Macbook nettiin Nokian E61:llä, miten?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo itelläki ollu onkelmia kännyn ja bookin yhdistelemisessä. Täysin ei ehkis voi Macciakään haukkua. On siel Nokian päässäkin vikaa ettei oo tehty toimivuutta kun pelkästään pc:n kanssa.
Laita kysymys Macci foorumille niin saat vastaukseksi "Se on vain ominaisuus" ja muita helmi vastauksia.
Meikänki vastauksen informaatio arvo puhdas 0.

Kiinnostaisi itseäkin. E70:n kanssa sama ongelma. iSync ei toimi ja Macillä (PowerBook G4) pääsy nettiin ei toimi.

itseasiassa edes isync ei tarvitse mitaan viritelmia ja jos sulla on siella joku viritelma niin se voi sotkea. 10.4.9 paivityksessa tuli isyncciin tuki e61:lle.
Äh. Eivät sitten saaneet sinne E70 tukea... :( No. Tulipa tehtyä päivitys kuitenkin.

No hei sehän on pohjimmiltaan unixi. Kyllä joku noheva mäkkientusiasti koodaa skriptin jolla menee nettiin että heilahtaa. Ei?

No hei sehän on pohjimmiltaan unixi. Kyllä joku noheva mäkkientusiasti koodaa skriptin jolla menee nettiin että heilahtaa. Ei?
Joo. E70:lle oli joku vääntänyt jonkun kämyisen scriptin iSynciä varten, mutta ei tuollaisia puukotuksia viitsi ruveta tekemään. Ennemmin odottaa virallista päivitystä.

Tassa ohjeet isyncciin (kopioitu hopeisestaomenasta)

1. Siirry hakemistoon /Applications/iSync.app/Contents/PlugIns/ApplePhoneConduit.syncdevice/Contents/PlugIns (ollaan siis isyncin sisällä)
2. Ota kopio Nokia-E61.phoneplugin:sta ja nimeä se: Nokia-E70.phoneplugin
3. Tämän kansion sisällä muokkaat Info.plist ja MetaClasses.plist tiedostoja
4. Korvaa E61 tekstit E70:llä, lisäksi Info.plistissä muokkaa IPHPhonePluginUID:tä, eli vaihda jotain numeroa toiseksi.
5. Vaihda com.nokia.E61.tiff nimeksi com.nokia.E70.tiff
6. Tallenna muutokset ja parita laitteet uudestaan.

Nokia on lupaillut lisää Mac-tukea. Kilpilijoilla kun sitä on jo aika paljon ja isossa maailmassa vaihdetaan sen takia merkkiä. Mutta itse olen käyttänyt täältä löytyviä skriptejä omassa MacBookissa.

slc... jos nyt se mäkki heilahtaa tänne tuossa kesän aikana, niin eikös sen saa 'avaimet käteen' periaatteella... eli kaikki valmiina samaan hintaan ?:D

Juu, jos tuut hakeen Kuopiosta :) En voi toisten työtä ilmaiseksi antaa. Omaa kyllä. Katsotaan sitten tarkemmin. Voihan olla että tulee joku käynti jonnekkin suuntaan :D

Mites muuten macbookkiin saa noita telakointiasemia ja siihen tuplanäyttöä kiinni ?

Mietin josko hukkais pöytäkoneen totaalisesti ja jättäis vain MacBook Pron käyttökoneeksi. Tosin ainahan näitä ajatuksia on, tosin onko sitten viisaita... tiedä häntä ?

Telakkaa ei ole. Mutta toisen näytön saa kiinni ja tukee jopa 30" näyttöä (MacBook Pro). Itse olen jo tullut kuukauden päivät toimeen pelkästään kannettavalla. Ainoa mikä kannattaa muistaa on kunnon varmistusten tekeminen kannettavasta, se kun pöytäkonetta helpommin "hukkuu"...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom