Cmd+numerot vaihtaa eri tabien välillä siinä Adiumin keskusteluikkunassa.Voiko Adium Messengerissä vaihtaa keskustelun välillä tyyliin cmd+tab? Onko joku parempi mese-softa? Adium ja MSN Messenger testattu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Cmd+numerot vaihtaa eri tabien välillä siinä Adiumin keskusteluikkunassa.Voiko Adium Messengerissä vaihtaa keskustelun välillä tyyliin cmd+tab? Onko joku parempi mese-softa? Adium ja MSN Messenger testattu.
Onko joku erityinen syy miksi et käytä FF + Adblock yhdistelmää?Olisi joku adblock henkinen ohjelma haussa safarille, onko tuo safariblock toimiva?
Ei näitä bannereita jaksa kukaan...:D
Onko joku erityinen syy miksi et käytä FF + Adblock yhdistelmää?
Poista kaikki biisit iTunesista, ei tietenkään tiedostoja vaikka sitä saattaa kysyäkin, ja tuo kaikki uudestaan. Kestäähän tuo hetken, mutta vähemmän aikaa kuin yksi kerrallaan.Mit vit...!?! Siirsin iTunesin musiikkikirjaston ulkoiselle kovalevylle ja määritin iTunesin preferensseihin, että kirjasto löytyy nykyään siltä ulkoiselta kovalevyltä hakemistosta iTunes Music, mutta silti jokaisen kappaleen kohdalla täytyy erikseen käydä kertomassa, missä se kyseinen kappale on, koska sitä ei mukamas löydy. Mikä mättää? Miten saan iTunesin uskomaan, että ne kaikki kappaleet todellakin on sillä toisella levyllä ihan samassa hakemisto- ja tiedostojärjestyksessä nykyään, eikä vanhassa paikassa?
Ok, eihän siinä mitään. En itse käytä Safaria joten sille löytyvät lisukkeet ovat täysin tuntemattomia.No eipä oikeastaa, jotenkin safari tuntunut ihan hyvälle ja tuo nyt tuntuisi olevan se ainoa syy sen ottamiseen...
Mites otetaan kuvakaappaus esim. työpöydästä?
Cmd + Shift + 3 = Kuvankaappaus koko ruudusta (tallennetaan työpöydälle)
Cmd + Shift + 4 = Kuvankaappaus valitusta alueesta (tallennetaan työpöydälle)
Cmd + Ctrl + Shift + 3 = Kuvankaappaus koko ruudusta leikepöydälle
Cmd + Ctrl + Shift + 4 = Kuvankaappaus valitusta alueesta leikepöydälle
Mit vit...!?! Siirsin iTunesin musiikkikirjaston ulkoiselle kovalevylle ja määritin iTunesin preferensseihin, että kirjasto löytyy nykyään siltä ulkoiselta kovalevyltä hakemistosta iTunes Music, mutta silti jokaisen kappaleen kohdalla täytyy erikseen käydä kertomassa, missä se kyseinen kappale on, koska sitä ei mukamas löydy. Mikä mättää? Miten saan iTunesin uskomaan, että ne kaikki kappaleet todellakin on sillä toisella levyllä ihan samassa hakemisto- ja tiedostojärjestyksessä nykyään, eikä vanhassa paikassa?
Jep. Ei pidä tehdä asioita liian monimutkasesti.En tiedä eroaako tuo tapasi jotenkin loppupeleissä siitä, että itse olen aina kirjastoa siirtäessä startannut iTunesin optio -pohjassa ja siinä kertonut kirjaston sijainnin.
Optio?En tiedä eroaako tuo tapasi jotenkin loppupeleissä siitä, että itse olen aina kirjastoa siirtäessä startannut iTunesin optio -pohjassa ja siinä kertonut kirjaston sijainnin.
Optio?
En tiedä eroaako tuo tapasi jotenkin loppupeleissä siitä, että itse olen aina kirjastoa siirtäessä startannut iTunesin optio -pohjassa ja siinä kertonut kirjaston sijainnin.
Sun olis pitäny siirtää koko iTunes-hakemisto (siis se missä on mm. ne library-tiedostot ja tuo iTunes Music -hakemisto) ulkoiselle levylle. Sen jälkeen käynnistät iTunesin optio pohjassa ja painat "Valitse kirjasto". Sitten vain kerrot missä se iTunes library -tiedosto sijaitseepi.Siis tein siirron näin:
Finderissä valitsin iTunes Music -kansion ja kopasin ulkoiselle kiintolevylle (right-click -> copy...) ja sitten ulkoisella kiintolevyllä vaan pastea ja vanhat tiedostot heitin kovalevyltä roskikseen. Tämän jälkeen auki iTunes ja siellä iTunes-valikko/Preferences/Advanced -> määritin uuden polun niihin hakemistoihin. Luulisi nyt iTunesin automaattisesti ymmärtävän etsiä niitä tiedostoja siitä hakemistosta, kun se polkukin on sille kerrottu?
Eli pitäisikö tuo iTunes Music-kansio raahata Finder-ikkunasta toiseen Alt-nappi pohjassa, että se sen ymmärtäisi?