Maanantai klo 18.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Höpöhöpö. Juuri oikeinpäinhän se on.

Purtsi: Löytykö s24:sta ketään mielenkiintoista? :)

Kalaa ja riisiä

Liitteet

• 2007-12-17_1800.jpg
    2007-12-17_1800.jpg
    77,9 KB · Katsottu: 674
Löhöilin sängyssä ja lueskelin juuri kirjastosta haettua, oivaa opusta :)
kuva001dg9.jpg

e. mitäs nyt tein väärin kun pukkaa sammakoita :(

e. mitäs nyt tein väärin kun pukkaa sammakoita :(

No mitähän minä tein väärin, kun yritin siirtää kuvaa koneelle bluetoothin kautta, niin katosi mokoma puhelimesta kokonaan bittiavaruuteen. Eipä sen sisältö kovin ihmeellinen ollutkaan, jääkiekkokaukalon ohi olin kävelemässä sillä hetkellä. Vähän kummastuttaa silti. No viikon päästä sitten, jouluisia kuvia.

Ei ole muuten käsittääkseni sinun vika vaikka näkyykin sammakkoa, taitaa olla selaimen asetuksissa säätämisen varaa. Kylläpä nuo kuvat näkyy jokatapauksessa viimeistään sitten kun kopioi kuvan osoitteen ja laittaa kysymysmerkin perään.

Hyvin yllättäen iskenyt flunssa ja lääke siihen.

Liitteet

• IMAG0004.jpg
    IMAG0004.jpg
    67,6 KB · Katsottu: 247
Löhöilin sängyssä ja lueskelin juuri kirjastosta haettua, oivaa opusta
Kopioi osoitteen ja ? merkkiä osotteen perään niin saa näkymään jonkun laihan pojan kirjan kannessa.

jos jengillä pukkaa keltaista ihq sammakkoa, niin kirjoittakaa hakuun "keltainen sammakko" ja lukekaa löytyvästä ketjusta ohjeet.

Äh vittu antaa olla, löhösin sängyssä ja lueskelin Supermassaa. Kikkailen nuo sammakot vittuun sitten joskus.

Frendin autossa, parkissa. Salilta tulossa.

Melko tylsää.

Liitteet

• maanantai.jpg
    maanantai.jpg
    141,5 KB · Katsottu: 532
Tämähän on ihan hauska ketju, vielä kun oppisi laittamaan jotenkin itse otettuja kuvia tänne. :)

...vielä kun oppisi laittamaan jotenkin itse otettuja kuvia tänne. :)

Liity vipiksi niin saat liitettyä kuvia suoraan tänne, muuten pitää upata kuva ensin jonnekin päin nettiä ja sitten image-tageilla postata palstalle. Mun piti ottaa kuva toimistolta mutta kello oli ihan liikaa kun muistin koko ketjun.

Kello kuusi ja kaikki..jossain muualla ku tällä käytävällä:

Liitteet

• klo 18.jpg
    klo 18.jpg
    132,8 KB · Katsottu: 912
Maanantaina klo 18.00 tuli oltua duunissa ja tongittua 'matkapuhelinmuseostamme' tarvittavaa kännykkää testaukseen.

Liitteet

• duu.jpg
    duu.jpg
    15,6 KB · Katsottu: 687
Hauskahan tästä ketjusta sittenkin tuli. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom