MadMax PITBULL Lat-Hooks

Kaipa moisilla jotkut selkätreenejä vetää, itse suosittelisin kylläkin vetoremmejä.

Linkittäminen toisiin kauppoihin ei käy päinsä, mutta tällaisia kuitenkin tarkoittanet:

mid_258.jpg

en o kyl ikinä nähny kenenkää noita käyttävän

mulla on samantyyliset koukut mutta ei ole kovin hyvät...
tangon ja ranteen pitää olla mahdollisimman suorassa,esim. leveellä otteella tehtäessä väkisin hieman liukuu kädet ns. kapeammalle otteelle kun itse tankoon ei osu kun hieman sormet ja eihän kädet sillon paikallaan pysy...

kerran oon kokeillu juurikin tollasia omalla salilla, mutta kyllä pidän perinteisiä remmejä parempina. Onha noi toisaalta nopeat käyttää yms. mutta ei kyllä oo hinta-laatu-suhteeltaan järkevä ostos, ainakaan oman kokemuksen perusteella. Ostasin mieluummin remmit 4,95 e :)

Joskus koitin salin omia tuollaisia vaikka omat remmit oli mukana. Ei ne remmejä voita, ei saa niin hyvää otetta tangosta. Eli remmit vaan.

Miksei vaan ota tangosta kiinni? Tarvitseeko siihen 78 erilaista patenttia että ote pysyy? Kasvaa ne sormivoimat paremmin.

En kyllä tosin tiedä, kuinka isoilla lisäpainoilla täällä leukoja vedellään. Itselläni ei se 20kg kiekko vyössä vielä vaadi, että kädet pitäisi sitoa tankoon, vaan ensimmäisenä loppuu puhti latseista.

Miksei vaan ota tangosta kiinni? Tarvitseeko siihen 78 erilaista patenttia että ote pysyy? Kasvaa ne sormivoimat paremmin.

En kyllä tosin tiedä, kuinka isoilla lisäpainoilla täällä leukoja vedellään. Itselläni ei se 20kg kiekko vyössä vielä vaadi, että kädet pitäisi sitoa tankoon, vaan ensimmäisenä loppuu puhti latseista.

no onnea sulle jos sulla on näppivoimat kohillaan. Itellä on sjmv:ssä ja kulmasoudun viimesissä sarjoissa remmeille tarvetta(ilman niitä on viimesillä toistoilla enää sormet tangossa kiinni), muuten vedän ilman.

samaa mieltä ei niitä tarvita

Kyllä omasta mielestä remmejä voi hyvin käyttää joissain tapauksissa, esim. jossain sjmv:ssä on helpompi keskittyä tekemään lihaksilla töitä sen sijaan että pitäisi otteen pitämiseen samalla panostaa, mutta ei niitten varaan aina kannata laskea. Kyllä puristusvoimaa olisi hyvä kehittää silti mukana.

Tuollaisia koukkuja en lähtisi kyllä ostamaan, itse tyytyisin remmeihin.

salilla missä käyn niin selkäreenissä niin ylätaljan tanko on niin paska että kun vähä kädet hikeentyy nii ei siitä tuu mitää ja alatalajassa sama homma, että pitäs varmaa ostaa.

Back
Ylös Bottom