Maailman kovin kyykky? Videoklippi.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RRKalle
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sebulius sanoi:
Hossein Rezazadeh pystyy ainakin Milo-lehden mukaan kyykkäämään täysin raw'na 400 kg. Vieläpä hän säännöllisesti nostaakin tuon raudan harjoituksissa, eikä käytä varmistajaa. Kaiken lisäksi kyykystä olisi mahdollisuuksia nostaa enemmänkin, mutta enemmälle jalkavoimalle ei ole tarvetta.

Tuon voi hyvin uskoa kun näin videon Hosseinin pohjista tehdystä 300 kilon etukyykystä, joka oli naurettavan helppo.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
RRKalle sanoi:
En kyllä Hosseinista epäile, käsittämätön voimanpesä. Mutta silti puhuisin vain kisanostoista tai ainakin videota tai muuta. Kaikenmaailman tyypeistä riittää kumminkin aina juttua.

Samoilla linjoilla olen kanssasi, mutta on aika harvinaisia nuo neljän sadan kisakyykyt ilman vyötä, eikä sen yleisempiä ole videotkaan. Reza vaan tuli ekana mieleen mahdollisista ehdokkaista.

Palatakseni tohon henryyn ni sehän kävi jossain vaiheessa smackdownissa nostaa jotain autoo ilmaan. Tais jopa jonkun matsin painiakki. Siinä oli muistaakseni kisa pistetty pystyyn jonkun tähden kanssa (en nyt muista ketä) ja se painikaveri ei saanu autoa ilmaa mut henry sai. Tähän oli täysin :offtopic: sillä ei se taida mikään ihmeellinen suoritus olla mutta kun kerta oli herystä puhe niin..

pikku kirppu sanoi:
Palatakseni tohon henryyn ni sehän kävi jossain vaiheessa smackdownissa nostaa jotain autoo ilmaan. Tais jopa jonkun matsin painiakki. Siinä oli muistaakseni kisa pistetty pystyyn jonkun tähden kanssa (en nyt muista ketä) ja se painikaveri ei saanu autoa ilmaa mut henry sai. Tähän oli täysin :offtopic: sillä ei se taida mikään ihmeellinen suoritus olla mutta kun kerta oli herystä puhe niin..[/QUOTE

Varmasti nostikin auton omilla voimillaan ilmaan... Mitä jos siltä ois revennyt joku paikka kesken livelähetyksen?

WWE:n toimitusjohtaja Vince McMahon teki aikoinaan 10 vuoden sopimuksen Henryn kanssa. Tuollaiset sopimukset ovat superharvinaisia, mutta Vince ilmeisesti uskoi että yleisö innostuisi Henryn kaltaisesta voimanpesästä. :) Eipä kyllä voi paljoa painitaidoillaan kehuskella tuo tyyppi kuiteskaan...

Eikös toi 300 ole Holger Kutroffin kyykkyjä. En ladannut, tiedostonimestä päättelin. Toi pätkä mulla jo on, kova etukyykkääjä on sakemannikin.

RRKalle sanoi:
Eikös toi 300 ole Holger Kutroffin kyykkyjä. En ladannut, tiedostonimestä päättelin. Toi pätkä mulla jo on, kova etukyykkääjä on sakemannikin.

Kyllähän se on Holger Kutroff. Äijähän on tehny 920kg RAW yt:n.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Armas sanoi:
Kukas se ukrainalainen superin voimanostaja taas olikaan joka joskus 90 luvulla Lahdessa(?) järjestetyissä voimanoston MM-kisoissa kyykkäs 440(?) ilman mitään rensseleitä?

Vai oliko sillä sittenkin trikoot? Vyötä ja siteitä sillä ei ainakaan ollut, sen muistan.

Lahdessa oli 90-luvulla World Games kisat. Voimanosto oli lajina. Tarkoitatko nyt tätä World Games kisaa?

siellä ei kyllä kukaan tollasia rautoja käsitelly... olin paikalla.

mtk77 sanoi:
Lahdessa oli 90-luvulla World Games kisat. Voimanosto oli lajina. Tarkoitatko nyt tätä World Games kisaa?

Minä vastasin jo tähän aiemmin...lukemalla viestejä...pääsee...asian...ytimeen.
Jäi vissiin sulta huomaamatta?

Zone-sarja -42%
Spinovia ja Porin MM-kisoja tosiaan tarkoitin.

RRKalle: sitä Hosseinin etukyykky clipsiä mulla ei enää ole enkä osaa noita hakuvempeleitäkään käyttää. Ehkä joku fiksumpi hakee.

hunter killer sanoi:
Minä vastasin jo tähän aiemmin...lukemalla viestejä...pääsee...asian...ytimeen.
Jäi vissiin sulta huomaamatta?

Tällä kertaa ei jäänyt huomaamatta. Kun tuossa oli Lahti mainittuna ja Porin tulos ei täsmännyt, niin ihan vain varmuuden vuoksi ehdotin World Games kisoja.

spinov tosiaan nappasi porissa ilman vyötä kovan romun. miehen keskivartalo sitten näyttääkin sen, miksi sitä vyötä ei juuri tarvittu :)

jto sanoi:
spinov tosiaan nappasi porissa ilman vyötä kovan romun. miehen keskivartalo sitten näyttääkin sen, miksi sitä vyötä ei juuri tarvittu :)

juu, ja vedossa kans:rock: 377,5kg sillä samalla trikoolla ku kyykyssä ja vyö "unohtu" taas jonnekkin, kova jamppa!

RRKalle sanoi:
Et pystyisi niitä kuvia skannaamaan tänne? Olisi kiva nähdä.

Siinä Reinhoudtin kyykyssä oli vyö varusteena, mutta ei polvisiteitä tai kireitä trikoita. Se kuva oli otettu puolestavälistä nostoa, joten syvyyttä ei voi kommentoida.

Mark Henryn kyykkykuvaa en löytänyt ollenkaan.

Ja kun en tiedä missä saisin sen Reinhoudtin kuvan skannattua, niin kuvat jäävät nyt tulematta. Pahoittelen.

mtk77 sanoi:
Siinä Reinhoudtin kyykyssä oli vyö varusteena, mutta ei polvisiteitä tai kireitä trikoita. Se kuva oli otettu puolestavälistä nostoa, joten syvyyttä ei voi kommentoida.

Mark Henryn kyykkykuvaa en löytänyt ollenkaan.

Ja kun en tiedä missä saisin sen Reinhoudtin kuvan skannattua, niin kuvat jäävät nyt tulematta. Pahoittelen.

Reinhoudtin kyykkykuva löytyy ainakin weiderin "jalkakyykky"-kirjasesta, vai onko se lehti?Kumminkin sitä sarjaa, jossa on kaikki voimanoston koleme osalajia käyty läpi. Kuvassa on 405kg muistaakseni painoa ja shortsit jalassa jamppa sitä kyykkäilee hymyssä suin(pelkkä vyö)...:worship:

Suositut

Back
Ylös Bottom