Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa... Mulle tais tulla suunniilleen 34 pistettä.
Tuolla 23.00 kisan karsinnoissa riehui joku saatanan kusipää "juhis123", on kyllä helvetin kova jätkä. Ajaa väärään suuntaan, törmäilee muihin ja sitten vastaa "pisteliään älykkäästi". :curs:
Ja mitäs se comber säätö tarkoittaa?
Kiitos vastauksesta.. Mutta kuinka plajon teillä menee auto siinä pitkällä suoralla? Itselläni menee juuri ja juuri 212km/h, mutta olen nähnyt videoita joissa se menee jopa sen 220?! Miten saan autoni kulkemaan niin kovaa?
Tuuli vaikuttaa suoranopeuteen. Tuulettomassa säässä pitäisi kulkea 215-216. Millä asetuksilla pelaat. Siivekkeiden kulma määrää melko pitkälti suoranopeuden, olettaen ettet ole välityksiin koskenut
Jaajaa.. Käytän RACE_blacwood säätöjä joita olen hieman muokannut.. Mitenkäs noita siivekkeitä kannattaa säädellä?
Selvä.. Tänään tuli paras sijoitus kisassa (5.semifinaalissa), sekä uusi kierrosennätys (1:15,780) :D Paranee pikkuhiljaa..
Lähetän valituksen tästä maailman nopeimmalle kansalle. :curs: Vaadin kilpailun uusimista!!