Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Eihän tuo lapsen vika ole vaan vanhempien.... Niitä pitäs vähän ojentaa .

Voin kertoa että tilanne meni tämän lapsen osalta täysin korrektisti. "Vanhempia" oli koko suku paikalla ja kuhinaa oli mutta ei tarvinnut kuin Peterin seisoa ohimennessään ja katsoa sinne päin niin alkoi kaapumiehet ja -naiset aika nopeasti asettumaan taas pöytään siistiin järjestykseen. Taisi siinä joku "äideistä" käydä myös rakentavan palautekeskustelun tilanteesta hyvässä hengessä. Tilanteesta 10+ ja papukaijamerkki.

Eihän tuo lapsen vika ole vaan vanhempien.... Niitä pitäs vähän ojentaa .

Joo ja annetaan näiden nulikoiden jatkaa touhujaan ilman että kukaan puuttuu siihen ja annetaan oppia että täällä voi tehdä ihan mitä tahansa. No muutama vuosi ja ovat Kaisaniemen puistossa ryöstämässä tai raiskaamassa... Sitten yhteiskunnan on pakko puuttua kun kukaan ei tehnyt sitä aikaisemmin :face:

Jollakulla raiskatun tytön isipapalla/veljellä/tms. tulee hirttämään kiinni ihan vitun lujaa, paljon aikaisemmin kuin yhteiskunta tekee asialle yhtään mitään. Ja sitten voidaankin lukea otsikoista kun "oikeus otettiin omiin käsiin".

Jollakulla raiskatun tytön isipapalla/veljellä/tms. tulee hirttämään kiinni ihan vitun lujaa, paljon aikaisemmin kuin yhteiskunta tekee asialle yhtään mitään. Ja sitten voidaankin lukea otsikoista kun "oikeus otettiin omiin käsiin".
Valitettavaa mutta totta. Ja sitten puolustellaan kuinka tämä kyseinen raiskaaja on vain järjestelmän uhri ja jota on kohdeltu kaltoin ja että hän on tässä henkisesti uhri. Sakoilla tai yhdyskuntapalvelulla raukka selviää. Näihin faktoihin peilaten todella toivon että tämänkaltaisissa tilanteissa oikeus otettaisiin omiin käsiin sillä niin munattomia on Suomen oikeuden tuomiot.

Kyllä itsekkin haluaisin nähdä kun jollakin naksahtaa oikein kunnolla, onhan mm. Malmösta esimerkki kun tämä eräs herra alkoi ampumaan maahanmuuttajataustaisia henkilöitä. Itänaapurissahan ei vastaavaa perseilyä ole, vois ottaa vähän mallia.

Offtopic:
Kannattaa muistaa, että noita kauhukakaroita löytyy myös ns. kanta Suomalaisista ja sitä selitetään vapaalla kasvatuksella! Kaverin suusta kuultu, kuinka eräässä kaupassa Vili 5v (nimi muutettu) pudotteli tavaroita hyllystä, kiusasi mummoja repimällä kasseja ym. Myyjän huomauttaessa Vilin äidille pojan huonosta käyttäytymisestä äiti tokaisi vastaan: Minä kasvatan lapseni vapaasti enkä puutu lapseni toimiin. Vieressä seissyt ex. linnakundi kuuli tämän, otti maitopurkin ja kaatoi maidot Vilin äidin päälle. Äidin mulkoilessa suu auki tokaisi linna kundi: Minullakin oli vapaa kasvatus :hyper:
Onntopic.

Offtopic:
Kannattaa muistaa, että noita kauhukakaroita löytyy myös ns. kanta Suomalaisista ja sitä selitetään vapaalla kasvatuksella! Kaverin suusta kuultu, kuinka eräässä kaupassa Vili 5v (nimi muutettu) pudotteli tavaroita hyllystä, kiusasi mummoja repimällä kasseja ym. Myyjän huomauttaessa Vilin äidille pojan huonosta käyttäytymisestä äiti tokaisi vastaan: Minä kasvatan lapseni vapaasti enkä puutu lapseni toimiin. Vieressä seissyt ex. linnakundi kuuli tämän, otti maitopurkin ja kaatoi maidot Vilin äidin päälle. Äidin mulkoilessa suu auki tokaisi linna kundi: Minullakin oli vapaa kasvatus :hyper:
Onntopic.

Hassua, kaveri kuuli ihan samanlaisen jutun 90-luvulla, mutta sama lapsi (nimi muutettu) riehui silloin bussissa. Kuskin valitettua asiasta äiti mainitsi vapaasta kasvatuksesta. Jossain vaiheessa takana istunut punkkari (ei ollut silloin vielä käynyt linnassa varmaan) sylkäisi äidin kasvoille. Äidin mulkoillessa suu auki tokaisi punkkari: Minullakin oli vapaa kasvatus.

