Postaan nyt tämän tähän ketjuun..
Eli olen miettinyt että pitäisikö omaa teknikkaani muuttaa kun kuulee esim että pitäisi ottaa jokainen toisto sarjassa sillai että päästää paineet pois. Mutta sitten kun katsoo vaikka Anon videoita niin hänellä tuntuu sarjoissa menevän nostot tismalleen samoilla tavoin kuin minulla. Paitsi että rautaa on tietysti helvetisti enemmän.
Tässä olisi viime treenistä videon pätkä
http://rapidshare.de/files/4420332/Mave_4x180kg.AVI.html
Olen tehnyt mavea Tammikuusta lähtien, maaliskuussa sitten vakavammin. Lähtötasona oli 130kg:lla ykkönen hiton hikiseen joten mielestäni on kehitystä ainakin tullut ihan kivasti.
Maastavetotreeni on aina tälläinen;
20kg tankoon 20kg lätkät kiinni ja randomisti toistoja 5-12
toiset 20kg lätkät kiinni ja randomisti toistoja, joku 5 varmaan tulee yleensä otettua
15kg lätkät perään eli tässä vaiheessa on kiinni 130kg ja sillä otan ykkösen.
Tämän jälkeen sitten laitan joko maximiraudat tai sarjamaximiraudat kiinni-tietysti aina välillä korotan painoja- ja otan sillä yhden sarjan ja siinnä on mavetreenini. Tällä kertaa otin sarjamaximin, 4x180
Muistelen että tällä tavalla menisi hermosto tukkoon tj? Ei ole kuitenkaan viellä minulla ollut kummosempia ongelmia vaikka välillä tietysti sairastellut turhan paljon. Eli pitäsiskö minun pudottaa mielestänne painoja ja tehdä vaikka 2x6? Ja jokaisella aloittaa "alusta" eli paineet pois? Niin ja niinkuin tuosta videostani näkee niin en ota sarjamaximia tehdessä noita olkapäitä kovin taakse, pitäisikö vetää ne sarjoissakin joka toistolla ihan taakse? Olen tähän mennessä vain maximeissa.
Kiitoksia etukäteen, jos tästä nyt joku selvän saa.