Maailmankatsomusthread (uskontokeskustelut kaikki tänne)

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jeesus oli randomi sosiopaatti ja narsisti aikanaan, taitavat sosiopaatit kusettaa ihmisiä ja huijaa helposti tyhmempiä. Mitään jumalallista siinä sällissä ei ollut, jonka pitäis olla aika selvä umpityhmällekin jos maailman menoa katsoo. Mutta koska ignorantteja riittää, eivät ne halua katsoa todellisuutta, niin kova tarve on lapsenomaiseen hoivaan satuolennolta.

Jumalauta miten harhaisia ihmiset on, ei mikään ihme, koska mitä vanhemmaksi tulee, sitä enemmän aivosoluja kuolee. Joillain selkeesti kuolee ne rationaaliseen ajatteluun tarpeelliset solut. Sitten höpötellään aivan levotonta paskaa ja lampaat määkii pitkin nettiä perässä ku munattomat hipit palvoen täysin sosiopaattista mielipuolta. Kuin te edes kehtaatte liputtaa olennon puolesta joka on täysi perverssi sadistiinen persereikä?
En tiiä aivosolujen kuolemisesta, mut en mä tiiä vaatiiko se välttämättä sitä edes. Näiden huimausaineiden suurkuluttajien yms. tapauksessa varmasti vaatiiki, ku aivoista ihan varmaan kärtsättyki X määrä sulakkeita. Mun mielest uskoon tullaan tasan 2:st syystä.

1) Koska elämä voi olla vaan ihan vitun raskasta sinnitellä loppuun asti :d. Aivan liian raskasta monelle, selvitä ilman jtn kolossaalisia defenssejä, patoomis-systeemejä kuten esim. usko. Vaatiiko toi hulluutta, Kalluis-maksimous taipumuksia vai ei, ni se on suhteellinen käsite lopulta. Kaikki tekee tätä jollain tasolla, mut usko vie homman aivan uudelle tasolle.

2) Kirjaimellisesti puhdas lampailu. Eli isi & äiskä aivopesi sut jo heti kohdusta pullahtaessas. En tiiä, onko toi kuinka ÄO-kysymys, että kykenee niin nuorena vastustaan, kyseenalastaan mitä sun elämäs suurimmat auktoriteetit väittää sulle kirkkain silmin. Sut on ohjelmoitu käytännössä. Ite en kyl montaa tällasta ihmistä usko ikinä tunteneeni, mut ohan näitä. Perinteet kulkee monissa kulttuureissa ja kovaa. Laimeeta, että ihmiset ei kulje omaa polkuaan.

Bonus) Sit on vähän eksentrisempiäki ihmisiä, jotka ei oikeesti usko mihkään ''jumalaan'', Jeesukseen, tai karitsan esinahkaan, vaan ''usko'' on heille jtn paljo symbolisempaa, ei mitään yleisesti hyväksyttyjä sääntöjä noudattavaa rinkirunkkailua. Näistäki ihmisistä osa on vähän sellasia neutraaleja nössöjä tosin. ''Kyl mä haluun uskoo johonki''.

Uskonasiat on vuosi vuodelta kyl itelle vaan pelkkää melankoliaa, eikä muistuta mua yhtään mistää muusta ku elämän, & ihmis-psyyken hauraudesta. Aihe oli lapsena paljo hauskempi, ku nauro näille vaan, eikä tajunnu sitä hillitöntä kärsimystä mikä uskoon liittyy. Sillon nää jutut oli meemejä, ennen ku meemit oli oikee juttu.

En mä muuta keksi todeta, kuin että kyllä tässä langassa olevat ja aktiivisesti kirjoittavat ateistit on äärettömän ylpeitä ihmisiä ja ihan noin vaan kategorisesti haukkuu ja solvaa ja väittää valtavia ihmismassoja itseään typerimmiksi vain siltä pohjalta että nää ihmiset on kristittyjä. Eikö näin käyttäytymällä tule paljastaneeksi omat korttinsa aika hyvin. Ja ihminen, jolla tarve solvata ja mollata ja dissata muita ihmisiä vain uskonnon tähden, asettaa vieläpä itsensä kaikkien näiden yläpuolelle esiintyen viisaampana ja parempana? Eiköhän tollaselle oireilulle löydy psykiatrian puolelta aika paljonkin erilaisia diagnooseja, persoonallisuushäiriöitä ym jännää. Se että joku on uskovainen ei täytä psykiatrian puolella mitään sellasta millä saisi vastaavia epäilyjä aikaan, kuin näiden itseään jumalana pitävien kohdalla saadaan ihan vaikka näistä kirjoittelusta tänne. Sen lisäksi välittyy todella ruma asenne sellaisia ihmisiä kohtaan jotka on jotenkin erilaisia eikä jaa näiden satanistien ajatusmaailmaa. Ihan niinkuin yleinen huono käytös välittyy, ja tollasta tekstiä ei kyllä suolla ihmiset joiden arvomaailma on vähääkään kohdallaan. Aivan varmasti tollanen persoonallisuus aiheuttaa ihan reippaasti ongelmia elämässä. Toki näillä asenteilla liikuttaessa silloinkin vika on muissa ihmisissä eikä itsessä. Itsessä ei virheitä nähdä eikä tunnusteta. No jokainen vetelee tyylillään. Itse tunnen valtavan määrän ihmisiä ja ei yleensä uskon ulkopuolella oleville ole mikään ongelma että on ihmisiä jotka uskoo. Mutta kyllä minä oon vaikeita epäkohteliaita ihmisiä tavannut, erilaisia kiusaajia ja vihamielisiä pahasti käyttäytyviä ja muita mielellään satuttavis ihmisiä, jopa kristityistä heitä on. Kyllä sellaiset ihmiset nopeaa tunnistaa. Ilmeisesti periytyviä nää luonnehäiriöt. Tai jotain. Lisäksi satanismin myötä altistuu ilmeisesti demonien vaikutuksille ja sieltä sitten kumpuaa inspiraatiota joka ilmenee sokeana vihana ja pilkkana Jumalaa, Jeesusta sekä heidän seuraajiaan kohtaan? Kyllä on varmaan raskas tie tollanen ettei itsessä nähdä vikaa, ja muita ihmisiä vihataan näiden erilaisuuden vuoksi ja itse asetutaan muiden yläpuolelle..siltä osin kyllä itse pääsen vähemmällä kun oon saanut oppia pyytämään sekä antamaan anteeksi, eikä tarvi mitään demonista vihaa kantaa repussa eikä pyrkiä kostamaan ja vastaamaan pahaan pahalla.

Eiköhän tollaselle oireilulle löydy psykiatrian puolelta aika paljonkin erilaisia diagnooseja, persoonallisuushäiriöitä ym jännää
En puhuis mitään jos uskoo kuin lapsi satuolentoon. :D Sun pitäis vaan suvailta, joten meeppäs poika ripittäytyyn, teit just syntiä, mee pyytään anteeksi ettet kestä kun sun satuja kritisoidaan. Tai, ala ateistiksi ja lopeta toi pelleily.

Jumalan maailmoista on ovi erityisellä tavalla auki sun kohdalla nyt ja voi olla että johdattuu sun elämässä eteen tilanteita jotka vahvistaa sen ja jotka ei mene sattuman nimiin. 🙏👍
Jumalan ovesta on viimeaikoina lähinnä satanut sontaa niskaan.

Koira kuoli sairaalassa suolet pöydällä ja lompakko keveni muutamalla tonnilla.

Tämän siitä sitten saa, kun antaa etes pienen mahdollisuuden tuolle yläkerran paskiaiselle..?

Koen olevani suorastaan valaistunut. On 2 vaihtoehtoa enää:

Ei ole jumalaa, tai jos on, hän on mulkku.

Ja ristus että oksettaa tämä nimimerkkikin.

En mä muuta keksi todeta, kuin että kyllä tässä langassa olevat ja aktiivisesti kirjoittavat ateistit on äärettömän ylpeitä ihmisiä ja ihan noin vaan kategorisesti haukkuu ja solvaa ja väittää valtavia ihmismassoja itseään typerimmiksi vain siltä pohjalta että nää ihmiset on kristittyjä. Eikö näin käyttäytymällä tule paljastaneeksi omat korttinsa aika hyvin. Ja ihminen, jolla tarve solvata ja mollata ja dissata muita ihmisiä vain uskonnon tähden, asettaa vieläpä itsensä kaikkien näiden yläpuolelle esiintyen viisaampana ja parempana? Eiköhän tollaselle oireilulle löydy psykiatrian puolelta aika paljonkin erilaisia diagnooseja, persoonallisuushäiriöitä ym jännää. Se että joku on uskovainen ei täytä psykiatrian puolella mitään sellasta millä saisi vastaavia epäilyjä aikaan, kuin näiden itseään jumalana pitävien kohdalla saadaan ihan vaikka näistä kirjoittelusta tänne. Sen lisäksi välittyy todella ruma asenne sellaisia ihmisiä kohtaan jotka on jotenkin erilaisia eikä jaa näiden satanistien ajatusmaailmaa. Ihan niinkuin yleinen huono käytös välittyy, ja tollasta tekstiä ei kyllä suolla ihmiset joiden arvomaailma on vähääkään kohdallaan. Aivan varmasti tollanen persoonallisuus aiheuttaa ihan reippaasti ongelmia elämässä. Toki näillä asenteilla liikuttaessa silloinkin vika on muissa ihmisissä eikä itsessä. Itsessä ei virheitä nähdä eikä tunnusteta. No jokainen vetelee tyylillään. Itse tunnen valtavan määrän ihmisiä ja ei yleensä uskon ulkopuolella oleville ole mikään ongelma että on ihmisiä jotka uskoo. Mutta kyllä minä oon vaikeita epäkohteliaita ihmisiä tavannut, erilaisia kiusaajia ja vihamielisiä pahasti käyttäytyviä ja muita mielellään satuttavis ihmisiä, jopa kristityistä heitä on. Kyllä sellaiset ihmiset nopeaa tunnistaa. Ilmeisesti periytyviä nää luonnehäiriöt. Tai jotain. Lisäksi satanismin myötä altistuu ilmeisesti demonien vaikutuksille ja sieltä sitten kumpuaa inspiraatiota joka ilmenee sokeana vihana ja pilkkana Jumalaa, Jeesusta sekä heidän seuraajiaan kohtaan? Kyllä on varmaan raskas tie tollanen ettei itsessä nähdä vikaa, ja muita ihmisiä vihataan näiden erilaisuuden vuoksi ja itse asetutaan muiden yläpuolelle..siltä osin kyllä itse pääsen vähemmällä kun oon saanut oppia pyytämään sekä antamaan anteeksi, eikä tarvi mitään demonista vihaa kantaa repussa eikä pyrkiä kostamaan ja vastaamaan pahaan pahalla.
Satanistit ja ateistit eivät ole välttämättä samoja ihmisiä, joku voi olla ateisti ja sen lisäksi satanisti, mutta eivät kaikki ateistit ole satanisteja.

Se asenne sinuakin kohtaan varmasti johtuu paljon siitä että olet täällä saarnaamassa ja julistamassa, tarjoudut rukoilemaan toisten puolesta, voisitko jouluna myös laitella pukille kirjeitä meidän puolesta ni saadaan sit ehkä enemmän joululahjojakin kun olet pukille kirjoitellut.

Sen että kertoo aikuiselle että tämä uskoo satuihin, ei ole koskaan ollut mahdollista sanoa poliittisesti korrektisti, vaikka sen miten kaunistellen kirjoittaa, sanot silti että toinen on vähän yksinkertainen.

Ja ristus että oksettaa tämä nimimerkkikin.
Sen saat vaihtaa mun kautta miksi haluat.

Se asenne sinuakin kohtaan varmasti johtuu paljon siitä että olet täällä saarnaamassa ja julistamassa, tarjoudut rukoilemaan toisten puolesta, voisitko jouluna myös laitella pukille kirjeitä meidän puolesta ni saadaan sit ehkä enemmän joululahjojakin kun olet pukille kirjoitellut.
Ja vielä typerää tästä tekee se, että siteeraa vain raamattua, omia ajatuksia ei ole ollenkaan kuten uskovaisilla ei kuulukaan olla. Pitää vain kumartaa kiduttavaa narsistia joka vain pistää kapuloita rattaisiin pervessissä pelissään. Pelaa omaa populoustaan vaikka tietää kaiken miten tulee meneen. Tylsyyksissään siitä on tullut enemmän ja enemmän sadisti, se saa tyydytystä ihmiskunnan kärsimyksestä. Semmoinen se rakastava jumala on, jos siis leikitään että olisi olemassa.

Ihan vittuillakseen ihmisille, nauraen samalla kun Paavi porukoineen käyttää lapsia hyväksi, kunnon komediaa kun se katsoo että noi vitun uunot edelleen palvoo mua vaikka on tosi mielenvikainen tappava hullu.

Niin mä en oikeen ymmärrä miksi uskonto ei voisi olla ns. Filosofisten ja universaalisti yhteneväisten oppien seurantaa ilman höpöhöpöä, palavia puhuvia puskia, enkelit soittamassa torvia mitkä tappaa kaikki ihmiset yms.

Fiksuja humaaneja arvoja jotka ohjeistavat huomioimaan muita ja ympäristöä, huolehtimaan erityisesti omista läheisistä ja olla tekemättä muille kurjasti.

Ei tarvita helvettiä peloitteeksi tai taivasta kannustimeksi. Ole hyvä ihminen ja älä ole perse.

Ei mainintaa 9 vuotiaiden lapsiavioliitoista, ei mainintaa hengiltä kivittämisestä jos tekee sunnuntaina töitä (itse menossa huomenna joten tä vika olis kiva)

Kuten oon sanonut, raamatussaKIN on hyviä arvoja kuten oli Tao Taossa lapsena, se sarja itseasiassa Alfred J Kwakin kanssa on opettanut enemmän paremmaksi ihmiseksi kuin mikään pyhä kirja.

Suositut

Back
Ylös Bottom