Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toi koirien jalostaminen on mikroevoluutiota. Chihuahua ja susikoira on kuitenkin edelleen koiria. Makroevoluutio on se, mihin nämä höpöhöpömiehet ei usko.
Keiden?
Kysymys palstan ateisteille.Jos täällä joku pystyis esittämään vedenpitävän todisteen jumalan olemassa olosta niin minkälainen se todiste mahdollisesti voisi olla?Mikä olis tavallaan sellanen heikoin todiste jonka voisitte hyväksyä?
Ei oikein mikään, kuten tossa sanottiin, niin jumalan käsite on niin lavea ja hatusta vedetty, ettei sitä osaisi määritellä kuitenkaan. Jos tosta nyt tulis joku mieletön otus taivaasta ja sanois, että "olen jumala", niin en edes uhraisi ajatusta, että tämä olisi jumala, kelaisin vain, että "mikä vittu toi on, arvasin, että alieneita on jossain?". Jumala on monelle ateistille täysin mahdoton yhtälö ja sitä se onkin, ei siinä ole käytännössä mitään järkeä tai logiikkaa millään tasolla.Kysymys palstan ateisteille.Jos täällä joku pystyis esittämään vedenpitävän todisteen jumalan olemassa olosta niin minkälainen se todiste mahdollisesti voisi olla?Mikä olis tavallaan sellanen heikoin todiste jonka voisitte hyväksyä?
Jos on pelimies, niin uskoo kyllä varmuuden vuoks haravasysteemillä melkein kaikkien uskontojen jumaliin. Paremmat tsänssit sitten kun hetki koittaa. En tiedä mikä olisi pätevä todiste jonkun jumalan olemassaolosta, mutta voisi ajatella, että siihen uskomusryhmään kuuluminen olisi kannattavinta, jonka jäsenet on pitkäikäisimpiä ja onnellisimpia, koska se jatkoille pääsy on kuitenkin aina vähän epävarmaa.Kysymys palstan ateisteille.Jos täällä joku pystyis esittämään vedenpitävän todisteen jumalan olemassa olosta niin minkälainen se todiste mahdollisesti voisi olla?Mikä olis tavallaan sellanen heikoin todiste jonka voisitte hyväksyä?
Kysymys palstan ateisteille.Jos täällä joku pystyis esittämään vedenpitävän todisteen jumalan olemassa olosta niin minkälainen se todiste mahdollisesti voisi olla?Mikä olis tavallaan sellanen heikoin todiste jonka voisitte hyväksyä?
Jos on pelimies, niin uskoo kyllä varmuuden vuoks haravasysteemillä melkein kaikkien uskontojen jumaliin. Paremmat tsänssit sitten kun hetki koittaa.
mulle riittäis joku pienempikin ihme, miljardi tilille, angelina jolie tohon sohvan eteen polvilleen rukoilemaan mun kukkoa suuhun ja vaikka ympärivuotinen kesä. Siinäpähän noita, pistä osku tilaukseen.
Ei oikein mikään, kuten tossa sanottiin, niin jumalan käsite on niin lavea ja hatusta vedetty, ettei sitä osaisi määritellä kuitenkaan. Jos tosta nyt tulis joku mieletön otus taivaasta ja sanois, että "olen jumala", niin en edes uhraisi ajatusta, että tämä olisi jumala, kelaisin vain, että "mikä vittu toi on, arvasin, että alieneita on jossain?". Jumala on monelle ateistille täysin mahdoton yhtälö ja sitä se onkin, ei siinä ole käytännössä mitään järkeä tai logiikkaa millään tasolla.
No tuo raamatullinen vedenjako riittäisi. Kuten myös mädäntyneen ruumiin henkiinherättäminen. Tai jos kirjailisi yhtä äkkiä kuun pintaan tulikirjaimin "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. "No sua ei ainakaan pysty käännyttämään millään silmänkääntö tempulla.
No sua ei ainakaan pysty käännyttämään millään silmänkääntö tempulla.
No tuo raamatullinen vedenjako riittäisi. Kuten myös mädäntyneen ruumiin henkiinherättäminen. Tai jos kirjailisi yhtä äkkiä kuun pintaan tulikirjaimin "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia. "
Nuo riittäisivät varmaan muillekin.
...Jos nyt vaikkapa Vatikaanissa porukka kokoontuisi yhteen ja rukoilisi apua Costa Concordian nostamiseksi. Tuloksena tuo iso laiva nousisi suoraa vedestä ilmaan ja sitten nätisti rannalle. Tällöin olisi melko hankala keksiä ilmiölle naturalistista selitystä. Paikalla tulisi tietysti olla paljon todistajia ja kaikki vaihtoehtoiset selitykset tulisi pystyä sulkemaan pois mahdollisimman aukottomasti...
Vitut kuusta ja rahoista, mut Jolie tänne.
Jos nyt vaikkapa Vatikaanissa porukka kokoontuisi yhteen ja rukoilisi apua Costa Concordian nostamiseksi. Tuloksena tuo iso laiva nousisi suoraa vedestä ilmaan ja sitten nätisti rannalle. Tällöin olisi melko hankala keksiä ilmiölle naturalistista selitystä. Paikalla tulisi tietysti olla paljon todistajia ja kaikki vaihtoehtoiset selitykset tulisi pystyä sulkemaan pois mahdollisimman aukottomasti.
Pienemmätkin ilmiöt kyllä riittäisivät, kuten uuden raajan kasvaminen aputoidulle.