Deleted member 43228
Otsikossa. Tai siis sori, anna mä korjaan: Mahtaa olla aika vitun tylsä elämä jos ei muuta tekemistä keksi, kuin tarkkailla ulkomaalaisten uimahousujen käyttöä uimahallin saunassa.
"Etelä-Suomen Sanomat kertoo, että maahanmuuttokriittinen Suomi Ensin -liike on laajentanut partiointiaan kaduilta uimahalliin."
Minun mielestäni tämä on täysin Etelä-Suomen Sanomien kanta?
Kun itse pontus sanoo näin:
"Suomi Ensin -liikkeen aktiivi lahtelainen kuntavaaliehdokas Pontus Söderblom kertoo Etelä-Suomen Sanomille puuttuneensa siihen, että ulkomaalaistaustaiset henkilöt käyttivät uimahousuja saunassa. Hän ohjeisti saunojia asiasta suomeksi ja englanniksi."
Eli, eipä nyt vedellä mutkia suoriksi ja ajatella, että Pontus on mennyt saunomaan vain sen takia, jotta voisi tarkkailla ulkomaalaisten uimahousujen käyttöä uimahallin saunassa. En tiedä käytkö itse uimassa, oletettavasti et, mutta jos uimahallissa saunaan menet uikkarit jalassa, niin aika äkkiä siellä sataa palautetta tai ainakin tyrmääviä katseita, kun on uimapökät jalassa. Eli, näin hieman ajateltuna, Pontus sanoo jotta hän ohjeisti vain saunassa olevia, ei mennyt uimahalliin saunaan partioimaan ja tarkkailemaan.
Muuuutta asiat saa tokia lukea ja ajatella niin kuin omaan mielipiteeseen sopii.
Siihenhän tässä ollaan menossa kovaa kyytiä...