Juuri näin, varsinkin kun käytetään oikeita mittareita eli verrataan kyseisen maan kantaväestön ja muiden maahanmuuttajien rikostaajuuteen per capita. Tällöin muslimit ovat täysin ylivoimaisessa johdossa joka kerta.
Raiskaustilastot on hyvä esimerkki. Siinä missä suomalainen raiskaa yhden naisen niin esim. afganistanilainen raiskaa 55 naista, irakilainen 47 naista, marokkolainen 40 naista jne.
Kannattaa lisäksi pitää mielessä, että nuokin kansallisuudet ovat vieraita tässä maassa, joiden elämisen veronmaksajat maksaa. Ei kai ole liikaa vaadittu, että vieraat kunnioittaisivat veronmaksajien apua ja olisivat siten aliedustettuina rikostilastoissa suomalaisten alapuolella?
katso liitettä 108114
Ihmiset ajattelee ja tulkitsee eri tavoilla, kuten minä ja sinä ajatellaan ja tulkitaan eri tavoin. Sinulle tuo per capita on se juttu, kun taas minä ajattelen asiaa näin: Esim. Afrikan osuus tuossa taulukossa: 50 raiskausta. Väestöä suomessa 12 988. Eli 12 938 tuosta määrästä EI OLE raiskannut. Ja ne kaikki jotka eivät ole tehneet rikoksia, ansaitsee myös tulla kohdelluksi sen mukaan. Se pieni osa joka raiskaa voidaan vaikka hirttää, mulle ihan sama. Mutta jos koko viiteryhmästä 0,4% on raiskannut, niin koko porukasta myös 99,6% EI ole raiskannut. Ja valitettavan moni suomalainen nyt vaan leimaa koko 99,6% sen 0,4%:n takia.