Mitä tästä opimme? Sen, että tuo lapsi on pysäytettävä!

Edit: Uskon muuten, että sama lapsi piti aikanaan luutnanttina ollessaan hiihtosulkeisia vajan katolla. Sitten sillä apilas laukesi silmille, ja kyllähän me naamat noessa naureskeltiin hehe.

Offtopic:

Onntopic.

Voi kristus näitä varmoja kuultuja juttuja... Edellisellä kerralla se oli kassajonossa edellä olevaa potkinut kakara ja maidot kaatoi papparainen.

Mistä muuten tossa "ex linnakundi"-stoorissa tiedettiin,että maidot kaatoi just entinen linnakundi? Oliko se rikollisen NÄKÖINEN? Vai oliko tilanne jatkunut siten,että se oli sanonut,"mä oon muuten sit ollut vankilassa.:" ja jotkoi perään,"..mutta ei se vaikuta mitenkään mun käyttäytymiseen. Kasvatus vaikuttaa!"

Mä oon kuullut samasta stoorista ton punkkariversio yläasteella. Kai se oli joku yhteiskuntahörhötys tms. tunti.

Taisi nyt porukalla mennä ohi tuon tarinan merkitys. Huonosti käyttäytyviä lapsia ja huonoja vanhempia löytyy kansalaisuudesta riippumatta. Vai luuletteko tosissanne, että vain maahanmuuttajien lapset käyttäytyvät huonosti ja Suomalaiset ovat kaikki niin kilttejä. :wtf: Eihän se meidän Liisa tai Ville koskaan mitään pahaa tee, se on aina se naapurin Mehmed mikä rötöstelee. Heitänpä vielä sellaisenkin ilmaan, että jos Peterin lapsi olisi ollut tässä tapauksessa se häirikkö ja joku täti olisi siitä ollut pahoillaan, niin kommentit olisivat varmaan luokkaa "vitun kukkahattutäti ei ymmärrä kasvatuksesta mitään". Kyllä ne yhteiset pelisäännöt kuuluu kaikille! :piis:

PS. Jotta nyt kukaan ei käsittäisi viestiäni väärin, niin en hyväksy kenenkään rikoksia tai häiriköintiä kansalaisuudesta riippumatta ja olen täysin samaa mieltä, että esim. nykyiset raiskaustuomiot ovat täysin naurettavia. Mutta vain se, että ne pitäisivät olla tasa arvoisia molempiin suuntiin. Ei mitään neiteilyä maahanmuuttajia kulttuuri rikastettu roskaa, mutta ei rangaistuksia myöskään pidä lievittää Suomalaisia kohtaan. Sori offtopicista, lopetan tähän. :offtopic:

Liipalaapa:

Pari sivua sitten tuli pastettua kuva tädistä joka sopis tähänki

Mikäli vertailet noitten naapurien Mehmedien ja alkuperäisväestön tekemien rikosten määrää per henkilö, saadaan varmaan jonkinlainen realistinen kuva siitä kuka yleensä tekee niitä rikoksia, Mehmed vai se meidän Liisa tai Ville.

En ole rasisti mutta jos tästä on täysin selvää tilastollista näyttöä niin en ymmärrä miten porukka voi tälläistä paskaa suoltaa pihalle. En myöskään jaksa alkaa tähän mitään tilastoja kaivelemaan koska tästäkin rupusakista varmasti löytyy joku oikeasti maahanmuuttopolitiikasta kiinnostunut joka omaa tälläiset tilastot jo kirjanmerkeistä.

Pari sivua sitten tuli pastettua kuva tädistä joka sopis tähänki

Mikäli vertailet noitten naapurien Mehmedien ja alkuperäisväestön tekemien rikosten määrää per henkilö, saadaan varmaan jonkinlainen realistinen kuva siitä kuka yleensä tekee niitä rikoksia, Mehmed vai se meidän Liisa tai Ville.

