MacBook tarjous!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu

slc

Omenakauppias
Ikä
52
Huom modet! Ilmoitus on Miken luvalla!

Saimme läjän MacBook Combo koneita edulliseen hintaan. Luonnollisesti haluamme välittää edullisen hinnan eteenpäin asiakkaillemme ja tässä tapauksessa eritoten Pakkotoisto.com yhteisölle.

Tiedot:
MacBook Combo 1,83 GHz Core 2 Duo
- 1,83 GHz Core 2 Duo prossu
- 13,3" WideScreen näyttö
- 512 Mb keskusmuisti
- 60 Gb kovo
- DVD/CD-RW combo asema
- iSight kamera, kaukosäädin
- MacOS X 10.4.8, iLife '06
- USB 2.0, FireWire 400
- WLAN, Bluetooth, Gigabit ethernet
- digital audio in/out
- MiniDVI (tähän käy VGA, DVI ja s-video)
- voi myös asentaa Windows XP SP2:n BootCampin kautta

Hinta: 999,-

Opiskelija-alennus ei valitettavasti tällä kertaa ole hirvittävän suuri.
Hinta opiskelijoille/opettajille: 985,- Todistus opiskelusta/opettajuudesta tarvitaan.

Yhteydenotot: andrei (at) humac.fi tai 0207 559 419
Humac Oy

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fuck... eipä löydy nyt täpäkkää... mutta tietääpähän mihin hintoihin näitä voi sitten tulevaisuudessa kysellä :D

juu, kumpa olis ylimääräinen tonttu taskussa. Reissuja ja muita laskuja on kyllä nyt liikaa.

Tollanen olis aika :kuola:

Ei tämmösiä tarjouksia sais laittaa näkyville :( tuli heti himo vingutella luottokortteja :D

Totta. Mutta tämä ihan perusmalli onkin enemmän tarkoitettu toimistokoneeksi ja satunnaiseen kuvankäsittelyyn. Lisämuistilla toki potkii sitten.

Herkuttelisi hankkia joskus se sellainen widescreen macci, josta on vissiin 22 tuuman versio nyt ilmestynyt. Seisoo sellaisella jalustalla ja itse kone on periaattessa näytön takana, oikealla sivulla on dvd-asema hole. Mikäs se malli olikaan ja minkä hintasia ne ovat?

iMac. 17" 20" ja 24" mallit löytyvät. Yksärillä lisää tietoa. Jos oot opiskelija niin vähän edullisemmin :)

Herkuttelisi hankkia joskus se sellainen widescreen macci, josta on vissiin 22 tuuman versio nyt ilmestynyt. Seisoo sellaisella jalustalla ja itse kone on periaattessa näytön takana, oikealla sivulla on dvd-asema hole. Mikäs se malli olikaan ja minkä hintasia ne ovat?
Mä käytin juuri Humacin palveluita ja otin tuon 20 tuumaisen iMacin. Voin suositella sitä. Skulaa loistavasti paitsi toki se hiiren kursori vituttaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom