Maailman nopein kansa -peli

Ja taas Von Saku voitti!

Oma 1. kierroksen aika olisi muuten riittänyt finaalissa 5. sijaan, mutta tipuin neljännesvälierissä. :(
 
Ei oikein startit onnistu, jään aina sijan kaksi lähdössä sitten pitää ohitella...
Finaali oli hitaahko, kattelin peilistä että shikaanissa tuli pino, ajelin varmistellen maaliin.
Mutta oikeasti, nopeimmat kuskit ei ole ajamassa, pitäisi vielä sekunti repiä kierrosajasta pois.
 
Mikä sun paras ykkössektori on? Näköjää siinä tulee eniten takkiin, jonku 24.2 saanu varmaa parhaimmillaa. Liia aikasin jarruu ekaan ja paskalla linjalla toi shikaani menee, vittumaiset kanttarit siinä. Vähän kans alaspäinvaihdot lukkiutuu ku tos on tota mäkee just ekan mutkan jarrussa. Näköjään kans pitäis paremmin saada ton takasuoran jälkesen mutkan jälkenen mutka, ihmeen aikasin pitää näköjään kääntää sisään et pääsee nopeiten. Muuten aika samanlaista menoo ku tossa 1.13.4 -videossa.
 
Parhaat sektorit ollut 23.6 ensimmäiselle ja samalla kertaa 52.5 toiselle vikalle en sitten koskaan päässytkään :D.
Normaalisti ensimmäinen sektori 24.0 +- kymppi. Toinen sektori ollut tasasta 53.7-8 jolloin kierrosaika on 1.13.7 paikkeilla.

Tosissaan kurveihin tulis kääntää aikaisin sisään, käytännössä kaikki kääntävät liian myöhään. Mukaan lukien itteni.
Muuttelin säätöjä pikkasen, jos joku käyttää noita mun säätöjä niin ottakaa perän esijännitystä pois, säästää rengasta ja ensimmäinen kurvi helpompi ajaa, loppuu ulkorenkaan jatkuva piirtäminen kurveissa.
:puntti: <<< Muistakaa sama ilme ajellessa.
picture.jpg
 
Juu, tuli nyt ekaa kertaa itselläkin kokeiltua tuota. Paras noteeraus tällä hetkellä 1:16,660, karsintarajakin tiukkenee pelottavasti (nyt 01:17,680). Joku kokeneempi MNK-kisaaja vois varmaan valottaa, mitkä tsäänssit tuolla ajalla ois päästä karsinnasta läpi?:)
 
Juu, tuli nyt ekaa kertaa itselläkin kokeiltua tuota. Paras noteeraus tällä hetkellä 1:16,660, karsintarajakin tiukkenee pelottavasti (nyt 01:17,680). Joku kokeneempi MNK-kisaaja vois varmaan valottaa, mitkä tsäänssit tuolla ajalla ois päästä karsinnasta läpi?:)

Jos tarkotat tuota kiinan gp:n karsintaa, niin siinä ja siinä riittääkö. Veikkaisin kuitenkin että ei riitä
 
Hirveä finaali olikin, 3 tyyppiä samalla sekunnilla koko kisan, kaikki 3 kävi kärjessä vuorotellen. Yhtään töytäisyä ei ollut mitä nyt rattipöytä halkesi kun meinas tulla kiire pienen lipsautuksen seurauksena. Paalupaikasta jäin 0,04 sekuntia.

Pitää vissiin hakea erikeepperiä tai kaivaa hitsivehkeet ja rautaa esille :hyper:
Seuraava kisa mitä ajan on toi virallinen MNK-Kiina kilpailu, tavoitteena finaali.
 
On muuten tämä sikailu yleistynyt tässä pelissä. Ensimmäisestä mutkasta jos ehjänä selviää, niin ei vielä ole mitään varmuutta tuleeko siletä joku kiilaamaan tai väärästä suunnasta päin.:curs:
 
Miten noin kovia aikoja :O Mä ajoin monta tuntia ja paras 1.24.00
Täällä on tainnut monet ajaa kymmeniä tunteja. Itse sain 1:20.X noin viiden tunnin pelin jälkeen...

edit. Kyllä, hyvin yleistä nykyisin että kun ohittaa mutkassa sisäkautta, ja johtaa jo noin puoli auton mittaa, niin se toinen osapuoli sitten kiilaa/yrittää päästä takaisin käyttämällä kieroja keinoja. Ei niillä formuloilla oikeestikaan kiilailla...

edit2. Sitten kun menee aika-ajot perseelleen ja joutuu hitaitten taakse niin se vasta sitten perseestä onkin (etenkin eka mutkassa).
 
edit2. Sitten kun menee aika-ajot perseelleen ja joutuu hitaitten taakse niin se vasta sitten perseestä onkin (etenkin eka mutkassa).

Melkeenpä huonompi homma olla etupuolella. Varsinki alkuerissä. Perässä ollessa ei ainakaan kukaan kilkkaa ulos radalta ensimmäisen 3 mutkan aikana.
 
Porukalla vaan kunninahimo kasvaa, tänään oli ensimmäinen "pommi" finaalissa, kaveri veti neljänneltä sijalta ensimmäisen kylkeen takasuoran päässä, ei jarrutellut lainkaan :(.
No mitäs mä siitä narisen voitto tuli, mut ois se kiva että tulee rehdisti.
Sit kiinaan, tarviiks sinne passia? :D
 
Juu, tullut miltei sääntö, eikä poikkeus tuosta ensimmäisen kurvin hässäkästä. Sääli sinänsä. Ite en ole päässyt quartereita pitemmälle, mutta sielläkin meno heti siistimpää vrt. alkueriin, joissa miltei parempi on jättäytyä sinne viimoseen ruutuun.
 
Nyt on sitte tilattu uus ratti tuon hajonneen tilalle. Pääsee sitte toukokuussa ihan tosissaan ajamaan. Sopivasti sattuu vielä kuukauden loma :D
 
Back
Ylös Bottom