Siis täh? Se että maahanmuuttajat tekevät enemmän rikoksia oikeuttaa Suomalaisten tekemät rikokset? Minäpäs yritän tehdä sellaisen esimerkin, että tyhmempikin tajuaa: Raiskaaja on aina raiskaaja. Samoin pedofiili on aina pedofiili! Sillä ei ole mitään tekemistä onko maahanmuuttaja tai Suomalainen, molemmat kuuluisivat linnaan. Pata kattilaa soimaa sanon minä! Se, mitä maahanmuuttajien rikoksia selitetään kulttuuri eroilla on sama kuin Suomalaisten tekemiä rikoksia peitellään "no kun maahanmuuttajat tekevät enemmän rikoksia". Sitten kun oma kakara jää Pertti alkoholistin auton alle ja rikos selitetään sillä, kun alkoholismi on sairaus, niin voi muuttua maailmankuva ja ymmärtää, että kansalaisuudella ei pitäisi olla mitään tekemistä rangaistusten kanssa. Ja sori, juopot kuskit menevät minulla samaan kategoriaan Ahmed "ma ei ummarra nainen sanoa ei" rikastuttajien kanssa.

Siis täh? Se että maahanmuuttajat tekevät enemmän rikoksia oikeuttaa Suomalaisten tekemät rikokset? Minäpäs yritän tehdä sellaisen esimerkin, että tyhmempikin tajuaa: Raiskaaja on aina raiskaaja. Samoin pedofiili on aina pedofiili! Sillä ei ole mitään tekemistä onko maahanmuuttaja tai Suomalainen, molemmat kuuluisivat linnaan. Pata kattilaa soimaa sanon minä! Se, mitä maahanmuuttajien rikoksia selitetään kulttuuri eroilla on sama kuin Suomalaisten tekemiä rikoksia peitellään "no kun maahanmuuttajat tekevät enemmän rikoksia". Sitten kun oma kakara jää Pertti alkoholistin auton alle ja rikos selitetään sillä, kun alkoholismi on sairaus, niin voi muuttua maailmankuva ja ymmärtää, että kansalaisuudella ei pitäisi olla mitään tekemistä rangaistusten kanssa. Ja sori, juopot kuskit menevät minulla samaan kategoriaan Ahmed "ma ei ummarra nainen sanoa ei" rikastuttajien kanssa.

Kiitos esimerkistä sherlock.

Kyse varmaan tässä nyt kuitenkin oli siitä että vähemmistön edustaja oli käyttäytynyt huonosti jolloin ihmiset alkoivat kiroamaan sitä kuinka usein vähemmistön edustajat tehtailevat rikoksia ja kuinka silti heitä paapotaan tuolla "hän on uhri tässä lopulta on"-tyylillä. Tähän sinä alat ns. kukkahattuilemaan että muistakaa että myös suomalaiset tekevät rikoksia. Varmaan jokainen sen tajusi? Tässä nyt pojat vaan manasivat sitä kun se sattui olemaan vähemmistöä ja kuinka usein nämä vähemmistöjen lapset eivät kunnioita millään tavalla ketään tai mitään.

Kukaan ei ole tässä yrittänytkään "oikeuttaa" yhtään kenenkään rikoksia joten argumenttisi on valitettavasti täysin invalidi. Raiskaaja ei ole aina raiskaaja ja jotkut pedofiilitkin voi "parantua", pointti olikin siinä, että maahanmuuttajat nyt vaan saavat näistä molemmista pienemmän rangaistuksen. Joten myös typerä mielipiteesi alkuperän merkityksettömyydestä linnaan joutumisessa on täysin väärä. Ja jonkun näköjään tarvitsee selittää sinulle pata kattilaa soimaa sanonnan merkityksen, koska nyt vain haukut quottaamaasi käyttäjää pedofiili raiskaajaksi. Ja niinkuin itsekkin sanot, että kansalaisuudella ei pitäisi olla mitään tekemistä rangaistusten kanssa. Tästä olen täysin samaa mieltä. On todellakin suuri harmi ja vääryys, että ulkomaalaistaustaiset saavat pienempiä rangaistuksia ja pääsevät helpommalla vain koska ovat maahanmuuttajia.

Raiskaaja ei ole aina raiskaaja ja jotkut pedofiilitkin voi "parantua", pointti olikin siinä, että maahanmuuttajat nyt vaan saavat näistä molemmista pienemmän rangaistuksen. Joten myös typerä mielipiteesi alkuperän merkityksettömyydestä linnaan joutumisessa on täysin väärä.

Onko jotain näyttöä (tutkimustietoa mieluiten), että maahanmuuttajat saisivat keskimäärin kevyemmän rangaistuksen mainituista rikoksista?

Monissa muissa maissa (lähinnä USA:sta ja Briteistä olen löytänyt tutkimustietoa aiheesta) on havaittu päinvastaista ilmiötä tuomioissa. Eli ulkomaalaiset ja/tai etniset vähemmistöt saavat helpommin tai ankarampia tuomioita.

Back
Ylös Bottom