MÖYKKYNEN
VIP
Ihmiset ajattelee ja tulkitsee eri tavoilla, kuten minä ja sinä ajatellaan ja tulkitaan eri tavoin. Sinulle tuo per capita on se juttu, kun taas minä ajattelen asiaa näin: Esim. Afrikan osuus tuossa taulukossa: 50 raiskausta. Väestöä suomessa 12 988. Eli 12 938 tuosta määrästä EI OLE raiskannut. Ja ne kaikki jotka eivät ole tehneet rikoksia, ansaitsee myös tulla kohdelluksi sen mukaan. Se pieni osa joka raiskaa voidaan vaikka hirttää, mulle ihan sama. Mutta jos koko viiteryhmästä 0,4% on raiskannut, niin koko porukasta myös 99,6% EI ole raiskannut. Ja valitettavan moni suomalainen nyt vaan leimaa koko 99,6% sen 0,4%:n takia.
No tuossa oli vain raiskaukset, jotka rikoksena ovat harvinaisempia kuin ns. tavalliset rikokset. Jos otetaan tilastoja rikollisuudesta kokonaisuudessaan niin silloin pahimpina vuosina lähes puolet muslimeista ovat olleet rikollisia, joka on aivan VALTAVA määrä, Satakertaisesti kantaväestöön nähden. Muslimien rikollisuus on siis aivan käsittämättömällä tasolla. Jos noihin tilastoihin lisättäisiin vielä jo kansallisuuden saaneet muslimit niin oltaisiin todennäköisesti hyvin lähellä viittäkymmentä prosenttia. Näiden tilastojen varjossa olisi täysin oikeutettua ja järkevää vetää rajat kiinni muslimeilta tähän maahan.