Merkki Jumalalta?
Pohdiskelun jälkeen päätin avata oman threadin. Maailmankatsomusthreadissa olisi ollut tilaa, mutta tämä tuntuu minusta erikoiselta. Siispä asiaan...
Mä olen aina ollut hieman epäileväinen Yläkerran Herraan, mutta nyt on ilmeisesti sitten jotain tapahtunut. Toki kyseessä on allekirjoittaneen henkilökohtainen uskonasia, joten jokainen ymmärtäköön seuraavan tositarinan omalla, henkilökohtaisella tavallaan.
Niin, eilen pohdiskelin töissä Jumalan olemassaoloa ja kuinka sitä on tullut rukoiltuakin ja jaettua kiitosta vuosien saatossa. Koko ajan ollut siis sellainen "pieni uskon liekki" päällä. Eilen sitten töissä pohdiskelin asiaa syvällisemmin ja ajatuksissani mietin, että olisipa se hienoa, jos Yläkerran Valtias antaisi jonkun merkin olemassaolostaan, henkisellä tasolla siis. Ajattelin, että jokin konreettinen merkki vahvistaisi vakaumustani aivan varmasti.
5 minuuttia tästä...ja koko tehdas pimeni. Kaikki sähköt pois, täysi hiljaisuus. Ei äänen ääntä. Muut nauroivat, meikäläistä "pelotti". Pomojen mukaan moista ei ole tapahtunut aiemmin. Katkosta kesti puolisen tuntia, jonka aikana olin kuin "Jumalan kämmenellä" hipaistu.
Pakkotoiston Kristillisesti vakautuneet, olkaa hyvät ja kommentoikaa tuota "merkkiä". Totta kai se oli sattumaa jne jne jne, mutta tuo ajatusmaailmani juuri ennen jysäystä...tekee tästä mielenkiintoisen tilanteen.