Henkin seisokin ja laukeamisen vai sen trailerin jäljiltä? :D
Onhan toi leffa pakko kattoo.
no hölmö! :D sen kohdan mis ne kaikki kolme oli!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkin seisokin ja laukeamisen vai sen trailerin jäljiltä? :D
Onhan toi leffa pakko kattoo.
no hölmö! :D sen kohdan mis ne kaikki kolme oli!
Ei.Herranjumala mitä näyttelijöitä!! Siinä vaiheessa kun sain tietää, että Syltty, Arska, Willis ja Statham on leffassa nii hypin kattoon!! Sit ku sain tietää et Stone Cold Steve Austin ja Randy Couture on messissä nii hyppäsin katosta läpi!! :D Ei hitto mä venaan et toi tulee leffaan!! :hyvä:
Mut sit tämmönen kysymys: Mä tiedän, että Syltty käsikirjoitti, ohjas ja päänäyttelee ton, mutta tuottiko se ton kanssa? Onko kellään tietoa?
Sama homma Turussa. Ihme paskaa. Noh, perjantaina räjähtää!Ihmettelin suuresti, että Helsingin Tennispalatsissa tälle leffalle ei olla annettu ykkössalia.... Ei jotenkin nappaa mennä katsomaan sitä kolmos saliin.
Sama homma Turussa. Ihme paskaa. Noh, perjantaina räjähtää!
Anna mennä! Sitä meidän kääpiöalkoholistikin ehdotti... Itse ajattelin olla selvinpäin.Hämmentää kyllä kovasti tällaista räiskintäleffojen suurkuluttajaa, että tehosteiden kannalta otollisin sali on varattu jollekin helvetin kuukautiskivuista ja teiniangstista kertovalle suomalaiselle höpöhöpödraamalle.
Kovasti olen kuitenkin pohtinut, että pitäisikö sitä ottaa muutama olut alle ennen elokuvaa - maksimaalisen lyijymyrskyhuuman takaamiseksi?