360 oli Hautalan tulos klassisen SM-kisoissa tänään.
Joo mavet oli
312,5
340
360
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
360 oli Hautalan tulos klassisen SM-kisoissa tänään.
Ei vaivoja, oon vaan joutunut laihduttaa 3 kuukautta ja 10 kiloa että mahtui taas sarjaan pitkän tauon jälkeen. 290, 207.5, 360 tein. Siitä on hyvä jatkaa. Kyllä mä luulen että 400 voimanostokisassa on ihan realistista ottaa melko pian.Jääkö otteesta kiinni noin paljon vai onko jotain muuta vaivaa? Melkoinen tiputus salivetoihin kuitenki
Niimpä ,niimpä ,en nyt muista mikä se otevoimailioitten tangon nimi olikaan joku apollo akseli tai jtn..sillä ja ei ristiotetta ,ei vyötä ,muutaku hankkian lippis,haalarit ja nokian kumisaappaat jalassa tulis joku maajussi näyttää miten vetästään 400markkaa lattiasta ku hauki rannasta..hehehehe ,en VÄHEKSY OLLENKAAN NOITA 500Kg vetäjiä!!vaikka onkin vetopuku,vyö ja remmit...vetäs joku kingkongi niin kovasti maasta et kädet lähtis irti remmeillä??Jotenkin jännä ajatusmaailma jos ko. kilpailun sääntöjenmukaiset asiat näkee vippaskonsteina.
Olis se aika jännä jos vaikka max deadlift eventtiin kun muut vetää vetotangolla ja remmeillä, toisi mukana oman jäykän tangon ja ilman remmejä jäisi kisan viimeiseksi vaikka voisi sijoittua paremminkin...
Minkäs takia Hautala ei oo mm-kisoissa?Ei vaivoja, oon vaan joutunut laihduttaa 3 kuukautta ja 10 kiloa että mahtui taas sarjaan pitkän tauon jälkeen. 290, 207.5, 360 tein. Siitä on hyvä jatkaa. Kyllä mä luulen että 400 voimanostokisassa on ihan realistista ottaa melko pian.
En viitsi avautua syistä. Joulukuun em-kisaan varmaan lähden.Minkäs takia Hautala ei oo mm-kisoissa?
Itse itseäni pakottaen.
Mitäs kävi 505 breakerille?
En tiedä miksi, mutta katos mun kartalta koko eventti aikanaan.
Kiinnostava setti piti olla kun yrittäjiä about yhtämonta kuin 5v sitten oli jäseniä 1000lbs klubissa.
Tulossa, kuopattu ja unohdettu, meni jo ja kukaan ei onnistunut tai joku muu syy miksei klipit pyöri netissä?