Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen kyllä ihan ihmeissäni tuosta vasemmiston maahanmuuttaja innosta. Jos perinteistä vasemmiston äänestäjää miettii niin kyseessä on perussuomalainen pienipalkkainen ihminen joka ei varmasti nykyiselle vasemmistopuolueelle lämpene. En tiedä meinaavatko sitten kasvattaa maahanmuuttaja sektorista maahanmuuttajineen ja siinä työskentelevineen niin ison joukon että sieltä löytyy merkittävä määrä äänestäjiä.OT. Olen joskus miettinyt miten talouspoliittisessa keskustelussa elvytys herättää niin negatiivisia tuntemuksia. Nyt nähdäkseni se johtuu juurikin siitä, että sitä kannattaa kaikki Dan Koivulaaksot, Arhinmäet, Sumuvuoret ja muut lihaa syövän heteromiehen näkökulmasta helvetin ärsyttävät päällepäsmärit, jotka tunkee tuota monikulttuuri on ihanaa- tuubaa joka tuutista alas.
Ei helvetti miten älytöntä juttua on tuon Immosen harkitsemattoman päivityksen jälkeen tullut. Epätodellista, että joku järjestää jonkun mielenosoituksen johon tulee oikeasti ihmisiä.
Aihe on kuitenkin sen verran tulenarka ja niin lähellä ihmisoikeuskysymyksiä, että pesäero rasistisiin tahoihin tulee tehdä joka ikisessä yhteydessä ja päivänselvästi.
Minähän se siellä kun Armanin tuttu olen ja pitänyt miehestä aina. Mutta nyt menee jo överiksi.Oli kuka tahansa mike nii pisteet :D Tää mamutouhu on menny aivan vituiksi. Lisää vastaanottokeskuksia yms tulee kyllä. Sanottavaa ois ainaki kirjan verran tästä asiasta...
Eikö rasisteilla ole ihmisoikeuksia tai sananvapautta? Eivätkö rasistit ole osa yhteiskuntaa? Eikö rasisti vuoda verta jos häntä viillät?
Minähän se siellä kun Armanin tuttu olen ja pitänyt miehestä aina. Mutta nyt menee jo överiksi.
Eka huutelee tämmöistä ja sitten alkaa jeesustelemaan. Eihän tossa ole mitään muuta syytä kuin bisnespohjainen hyöty.
katso liitettä 129150
Ja Armanin kiitos hänen perhettä auttaneelle Suomelle on nyt sitten iskeä kotimaataan vastaan.
Maahanmuutto luo rasismia, ilman maahanmuuttoa ei ole rasismia. Katso Ruotsia, kumpi on haitallisempaa, kranaatit vai rasismi?Miten Arman on iskenyt Suomea vastaan? Kumpikin on nähdäkseni haitallista Suomelle, niin hallitsematon maahanmuutto kuin rasismikin. Ihminen voi olla kumpaakin vastaan, jos maailmankuva ei ole täysin mustavalkoinen.
Miten Arman on iskenyt Suomea vastaan? Kumpikin on nähdäkseni haitallista Suomelle, niin hallitsematon maahanmuutto kuin rasismikin. Ihminen voi olla kumpaakin vastaan, jos maailmankuva ei ole täysin mustavalkoinen.
Maahanmuutto luo rasismia, ilman maahanmuuttoa ei ole rasismia.
No jos kerran rasismia on ilman maahanmuuttoa, niin miten Ruotsissa oli kaikki ihan hyvin kunnes sinne alettiin tuomaan pakolaisia ja nyt siellä on täysi kaaos monissa lähiöissä? Miksi rasismi yksinään ei oireile yhteiskunnassa, mutta maahanmuutto oireilee välittömästi?Tai sitten rasismia luovat ahdasmieliset ihmiset. Ilman rasistejakaan ei ole rasismia.
Rasismia on myös ilman maahanmuuttoa.