Nyt on pakko hieman purkaa tunteitani, vaikka en tapanani pidä avautumista anonyyminä keskustelupalstoilla.
Minulla on neljä tytärtä, joista vanhimmat ovat jo teini-iässä. Pidän erittäin tärkeänä, että he saavat elää nuoruutensa ja aikuisuutensa maassa, jossa nainen saa vapaasti valita sukupuolisen suuntautumisensa, uskontonsa, seurustelukumppaninsa, ammattinsa ja lisääntymishalukkuutensa, puhumattakaan tavanomaisemmista vapauksista, kuten vapaudesta liikkua vapaasti ulkona ilman jatkuvaa väkivallan pelkoa. En ole koskaan lyönyt naista (en kyllä miestäkään) enkä raiskannut tai ahdistellut ketään seksuaalisesti tai muutenkaan.
Isän roolini lisäksi olen tehnyt paljon töitä ja luonut yrityksen, jonka välillinen ja välitön verotulo (yrityksen verot, työntekijöiden verot ja omat veroni) Suomen Valtiolle lasketaan joka vuosi miljoonissa euroissa.
Muun muassa yllä mainituista asioista johtuen olen hieman omahyväisesti ajatellut, että olen aika hyvä kansalainen Suomelle.
Nyt olen saanut kuitenkin huomata, että osa Suomalaisista on sitä mieltä, että minä ja kaltaiseni ihmiset olemme Suomen todellinen ongelma ja olemme pahoja. kauheita ihmisiä ja RASISTEJA, koska en halua, että kutsumatta maahan tulevat pakolaiset vaarantavat yhteiskuntamme perusarvoja tuomalla oman kulttuurinsa käytännöt mukanaan, jotka ovat ristiriidassa suomalaisten perusarvojen kanssa.
Ja Kyllä, olen sitä mieltä, että vahvasti islamisoituneista yhteiskunnista tulevat miehet ovat merkittävästi suurempi uhka naisten turvallisuudelle ja fyysiselle koskemattomuudelle, kuin suomalainen alkoholisoitunut Pertti. Tämä tekee minusta joidenkin silmissä rasistin, natsin, naisia vihaavan sovinistin ja all around sian. Whatta fuck?
Koen voimatonta raivoa. Tekisi mieli siirtää lapseni ja veronmaksuni jonnekin muualle.