Mac-aiheisia kysymyksiä ja vastauksia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja slc
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo nyt löyty, kiitti

Eli ei saa pelkällä hotkeyllä laitettua biisejä jonoon, kuten Winampissa?

Mun mielestä tuo on ihan selvä puute kun ei saa laitettua jonoon biisejä.

Toinen kysymys. Saako jotenkin tehtyä niin, että kun laittaa kannen kiinni (MacBook) iTunesin ollessa päällä niin kone ei mene nukkumaan.
InsomniaX ohjelma ainakin ajaa tuon asian. En tiedä onko jotain muutakin keinoa.

Tuo nyt ei ole lähellekään sama asia.

Minkä takia iTunes tekee kaksois- tai kolmoiskappaleita? Ja miten pääsen eroon näistä ilman satoja klikkauksia?

Vedätkö suoraan kansiosta soittolistalle biisit? Niissä kansoissa on monesti soittolistatiedostot, jotka siirtää myös ne biisit sinne listalle.

Tuo nyt ei ole lähellekään sama asia.
Vaan?

Minkä takia iTunes tekee kaksois- tai kolmoiskappaleita?
iTunes ei tee mitään, ellet käske niin. Todennäköisesti olet lisännyt kirjastoon myös war.. muuskopioitujen levyjen Winamp- tms. soittolistat, jolloin musat ovat luonnollisesti useampaan kertaan kirjastossa.

Ja miten pääsen eroon näistä ilman satoja klikkauksia?
Valitse näytä kaksoiskappaleet ja sitten poistat ylimääräiset. Aikamoisen klikkailun tuokin tosin vaatii.

Vaan?

iTunes ei tee mitään, ellet käske niin. Todennäköisesti olet lisännyt kirjastoon myös war.. muuskopioitujen levyjen Winamp- tms. soittolistat, jolloin musat ovat luonnollisesti useampaan kertaan kirjastossa.

Valitse näytä kaksoiskappaleet ja sitten poistat ylimääräiset. Aikamoisen klikkailun tuokin tosin vaatii.

Olen rippaillut omat cd:ni ulkoiselle kovalevylle apple losslesseiksi iTunesilla. Sitten olen myös siirtänyt windows koneesta kavereilta ripatut flacit. Nämä olen muuttanut XLD ohjelmalla apple losslesseiksi. Tämä ohjelma siirtää ne myös oikeisiin kansioihin tuonne ulkoisen kovalevyn musat kansioon. Tuolla kansiossa ei ole ainuttakaan soittolista tiedostoa. Eli mitä olen nyt tehnyt väärin?

Olen rippaillut omat cd:ni ulkoiselle kovalevylle apple losslesseiksi iTunesilla. Sitten olen myös siirtänyt windows koneesta kavereilta ripatut flacit. Nämä olen muuttanut XLD ohjelmalla apple losslesseiksi. Tämä ohjelma siirtää ne myös oikeisiin kansioihin tuonne ulkoisen kovalevyn musat kansioon. Tuolla kansiossa ei ole ainuttakaan soittolista tiedostoa. Eli mitä olen nyt tehnyt väärin?
Kuinka olet lisännyt musat iTunes-kirjastoon? Onko biisit siis tuplana kirjastossa vai kiintolevyllä vai molemmissa?
Onko sulla rastitettuina "Pidä iTunes Music -kansio järjestettynä" ja "Kopioi tiedostot iTnes Music -hakemistoon, kun ne lisätään kirjastoon"?

Kaveri soitti ja sanoi, että Macbookkia käynnistäessä konee jää raksuttamaan, eikä käyttis lähde avautumaan normaalisti. Sen sijaan näytölle tulee kansio, jossa on kysymysmerkki. Kertoi yrittäneensä käynnistää asennuslevyllä, mutta se valittaa, ettei sitä voi instailla mihinkään, asemia ei löydy. Onkohan kovo paskana? Osaako joku auttaa?

Kaveri soitti ja sanoi, että Macbookkia käynnistäessä konee jää raksuttamaan, eikä käyttis lähde avautumaan normaalisti. Sen sijaan näytölle tulee kansio, jossa on kysymysmerkki. Kertoi yrittäneensä käynnistää asennuslevyllä, mutta se valittaa, ettei sitä voi instailla mihinkään, asemia ei löydy. Onkohan kovo paskana? Osaako joku auttaa?

Kiintolevy joo todennäköisesti rikki tai muuta rautavikaa. Kone huoltoon.

Miten alustan macis muistitikun.. On 8gb:n tikku ja mac näyttäis että se on tyhjä,mutta tilaa on käytettävissä vaan n.5gb. Käytän tikkua mac- ja pc koneis.

Miten alustan macis muistitikun.. On 8gb:n tikku ja mac näyttäis että se on tyhjä,mutta tilaa on käytettävissä vaan n.5gb. Käytän tikkua mac- ja pc koneis.
Ootko tyhjänny roskiksen? ;)

P.S. Alustus hoidetaan levytyökalulla

Suositut

Back
Ylös Bottom