

vaikuttava jakso. Ehkä enemmän olisin toivonut "uskallusta" kritisoida tuota eläinrääkkäystä, nyt tuo antaa kaikkien kukkien kukkia-tyyli jotenkin ei oikein mennyt läpi ainakaan mulle..

vaikuttava jakso. Ehkä enemmän olisin toivonut "uskallusta" kritisoida tuota eläinrääkkäystä, nyt tuo antaa kaikkien kukkien kukkia-tyyli jotenkin ei oikein mennyt läpi ainakaan mulle..

Eläinrääkkäyksestä?

Et tainnut kuunnella yhtään mitä kaverit puhuivat.

Tässä kuvia sinun ja minun harjoittamasta eläinrääkkäyksestä.
http://www.oikeuttaelaimille.net/ttnet/index.php?option=com_content&task=view&id=47&Itemid=58

Jos olet vege, niin anteeksi väärä syytös. Selvennykseksi sanon, että itsekkin pidän lihasta.

mielipiteitä on monia toki, mutta se että minä syön teollisesti tuotettua lihaa ei poista sitä tosiasiaa että tuo koirien jne leikkely elävältä oli noiden elukoiden rääkkäystä.

En nyt tiedä oliko siinä sen kummempaa eläinrääkkäystä mukana.
Lähinnä uhrattavilta/syötäviltä elukoilta vedettiin kaulat auki.
Se koiranpennun kaulan pureminen tosin oli jotain ihan vitun flipannutta ja leuka tipahti kyllä lattiaan.

En nyt tiedä oliko siinä sen kummempaa eläinrääkkäystä mukana.
Lähinnä uhrattavilta/syötäviltä elukoilta vedettiin kaulat auki.
Se koiranpennun kaulan pureminen tosin oli jotain ihan vitun flipannutta ja leuka tipahti kyllä lattiaan.

Jos elävältä koiralta leikellään ruumiinosia irti niin kyllä se menee eläinrääkkäyksen puolelle. Ainakin suomessa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saapa nähdä, nouseeko tästä jaksosta samanlainen haloo ku 1. kauden koiransyömisestä.

Odotan jo innolla huomisia lööpejä: "Lapsia viilleltiin televisiossa!!"

Paska jakso, juuri tuon "kulttuurin" ihannoinnin vuoksi. Tai sitten en vain ymmärrä. Sivistystä peliin perhana...

Huomenna otsikot laulaa!

Jos elävältä koiralta leikellään ruumiinosia irti niin kyllä se menee eläinrääkkäyksen puolelle. Ainakin suomessa...
Tjaa, itse missasin että elävältä koiralta olisi leikattu muuta kuin kurkku auki, jonka jälkeen vetelivät palasiksi.
Tuskin tuolla afrikassa hirveästi eläimiä tainnutellaankaan, ennenkuin teurastetaan.
(En puolustele ohjelmassa näkynyttä meininkiä, vittumaista katseltavaahan se oli.)

Oli kyllä suhteellisen avartava jakso.

Kattelin Pittiä ja Jolieta niin unohtu jakso, niin mitä siellä tänään oli keittiössä ruokana kun niin hehkutettiin?

Tunna joutui syömään kissan kielen ja jotain sitkeitä osia sen päästä. Kieli oli kuulemma erittäin maukasta.

Eikö näitä juttuja sitten saisi näyttää televisiossa? Jos jossain kulttuurissa on tapana uhrata eläimiä uskontoa harjoitettaessa, niin mitä sitten? Ei se touhu itseänikään nyt välttämättä hirveästi houkutellut, mutta en siitä sen kummemmin hermostunutkaan. Oikeasti, jos tuo meininki ahdistaa kovasti, niin ei muutakun lähetyssaarnaajaksi sinne vaan ja käännyttämään niitä pakanoita pois elävien kanojen pureskelusta. Mutta väkisinkin tulee mieleen, että kuinka paljon ne kyläläiset esittää sille kameralle.
Ja tuossa madcook -osuudessahan on monesti aikaisemminkin syöty "lemmikkieläimiä". Ei hirveän monessa ohjelmassa noin suoraan kritisoida länsimaita kaksinaismoralismista suhtautumisessa lemmikkeihin ja tuotantoeläimiin. Ja ihan asiaahan se Riku yleensä puhuu, mitä nyt itseäkin vähän alkaa hämäämään, kun tuntuu, että joka jaksossa on jotain vastaavaa läppää.
Niin joo, ja lopuksi vielä: En minä ainakaan jaksaisi katsoa matkailuohjelmaa jossa pari tolloa menee maasta toiseen ja haukkuu kaikki muut kulttuurit barbaareiksi ja julmiksi vain siksi etteivät ne ole länsimaisen "kehityksen" tasolla.

Kyllä itsellä loppui tämän jakson katsominen siihen, kun se lapsi puri siltä koiranpennulta kurkun auki. Teki kyllä aivan helvetin pahaa tuokin kohta.

Tulen tosin seuraamaan jatkossakin, mutta tuommoisia kohtia ei vaan pysty tämmönen pehmopoju katsomaan.

Mun mielestä oli ihan vitun hyvä jakso.

edit: Ei ehkä mitään kaikista parasta _viihdettä_ mut vitun hyvä jakso.

Kävikö kellään samoin kuin mulla, että kaikkien eläinkohtien ajaksi käänsin kanavaa, mut sitte ku ne viilteli omia lapsiaan niin pystyi seuraamaan ihan ok?

Ihmeellinen se on tämä ihmismieli, vielä ihmeellisempi on tuo Afrikka. Onneksi sinne on matkaa eikä sitä tarvitse koskaan kokea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom