Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kertoiko tarina miksi se mies tapettiin siellä Irakissa?
Tiedän että kaukaahaettu idea, mutta mitäs jos hänen ISIS taustansa paljastui ja paikalliset otti nirrin pois sen takia?
Kertoiko tarina miksi se mies tapettiin siellä Irakissa?
Tiedän että kaukaahaettu idea, mutta mitäs jos hänen ISIS taustansa paljastui ja paikalliset otti nirrin pois sen takia?
Mä mietin ihan samaa, että eihän se yksittäisen tyypin tappaminen vielä kerro Migrin virheestä. Tollasessa rauhattomassa maassa kyse voi olla sattumasta tai henkilökohtaisesta jutusta, jolla ei oo mitään tekemistä vainoamisen kanssa.
Loppujen lopuks tääki on vaan yksittäistapaus vai eikö se tässä kohtaa kelpaa selitykseksi? ;)
Jokaisen selkärangattoman, populisti, vihervassari-suvakin hokema "yksittäistapaus" ei siis koske näitä laillisin perustein karkotettuja ( jotka sitten sattuvat joskus harvoin saamaan kotimaassaan surmansa )??
Mutta jokainen yksittäin tai joukkoraiskattu länsimaalainen kristitty nainen/tyttö (tai muu pahoinpidelty kanta-asukki) on yksittäistapaus (josta keskustelu on suvakkipaskiaisten mukaan vieläpä vaimennettava) aina.
Minun mielestä tuollaiset sarkastiset meemit ja poliittiset satiirit ovat tärkeitä yhteiskunnan epäkohtien näyttämisessä. En tiedä onko suomessa vastaavaa, mutta jenkeissä oli vähän aikaa sitten suosiossa ollut liike Black Lives Matter. Tämän järjestön jäsenet hakkasivat valkoisia ja aasialaisia, sekä huusivat poliisien ja valkoisten tappamista. He eivät kuitenkaan omasta mielestään olleet rasisteja, koska valkoisella miehellä on valta ja täten häntä kohtaan ei voi olla rasisti.
Minun mielestä tuollaiset sarkastiset meemit ja poliittiset satiirit ovat tärkeitä yhteiskunnan epäkohtien näyttämisessä. En tiedä onko suomessa vastaavaa, mutta jenkeissä oli vähän aikaa sitten suosiossa ollut liike Black Lives Matter. Tämän järjestön jäsenet hakkasivat valkoisia ja aasialaisia, sekä huusivat poliisien ja valkoisten tappamista. He eivät kuitenkaan omasta mielestään olleet rasisteja, koska valkoisella miehellä on valta ja täten häntä kohtaan ei voi olla rasisti.