Maailman miehekkäin elokuva part. 2: The Expendables 2 feat. Chuck Norris

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
expend2-poster-1__span.webp

Piti kyllä muutaman kerran tarkkaan lukea noi nimet, koska Li näyttää ihan naiselta. Arskakin muuten taitaa olla aika isossa roolissa ton kuvan perusteella.

Arska niin vanhan paapan näköinen että. niin ne vaan terminaattoritki vanhenee

Äläpäs ny, se on jo 64-vuotias joten varsin nuorekkaan näkönen siihen nähen vielä ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämä on ihan perseestä. Espendables pilataan vitun naiskiintiöillä. Mitä ihmettä siinä on, kun naisten täytyy tunkeutua toimintaelokuviin ja sitten pannaan sukupuoliroolit sekaisin. Ihan kuin mua kiinnostaisi katsoa, kuinka epärealistisesti joku 150 senttinen kiinalaisvinopillurouva hakkaa itseään puoli metriä korkeampia miehiä tuosta vain ja muka ampuukin paremmin kuin perustyypit. Niin vitun epärealistista. Ja sitten niiden täytyy näytellä niin kovaa... Todellisuudessa ei oo olemassa naiskommandoja eikä ne hakkaa itseään puolitoistkertaa kookkaampia miehiä. Naiset on toimintaleffois sitä varten et ne kiljuu ja et ne viettelee kova actionsankari...

his will be Yu Nan's third action role, after《Wind Blast》(2010), in which she played a hitwoman, and the just-completed《Five》(tentative international release title), in which she plays the leader of a team of female commandos. She had a major role in an earlier action film, 2007's《Diamond Dogs》, opposite Dolph Lundgren, also in《The Expendables 2》, but except for a shootout at the end she had no action scenes.

Eiköhän ne elokuvakriitikko-kiikarit kannata tälläkin kertaa jättää kotiin ja nauttia leffasta niinkuin on tarkoitettu. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Trailerin nähtyä on pakko sanoa että oon innoissani kuin pikkulapsi jouluaattona. Kaikki hypettää Chuck Norrista mutta mun mielestä on aivan helvetin hienoa nähdä vanha kunnon ISO-ARSKA jälleen valkokankaalla, kunnon roolissa!!! Moisesta alkaa olla jo pitkä tovi.

Arnoldi oli jopa ainoa tossa trailerissa joka ampui laukauksen! Kertoo jo jotain. ;)

Tämä on ihan perseestä. Espendables pilataan vitun naiskiintiöillä. Mitä ihmettä siinä on, kun naisten täytyy tunkeutua toimintaelokuviin ja sitten pannaan sukupuoliroolit sekaisin. Ihan kuin mua kiinnostaisi katsoa, kuinka epärealistisesti joku 150 senttinen kiinalaisvinopillurouva hakkaa itseään puoli metriä korkeampia miehiä tuosta vain ja muka ampuukin paremmin kuin perustyypit. Niin vitun epärealistista. Ja sitten niiden täytyy näytellä niin kovaa... Todellisuudessa ei oo olemassa naiskommandoja eikä ne hakkaa itseään puolitoistkertaa kookkaampia miehiä. Naiset on toimintaleffois sitä varten et ne kiljuu ja et ne viettelee kova actionsankari...
Sä et vain ymmärrä taidetta. Arnold, Stallone ja Willis samassa leffassa on sellaista korkeakulttuuria, ettei sitä pilaa mikään naissivuosa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom