Siellä hädissään juoksentelevat kärsivät naiset ja laps...
Tuota samaa massaa aletaan kohta lennättää tänne konkurssikypsään Suomeenkin. Kylläpä taas motivoi painaa pitkää päivää ja maksaa veroja ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Että sillälailla .... Suomi ei päätä kohta mistään ...

^ Kaikilla on oikeus mielipiteeseen mutta ihan mitä tahansa ei pitäisi mennä kirjoittelemaan omalla nimellä julkisilla foorumeilla, jos on median suurennuslasin alla oleva poliitikko. Hieman pitäisi ajatella sitä leimaa minkä koko puolue saa yhden ihmisen kirjoitteluista.
Et vissiin sitten Saksassa tai Hollannissa ole käynyt. Kannattaisi käydä.
Varsinkin siellä Hollannissa on aika helppo päästä paikkoja katselemaan missä 1km2 alueella olet tasan sitten ainoa valkoinen. Surrealistinen fiilis..
Saksassa on pelkästään turkkilaisia jotain lähemmäs 10 m. Niitä sitten siellä näkee. Ja paljon.
.
Huvittavinta tuossa on että jos olen oikein käsittänyt (en ole lukenut Immosen kirjoitusta) hän kirjoittaa taistelusta monikultturismia vastaan joka sitten ollaan vapaasti ja vauhdikkaasti käännetty monikulttuurisuutta vastaan. Samankaltaisia sanoja mutta aika vissi ero.Hirveä haloo jostain facebook-kirjoituksesta. Mahtavaa sananvapautta, eläköön vapaa Suomi. Eilisissä kymppiuutisissa Immosen kirjoitus oli ihan pääuutinen. Myöhemmin samassa uutislähetyksessä Unkarin pääministeri julisti ihan suoraan, että Eurooppa eurooppalaisille ja Unkari unkarilaisille.
Ei turkkilaiset juurikaan enempää ongelmia ainakaan Saksassa aiheuta kuin kantaväestö. Mukavaa työssäkäyvää/opiskelevaa sakkia kaikki ketä tunnen. Tietty lainarahalla ostetuilla bemareillaan hieman esittävät, ja asuvat sitten kolmen sukupolven kommuuneissa, mutta rahankäytöstähän päättää yksilö itse. Kyllä mä näkisin, että ongelmien aiheuttajat tulevat etelämpää.Oon mä ulkomailla käyny.Ton turkkilaisten määrän Saksassa voi kuka tahanasa tarkistaa netistä.
Ei turkkilaiset juurikaan enempää ongelmia ainakaan Saksassa aiheuta kuin kantaväestö. Mukavaa työssäkäyvää/opiskelevaa sakkia kaikki ketä tunnen. Tietty lainarahalla ostetuilla bemareillaan hieman esittävät, ja asuvat sitten kolmen sukupolven kommuuneissa, mutta rahankäytöstähän päättää yksilö itse. Kyllä mä näkisin, että ongelmien aiheuttajat tulevat etelämpää.
Huvittavinta tuossa on että jos olen oikein käsittänyt (en ole lukenut Immosen kirjoitusta) hän kirjoittaa taistelusta monikultturismia vastaan joka sitten ollaan vapaasti ja vauhdikkaasti käännetty monikulttuurisuutta vastaan. Samankaltaisia sanoja mutta aika vissi ero.
Huvittavinta tuossa on että jos olen oikein käsittänyt (en ole lukenut Immosen kirjoitusta) hän kirjoittaa taistelusta monikultturismia vastaan joka sitten ollaan vapaasti ja vauhdikkaasti käännetty monikulttuurisuutta vastaan. Samankaltaisia sanoja mutta aika vissi ero.
Huvittavaa ehkä. Mutta kylläpä se vaan niin tuppaa olemaan että vaikka sanojen merkitys on eri niin 95% ihmisistä ymmärtää sen monikulttuurisuuden vastustamisena. Aika monesti ei ole väliä sillä miten asia oikeasti on vaan sillä miltä se ihmisten silmissä näyttää.