sanokaas mitkä näppäimet on optio+delete tollasia kasketään painaa yhdessä photoshop opuksessa.
Click for full size - Uploaded with plasq's Skitch
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sanokaas mitkä näppäimet on optio+delete tollasia kasketään painaa yhdessä photoshop opuksessa.
Soittolista...
Eli ei saa pelkällä hotkeyllä laitettua biisejä jonoon, kuten Winampissa?
InsomniaX ohjelma ainakin ajaa tuon asian. En tiedä onko jotain muutakin keinoa.Toinen kysymys. Saako jotenkin tehtyä niin, että kun laittaa kannen kiinni (MacBook) iTunesin ollessa päällä niin kone ei mene nukkumaan.
Bilelista on tuota varten.Mun mielestä tuo on ihan selvä puute kun ei saa laitettua jonoon biisejä.
Bilelista on tuota varten.
Tuo nyt ei ole lähellekään sama asia.
Minkä takia iTunes tekee kaksois- tai kolmoiskappaleita? Ja miten pääsen eroon näistä ilman satoja klikkauksia?
Vaan?Tuo nyt ei ole lähellekään sama asia.
iTunes ei tee mitään, ellet käske niin. Todennäköisesti olet lisännyt kirjastoon myös war.. muuskopioitujen levyjen Winamp- tms. soittolistat, jolloin musat ovat luonnollisesti useampaan kertaan kirjastossa.Minkä takia iTunes tekee kaksois- tai kolmoiskappaleita?
Valitse näytä kaksoiskappaleet ja sitten poistat ylimääräiset. Aikamoisen klikkailun tuokin tosin vaatii.Ja miten pääsen eroon näistä ilman satoja klikkauksia?
Vaan?
Vaan?
iTunes ei tee mitään, ellet käske niin. Todennäköisesti olet lisännyt kirjastoon myös war.. muuskopioitujen levyjen Winamp- tms. soittolistat, jolloin musat ovat luonnollisesti useampaan kertaan kirjastossa.
Valitse näytä kaksoiskappaleet ja sitten poistat ylimääräiset. Aikamoisen klikkailun tuokin tosin vaatii.
Kuinka olet lisännyt musat iTunes-kirjastoon? Onko biisit siis tuplana kirjastossa vai kiintolevyllä vai molemmissa?Olen rippaillut omat cd:ni ulkoiselle kovalevylle apple losslesseiksi iTunesilla. Sitten olen myös siirtänyt windows koneesta kavereilta ripatut flacit. Nämä olen muuttanut XLD ohjelmalla apple losslesseiksi. Tämä ohjelma siirtää ne myös oikeisiin kansioihin tuonne ulkoisen kovalevyn musat kansioon. Tuolla kansiossa ei ole ainuttakaan soittolista tiedostoa. Eli mitä olen nyt tehnyt väärin?
Kaveri soitti ja sanoi, että Macbookkia käynnistäessä konee jää raksuttamaan, eikä käyttis lähde avautumaan normaalisti. Sen sijaan näytölle tulee kansio, jossa on kysymysmerkki. Kertoi yrittäneensä käynnistää asennuslevyllä, mutta se valittaa, ettei sitä voi instailla mihinkään, asemia ei löydy. Onkohan kovo paskana? Osaako joku auttaa?
Ootko tyhjänny roskiksen? ;)Miten alustan macis muistitikun.. On 8gb:n tikku ja mac näyttäis että se on tyhjä,mutta tilaa on käytettävissä vaan n.5gb. Käytän tikkua mac- ja pc koneis.
Disk utility.Miten alustan macis muistitikun.. On 8gb:n tikku ja mac näyttäis että se on tyhjä,mutta tilaa on käytettävissä vaan n.5gb. Käytän tikkua mac- ja pc koneis.
Minä taistelin tuon kanssa, kunnes keksinOotko tyhjänny roskiksen? ;)
P.S. Alustus hoidetaan levytyökalulla