POWERLIFTING Maastaveto

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jääkö otteesta kiinni noin paljon vai onko jotain muuta vaivaa? Melkoinen tiputus salivetoihin kuitenki
Ei vaivoja, oon vaan joutunut laihduttaa 3 kuukautta ja 10 kiloa että mahtui taas sarjaan pitkän tauon jälkeen. 290, 207.5, 360 tein. Siitä on hyvä jatkaa. Kyllä mä luulen että 400 voimanostokisassa on ihan realistista ottaa melko pian.
 
Jotenkin jännä ajatusmaailma jos ko. kilpailun sääntöjenmukaiset asiat näkee vippaskonsteina.

Olis se aika jännä jos vaikka max deadlift eventtiin kun muut vetää vetotangolla ja remmeillä, toisi mukana oman jäykän tangon ja ilman remmejä jäisi kisan viimeiseksi vaikka voisi sijoittua paremminkin...
Niimpä ,niimpä ,en nyt muista mikä se otevoimailioitten tangon nimi olikaan joku apollo akseli tai jtn..sillä ja ei ristiotetta ,ei vyötä ,muutaku hankkian lippis,haalarit ja nokian kumisaappaat jalassa tulis joku maajussi näyttää miten vetästään 400markkaa lattiasta ku hauki rannasta..hehehehe ,en VÄHEKSY OLLENKAAN NOITA 500Kg vetäjiä!!vaikka onkin vetopuku,vyö ja remmit...vetäs joku kingkongi niin kovasti maasta et kädet lähtis irti remmeillä??
 
 
Kunhan Nuutti saa ton yläosan kulkemaan samassa suhteessa alaosan kanssa, alkaa se 400 oikeesti olla lähellä...
 
Mitäs kävi 505 breakerille?
En tiedä miksi, mutta katos mun kartalta koko eventti aikanaan.
Kiinnostava setti piti olla kun yrittäjiä about yhtämonta kuin 5v sitten oli jäseniä 1000lbs klubissa.
Tulossa, kuopattu ja unohdettu, meni jo ja kukaan ei onnistunut tai joku muu syy miksei klipit pyöri netissä?
 
Mitäs kävi 505 breakerille?
En tiedä miksi, mutta katos mun kartalta koko eventti aikanaan.
Kiinnostava setti piti olla kun yrittäjiä about yhtämonta kuin 5v sitten oli jäseniä 1000lbs klubissa.
Tulossa, kuopattu ja unohdettu, meni jo ja kukaan ei onnistunut tai joku muu syy miksei klipit pyöri netissä?

Ei onnistunu kukaan.

Makarov 505 yritys

View: https://youtu.be/1e-avbH_M_o
 
 
Haackin helppo 400 kg:

 
 
 

Tässä on sellainen mielestäni hieman ikävä asia että tämä maastaveto on tehty vielä julkaisemattomalla Kabuki Deadlift PR tangolla. Kyseinen tanko on ainakin Johnin ja sitä kokeilleiden mukaan vielä parempi/löysempi kuin perus maastavetotanko ja ensi vuonna tullaan tällä kuulemma ennätyksiä rikkomaan. Näkee tämän myös mielestäni videolta.

Toki John elämänsä kunnossa, ja ymmärtääkseni aika nopealla visiitillä kävi vetämässä tuon ilman, että ehti tottua aika eroon tmv. En nyt varmastikaan ole silti ainoa joka toivoisi, että maastavetotankojen kehittyminen loppuisi.
 
Back
Ylös Bottom