Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Hallitus lupaa lisää rahaa turvapaikanhakijoille..... 19,5 miljoonaa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015072520087643_uu.shtml
Maahanmuuttovirasto selvittää neljän tai viiden uuden vastaanottokeskuksen avaamista alkusyksyn aikana. Virasto ei kuitenkaan vielä kerro, mille paikkakunnille keskuksia kaavaillaan.

... - Turvapaikanhakijoiden määrää Suomi ei päätä. Kustannukset tulevat, jos ovat tullakseen, keskustan eduskuntaryhmän puheenjohtaja Matti Vanhanen sanoo.

Että sillälailla .... Suomi ei päätä kohta mistään ...

Että sillälailla .... Suomi ei päätä kohta mistään ...

Eli vanhas matti on valmis ottamaan vaikka 5 miljoonaa somppua tähän maahan, koska "suomi ei päätä". Ei ihme että tällä maalla menee niin päin vittua kun on tällaisia luusereita ottamassa eu:lta kyrpää perseeseen minkä kerkeää.

Tiede lehdestä poimittua: "Saksassa syntyvistä lapsista on muslimeja vuoteen 2025 mennessä jo 75%, STT:n uutisen mukaan.
Hollanti muuttuu nykyisellä väestönkehityksellä muslimienemmistöiseksi maaksi vuoteen 2040 mennessä, Ruotsi vähän myöhemmin. ".. Hehe Saksa hävitti juutalaiset ja sai muslimit..

.. ei mulla muuta :)

Saksassa on 3,7%muslimeita The World Factbookin mukaan.Hollannissa saman lähteen mukaan noin 5%.

Niin ja Ruotsin tilasto on tämmönen
Lutheran 87%, other (includes Roman Catholic, Orthodox, Baptist, Muslim, Jewish, and Buddhist) 13%

Et vissiin sitten Saksassa tai Hollannissa ole käynyt. Kannattaisi käydä.

Varsinkin siellä Hollannissa on aika helppo päästä paikkoja katselemaan missä 1km2 alueella olet tasan sitten ainoa valkoinen. Surrealistinen fiilis..
Saksassa on pelkästään turkkilaisia jotain lähemmäs 10 m. Niitä sitten siellä näkee. Ja paljon.

Ei siinä, aika hotteja naisia ne nuoret pääasiassa on. Puhumattakaan iranilaisnaisista.
Ja paikallinen kebab > Suomessa myytävä.
Ja persialainen sapuska.. Ja ne muijat <3
Harva on niin hyvää kun Saksassa döner ja puolen litran kalja päälle, sunnuntai aamu-brunssina. Eikä ole hinnan kiroissa. Ja aivan ihme jos on muka 3% muslimeita.. Ei kyllä ole.

Immosesta: kauheaa ristiinnaulintaa ilmoilla. Vaikka mies on lähinnä oikeassa.

^ Kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta ihan mitä tahansa ei pitäisi mennä kirjoittelemaan omalla nimellä julkisilla foorumeilla, jos on median suurennuslasin alla oleva poliitikko. Hieman pitäisi ajatella sitä leimaa minkä koko puolue saa yhden ihmisen kirjoitteluista.

^ Kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta ihan mitä tahansa ei pitäisi mennä kirjoittelemaan omalla nimellä julkisilla foorumeilla, jos on median suurennuslasin alla oleva poliitikko. Hieman pitäisi ajatella sitä leimaa minkä koko puolue saa yhden ihmisen kirjoitteluista.

En tiiä sitten onko kyseessä joku kannatuksen keräys itsensä taakse. Persut ovat hallituksessa ja ympäri pyöreitä puhuen ja kaarrelleen "joudutaan" pakolaisia ottamaa lisää. Helppo kuvitella että räväkkiä mielipiteitä laukomalla saa ääniä taakseen ja unohtuu että mies on hallituksessa ja mitään ei saada aikaan.

e: tai sitten kyseessä on perjantai-illan kännipurkaus ilman laskelmointia ja siinä tapauksessa harvinaisen tyhmää...

Et vissiin sitten Saksassa tai Hollannissa ole käynyt. Kannattaisi käydä.

Varsinkin siellä Hollannissa on aika helppo päästä paikkoja katselemaan missä 1km2 alueella olet tasan sitten ainoa valkoinen. Surrealistinen fiilis..
Saksassa on pelkästään turkkilaisia jotain lähemmäs 10 m. Niitä sitten siellä näkee. Ja paljon.

.

Oon mä ulkomailla käyny.Ton turkkilaisten määrän Saksassa voi kuka tahanasa tarkistaa netistä.

Hirveä haloo jostain facebook-kirjoituksesta. Mahtavaa sananvapautta, eläköön vapaa Suomi. Eilisissä kymppiuutisissa Immosen kirjoitus oli ihan pääuutinen. Myöhemmin samassa uutislähetyksessä Unkarin pääministeri julisti ihan suoraan, että Eurooppa eurooppalaisille ja Unkari unkarilaisille.

Hirveä haloo jostain facebook-kirjoituksesta. Mahtavaa sananvapautta, eläköön vapaa Suomi. Eilisissä kymppiuutisissa Immosen kirjoitus oli ihan pääuutinen. Myöhemmin samassa uutislähetyksessä Unkarin pääministeri julisti ihan suoraan, että Eurooppa eurooppalaisille ja Unkari unkarilaisille.
Huvittavinta tuossa on että jos olen oikein käsittänyt (en ole lukenut Immosen kirjoitusta) hän kirjoittaa taistelusta monikultturismia vastaan joka sitten ollaan vapaasti ja vauhdikkaasti käännetty monikulttuurisuutta vastaan. Samankaltaisia sanoja mutta aika vissi ero.

Oon mä ulkomailla käyny.Ton turkkilaisten määrän Saksassa voi kuka tahanasa tarkistaa netistä.
Ei turkkilaiset juurikaan enempää ongelmia ainakaan Saksassa aiheuta kuin kantaväestö. Mukavaa työssäkäyvää/opiskelevaa sakkia kaikki ketä tunnen. Tietty lainarahalla ostetuilla bemareillaan hieman esittävät, ja asuvat sitten kolmen sukupolven kommuuneissa, mutta rahankäytöstähän päättää yksilö itse. Kyllä mä näkisin, että ongelmien aiheuttajat tulevat etelämpää.

Ei turkkilaiset juurikaan enempää ongelmia ainakaan Saksassa aiheuta kuin kantaväestö. Mukavaa työssäkäyvää/opiskelevaa sakkia kaikki ketä tunnen. Tietty lainarahalla ostetuilla bemareillaan hieman esittävät, ja asuvat sitten kolmen sukupolven kommuuneissa, mutta rahankäytöstähän päättää yksilö itse. Kyllä mä näkisin, että ongelmien aiheuttajat tulevat etelämpää.

Jep, juuri näin.

Otin vaan esille koska ei kyllä millään saa Saksan muslimiväestön osuudeksi 3.x prosenttia..

Vittu että on sairas tuo Immosen ajojahti. Tää maa on täynnä mielisairaita idiootteja. Suu vaahdossa raivotaan ja itketään kuinka uunit muka lämpenevät. Packalen ja kumppanit voivat myös haistaa pitkän paskan, kun tuolla tavoin puukottavat puoluetoveria selkään.

Huvittavinta tuossa on että jos olen oikein käsittänyt (en ole lukenut Immosen kirjoitusta) hän kirjoittaa taistelusta monikultturismia vastaan joka sitten ollaan vapaasti ja vauhdikkaasti käännetty monikulttuurisuutta vastaan. Samankaltaisia sanoja mutta aika vissi ero.

Huvittavaa ehkä. Mutta kylläpä se vaan niin tuppaa olemaan että vaikka sanojen merkitys on eri niin 95% ihmisistä ymmärtää sen monikulttuurisuuden vastustamisena. Aika monesti ei ole väliä sillä miten asia oikeasti on vaan sillä miltä se ihmisten silmissä näyttää.

Back
Ylös Bottom