Madventures

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Allah
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
en vois sanoa olevani englannin kielen maisteri :D mut jotenki pistää välillä korvaan jotkin sanat, esim äsken toi ihme jumala homma, forcefull(powerfull)? ennenkuulumaton sana minulle. ehkä oonki todella surkea lontoossa

siis onko forceful oikeasti sana?

vähä ku suomen lisää-lisempi :D

kuulosti kyl tosi oudolta, varmaan sit vähemmän käytetty. tuntu ihan ite keksityltä.

aika karua toi lapsen naaman viiltely, sairaita ihmisiä

force⋅ful
   /ˈfɔrsfəl, ˈfoʊrs-/ Show Spelled Pronunciation [fawrs-fuhl, fohrs-]
–adjective
1. full of force; powerful; vigorous; effective: a forceful plea for peace.
2. acting or driven with force.

;)

Aika sairasta paskaa oli se koiranpennun kaulan pureminen.. Huhhuh.

edit. hidas :(

Oli kyllä varsin vittumainen jakso. Ei ollut ollenkaan viihdyttävää katseltavaa.. Sanoisin että paskin madventures jakso ikinä.

Nyt ekan kerran sellainen tunne, että ei välttämättä jaksa katsoa tätä kautta loppuun asti. Pelkkää paikasta toiseen menoa, katsojan aliarvioimista ja alituista shokeeramista tai sen yritystä.

Madcook on kuin varjo entisestään. Ukotustakaan ei enää tapahdu, Riku oli vittu hiljaa kameran takana, kun Tunna söi Josephia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rikun alituinen sairaiden tapojen tai perinteiden puollustelu ja selittely on kyllä aika raskasta mulle. Oli se sitten lapsen kasvojen viiltely tai koiran leikkely elävältä, niin aina sitä pitäisi kunnioittaa tai sitten länsimaat ovat paljon pahempia. Länsimaissa on kyllä paljon vialla, mutta tässä jaksossa nähdyt jutut oli silti omasta mielestäni perseestä.
(Myös tämä länsimaiden ruokateollisuuden pilkkaaminen särähtää korvaan. Mitenköhän muuten tälle määrälle ihmisiä saadaan safkaa, jos ei tehdastuotannolla? Hyvä ohjelma ja mielenkiintoista tietoa saa eri maista, mutta toi jatkuva "suvaitsevaisuuden" tykitys häiritsi ainakin tässä jaksossa.)

Ei mun mielestä ympärileikkaus eroo kovin paljoo tosta naaman viiltelystä. Noi jutut on NOILLE ihan normaalia. Ne voi kummastella kovasti jotain meidät tapoja ja ajatella "ompas outoa".

Vituttaa kyllä lukee tätä saatanan ketjua kun aina valitatte. Lopettakaa se kattominen, kun joka hemmetin jakson jälkeen tulee valitusta.

Tänään onkin luvassa kaikkien aikojen rankin Madventures-jakso maikkarin mukaan http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/televisio.shtml/860524?madventures

No varmasti olikin. Eläinten rituaaliteurastukset vielä meni, mutta siinä vaiheessa kun näytettiin pikkulasten viiltelyä, niin ei enää pystynyt katselemaan. Kun ekan kauden aikana pelkkä koiran syöminen tuotti lehtijuttuja, niin mitähän tämä tuottaa?

Kolmoskausi alkaa nyt olla pelkkää extreme-elämysten kalastelua. Tykkäsin paljon enemmän ekan kauden rennommasta reppureissaamisesta, jossa välillä myös heitettiin läppää riippumatossa.

Vituttaa kyllä lukee tätä saatanan ketjua kun aina valitatte. Lopettakaa se kattominen, kun joka hemmetin jakson jälkeen tulee valitusta.

Niinpä, jokaisen jakson jälkeen kamala itku täällä. Voisitte olla sitten katsomatta jos JOKA ikinen kerta kaikki o päin vittua.

ps. oli hyvä jakso taas ja eikö sitä chillailua yms olla nähty jo 2. kautta.

Rikun alituinen sairaiden tapojen tai perinteiden puollustelu ja selittely on kyllä aika raskasta mulle. Oli se sitten lapsen kasvojen viiltely tai koiran leikkely elävältä, niin aina sitä pitäisi kunnioittaa tai sitten länsimaat ovat paljon pahempia. Länsimaissa on kyllä paljon vialla, mutta tässä jaksossa nähdyt jutut oli silti omasta mielestäni perseestä.
(Myös tämä länsimaiden ruokateollisuuden pilkkaaminen särähtää korvaan. Mitenköhän muuten tälle määrälle ihmisiä saadaan safkaa, jos ei tehdastuotannolla? Hyvä ohjelma ja mielenkiintoista tietoa saa eri maista, mutta toi jatkuva "suvaitsevaisuuden" tykitys häiritsi ainakin tässä jaksossa.)

Sama täällä. Aiemmin nuo Rikun blastaukset ovat olleet vielä suht siedettävällä tasolla, mutta voodoon aikana tapetut eläimet ja niiden tuntuminen oikealta, jos verrataan länsimaiseen häkkikanaan aiheutti jo lievää vitutusta.

Rituaalit, toki lapsen viiltely mukaan luettuna, olivat mielestäni kuvottavia eikä sitä tarvitse hyväksyä vain sen vuoksi, että ollaan maassa maan tavalla.

Itse aikalailla samaa mieltä. Onneksi itse osasin ja tajusin valmistautua tähän kolmos kauteen siten ettei tullut yllätyksenä että on kahta aiempaa huonompi. Pistää kyllä vähän vituttamaan tuo että jokaisen jakson jälkeen pitää tulla valittamaan ku onniin paskaa. Paska sarja, paskaa läppää, eivät osaa lausua englantia, Riku ei ole enää hauska, yyyy.
Itse kun luulin että isona sarjan ideana on näyttää ja kertoa muista kulttuureista, eikä näyttää miten Riku heittää hyvää läppää ja miten Tunna herättää Rikun vesipullolla, toki huumoriakin pitää olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom