- Liittynyt
- 24.8.2003
- Viestejä
- 373
Jopas jotain, 360 postia eikä sanallakaan Hindenburgista. Aika korjata vääryys, kuvia olkaa hyvät:
Hindenburg, Boeing 747 ja Titanic samassa mittakaavassa.
Rakennusvaiheessa.
Mikään ei ole näin seksikästä.
Oh the humanity!!!1 Mikään ei ole näin surullista.
www.vidicom-tv.com/tohiburg.htm
Videonpätkä tuhosta.
LZ-129 Hindenburg Statistics:
Length: 804 feet / 245.06 meters
Diameter: 135 feet / 41.15 meters
Gas Volume: 7,063,000 cu. feet / 211,890 cu. meters
Engines: Four 1300 hp Mercedes Benz engines
Maximum Speed: 84.4 mph / 135 km/h
Lifting Gas Type: Hydrogen
Hindenburgin parkkihalli oli sekin kohtalainen, Hangar no. 1 joka on pystyssä vieläkin:
"Each of Hangar No. One's door leaves weighs 1,350 tons, as much as a WW I US Navy Destroyer." Ovet pystyttiin avaamaan myös käsin, tämä tosin kesti 9 tuntia ovea kohti.
Hindenburg, Boeing 747 ja Titanic samassa mittakaavassa.
Rakennusvaiheessa.
Mikään ei ole näin seksikästä.
Oh the humanity!!!1 Mikään ei ole näin surullista.
www.vidicom-tv.com/tohiburg.htm
Videonpätkä tuhosta.
LZ-129 Hindenburg Statistics:
Length: 804 feet / 245.06 meters
Diameter: 135 feet / 41.15 meters
Gas Volume: 7,063,000 cu. feet / 211,890 cu. meters
Engines: Four 1300 hp Mercedes Benz engines
Maximum Speed: 84.4 mph / 135 km/h
Lifting Gas Type: Hydrogen
Hindenburgin parkkihalli oli sekin kohtalainen, Hangar no. 1 joka on pystyssä vieläkin:
"Each of Hangar No. One's door leaves weighs 1,350 tons, as much as a WW I US Navy Destroyer." Ovet pystyttiin avaamaan myös käsin, tämä tosin kesti 9 tuntia ovea kohti.