Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tuo lapsen vika ole vaan vanhempien.... Niitä pitäs vähän ojentaa .
Valitettavaa mutta totta. Ja sitten puolustellaan kuinka tämä kyseinen raiskaaja on vain järjestelmän uhri ja jota on kohdeltu kaltoin ja että hän on tässä henkisesti uhri. Sakoilla tai yhdyskuntapalvelulla raukka selviää. Näihin faktoihin peilaten todella toivon että tämänkaltaisissa tilanteissa oikeus otettaisiin omiin käsiin sillä niin munattomia on Suomen oikeuden tuomiot.Jollakulla raiskatun tytön isipapalla/veljellä/tms. tulee hirttämään kiinni ihan vitun lujaa, paljon aikaisemmin kuin yhteiskunta tekee asialle yhtään mitään. Ja sitten voidaankin lukea otsikoista kun "oikeus otettiin omiin käsiin".

Offtopic:
Kannattaa muistaa, että noita kauhukakaroita löytyy myös ns. kanta Suomalaisista ja sitä selitetään vapaalla kasvatuksella! Kaverin suusta kuultu, kuinka eräässä kaupassa Vili 5v (nimi muutettu) pudotteli tavaroita hyllystä, kiusasi mummoja repimällä kasseja ym. Myyjän huomauttaessa Vilin äidille pojan huonosta käyttäytymisestä äiti tokaisi vastaan: Minä kasvatan lapseni vapaasti enkä puutu lapseni toimiin. Vieressä seissyt ex. linnakundi kuuli tämän, otti maitopurkin ja kaatoi maidot Vilin äidin päälle. Äidin mulkoilessa suu auki tokaisi linna kundi: Minullakin oli vapaa kasvatus
Onntopic.
Offtopic:
Kannattaa muistaa, että noita kauhukakaroita löytyy myös ns. kanta Suomalaisista ja sitä selitetään vapaalla kasvatuksella! Kaverin suusta kuultu, kuinka eräässä kaupassa Vili 5v (nimi muutettu) pudotteli tavaroita hyllystä, kiusasi mummoja repimällä kasseja ym. Myyjän huomauttaessa Vilin äidille pojan huonosta käyttäytymisestä äiti tokaisi vastaan: Minä kasvatan lapseni vapaasti enkä puutu lapseni toimiin. Vieressä seissyt ex. linnakundi kuuli tämän, otti maitopurkin ja kaatoi maidot Vilin äidin päälle. Äidin mulkoilessa suu auki tokaisi linna kundi: Minullakin oli vapaa kasvatus
Onntopic.

Liipalaapa:
Pari sivua sitten tuli pastettua kuva tädistä joka sopis tähänki
Mikäli vertailet noitten naapurien Mehmedien ja alkuperäisväestön tekemien rikosten määrää per henkilö, saadaan varmaan jonkinlainen realistinen kuva siitä kuka yleensä tekee niitä rikoksia, Mehmed vai se meidän Liisa tai Ville.
Siis täh? Se että maahanmuuttajat tekevät enemmän rikoksia oikeuttaa Suomalaisten tekemät rikokset? Minäpäs yritän tehdä sellaisen esimerkin, että tyhmempikin tajuaa: Raiskaaja on aina raiskaaja. Samoin pedofiili on aina pedofiili! Sillä ei ole mitään tekemistä onko maahanmuuttaja tai Suomalainen, molemmat kuuluisivat linnaan. Pata kattilaa soimaa sanon minä! Se, mitä maahanmuuttajien rikoksia selitetään kulttuuri eroilla on sama kuin Suomalaisten tekemiä rikoksia peitellään "no kun maahanmuuttajat tekevät enemmän rikoksia". Sitten kun oma kakara jää Pertti alkoholistin auton alle ja rikos selitetään sillä, kun alkoholismi on sairaus, niin voi muuttua maailmankuva ja ymmärtää, että kansalaisuudella ei pitäisi olla mitään tekemistä rangaistusten kanssa. Ja sori, juopot kuskit menevät minulla samaan kategoriaan Ahmed "ma ei ummarra nainen sanoa ei" rikastuttajien kanssa.
Siis täh? Se että maahanmuuttajat tekevät enemmän rikoksia oikeuttaa Suomalaisten tekemät rikokset? Minäpäs yritän tehdä sellaisen esimerkin, että tyhmempikin tajuaa: Raiskaaja on aina raiskaaja. Samoin pedofiili on aina pedofiili! Sillä ei ole mitään tekemistä onko maahanmuuttaja tai Suomalainen, molemmat kuuluisivat linnaan. Pata kattilaa soimaa sanon minä! Se, mitä maahanmuuttajien rikoksia selitetään kulttuuri eroilla on sama kuin Suomalaisten tekemiä rikoksia peitellään "no kun maahanmuuttajat tekevät enemmän rikoksia". Sitten kun oma kakara jää Pertti alkoholistin auton alle ja rikos selitetään sillä, kun alkoholismi on sairaus, niin voi muuttua maailmankuva ja ymmärtää, että kansalaisuudella ei pitäisi olla mitään tekemistä rangaistusten kanssa. Ja sori, juopot kuskit menevät minulla samaan kategoriaan Ahmed "ma ei ummarra nainen sanoa ei" rikastuttajien kanssa.
Raiskaaja ei ole aina raiskaaja ja jotkut pedofiilitkin voi "parantua", pointti olikin siinä, että maahanmuuttajat nyt vaan saavat näistä molemmista pienemmän rangaistuksen. Joten myös typerä mielipiteesi alkuperän merkityksettömyydestä linnaan joutumisessa on täysin väärä.