Tikkukin olis tuolla käsi ojossa.Disgustia kompatakseni: normikansaa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tikkukin olis tuolla käsi ojossa.Disgustia kompatakseni: normikansaa![]()
Millainenkohan on euroopan tulevaisuus kun muslimien määrä kasvaa länsimaissa?
Vallitseekohan Suomessakin joskus sharia laki?
Ja mitä Islamiin rauhanuskontona tulee, niin miten muut uskonnot pystyvät elämään sulassa sovussa keskenään, mutta Islam ei minkään muun uskonnon kanssa?
Possu pitää eristää ? uskonto haastaa suomalaiset kauppiaat ja lihamestarit | Yle Uutiset | yle.fi
Jääköhän sitä kohta ilman possua?
Muslimien haluamat lihat eivät saa olla kosketuksissa sianlihan kanssa, eivät palvelutiskissä eivätkä edes itsepalveluhyllyssä. Palvelutiskin lihaa ei saisi viipaloida samalla koneella kuin possua.
.....
-Ostan rohkeasti kalaa tai kanaa. Toivon etteivät työkalut mene kaupan lihatiskillä sekaisin.
Olisi parempi jos sianlihalle olisi aivan eri työvälineet kuin muulle lihalle.
Valmiiksi pakattukaan suomalainen liha ei kelpaa muslimeille. He eivät voi olla täysin varmoja etteivät sika ja nauta mene tuotannossa samojen linjojen läpi.
....
Ahmadshah kertoo kuinka hän suomalaiseen pitseriaan mennessä siivoaa aina ensin pöydän, jottei siihen ole jäänyt kinkunrasvaa tai palasia. Senjälkeen hän pesee kätensä.
-Se on tärkeä asia uskontomielessä, Ahmadshah Bayat painottaa.
Possu pitää eristää ? uskonto haastaa suomalaiset kauppiaat ja lihamestarit | Yle Uutiset | yle.fi
Jääköhän sitä kohta ilman possua?
Olen sitä mieltä, että Euroopalla tai pienemmässä mittakaavassa yhdellä maalla, on olemassa tietty muslimien kantokyky, jonka ylittyessä paluuta ei enää ole ilman radikaaleja toimenpiteitä. Moni maa on jo nyt rajoilla, kuten esim. Ruotsi. Mitä enemmän muslimeja maahan tulee, sitä enemmän rikollisuus kasvaa räjähdysmäisesti ja sitä tiukemmalle valtiontalous joutuu, kuten Ruotsissa on jo käynyt, jossa 22% BKT:stä menee jo maahanmuuton kustannuksiin. Kuten olen monta kertaa aiemminkin sanonut, muslimikantoja pitää pystyä säätelemään siten, ettei ympäristön kantokyky ylity.
Tämä. Sokaistuin juuri raivosta. Ja en voi ymmärtää miten sitä lakia ei ole otettu omiin käsiin tai muulla tavalla tehty loppua näiden paskakasojen hirmuvallasta. Itse olisin jo tehnyt jtn radikaalia ja todennäköisesti istuisin tuomiota joka kuuluu jollekin aivan toiselle. HYI VITTU!
Nämä perkeleet pitäis kaikki viedä saunan taakse.Islam on niin rakastava uskonto. Vitun eläimet. Samaa paskaa ne kaikki on vaikka kovasti koitetaan erotella radikaaleja ja perusimbesillimuslimia.
3min eteenpäin.
[video=youtube_share;I6q45FlNhz8]http://youtu.be/I6q45FlNhz8[/video]
Islam on niin rakastava uskonto. Vitun eläimet. Samaa paskaa ne kaikki on vaikka kovasti koitetaan erotella radikaaleja ja perusimbesillimuslimia.
Kato toi linkittämäni video ja ymmärrä, että olet väärässä. Nuo apinat noudattavat Koraanin lakia ja se on vihamielinen ja väkivaltainen. Se ei hyväksy mitään muuta uskontoa ja muut pitää tappaa. Piste.Niin onkin ja uskon sua, koska tunnet varmasti henk. koht. niin paljon muslimeja et sulla on varaa sanoa noin! Kaikki romanialaiset on myös kerjäläisiä, kaikki papit pedofiileja ja suomalaiset rasisteja, eiks vaa?
Itse olen käynyt parissakin muslimimaassa, eikä siellä kenelläkään ollut mitään "vääräuskoisia" vastaan ja tykkäsivät katsella jenkkileffoja. Ja porukka siellä tuomitsee terrorismin. Onks mua kusetettu, häh?
Jopa radikaalien pahimmat viholliset, israelilaiset, ottavat asian rennommin kuin sä täällä takapajulassa
Oon kyllä monenmoisia mustalaisia nähny konnuuksineen mutta tällä videolla esiintyvät vetää pohjat mennentullen. Huhhuh!
Niin onkin ja uskon sua, koska tunnet varmasti henk. koht. niin paljon muslimeja et sulla on varaa sanoa noin! Kaikki romanialaiset on myös kerjäläisiä, kaikki papit pedofiileja ja suomalaiset rasisteja, eiks vaa?
Itse olen käynyt parissakin muslimimaassa, eikä siellä kenelläkään ollut mitään "vääräuskoisia" vastaan ja tykkäsivät katsella jenkkileffoja. Ja porukka siellä tuomitsee terrorismin. Onks mua kusetettu, häh?
Jopa radikaalien pahimmat viholliset, israelilaiset, ottavat asian rennommin kuin sä täällä takapajulassa
Ei kato tarvitse tuntea muslimeja tai mennä muslimimaihin tutustumaan asiaan, kun voidaan käyttää ihan tilastollisia faktoja muslimien rikollisuuden toteamiseen. Vai saako sun mielestä luotettavamman kuvan muslimien rikollisuusasteesta tuntemalla muutaman rehellisen muslimin henkilökohtaisesti vai katsomalla tilastofaktoja?
Porukka siellä tuomitsee terrorismin? Olet siis jutellut muutaman muslimin kanssa, ja he tuomitsivat terrorismin? Vaikuttaa luotettavalta tutkimukselta. Täälläkin on ollut useaan kertaan ne tilastot eri muslimimaista liittyen terrorismin tuomitsemiseen ja lähes jokaisessa maassa oli jopa useampi kymmenen prosenttia väestöstä, jotka hyväksyivät terrori-iskut. Absoluuttisiksi luvuiksi muutettuna siis kymmenet miljoonat muslimit hyväksyvät terrorismin.
Onneksi sinä olet kuitenkin käynyt "parissakin muslimimaassa" ja todistanut nämä tilastot vääriksi.
Oon elämäni aikana jutellut niin monen muslimin kanssa, ettet uskokaan. Näytäs mulle dataa joka todistaa, että yhdessäkään maassa enemmistö muslimeista hyväksyy terrorismin. Ja sun tilastolliset faktat muslimien rikollisuudesta varmasti todistaa sen, että suurin osa ei tee rikoksia. Tai sitten sulla on oikeasti tilastollista faktaa siitä, että enemmistö muslimeista tekee rikoksia.
Alla muuten tilastollista faktaa siitä, ketkä on tehnyt vuoden 1970-2005 välisenä aikana Usassa terroristi-iskuja:
![]()
Non-Muslims Carried Out More than 90% of All Terrorist Attacks on U.S. Soil Washington's Blog
Silloin kun sä yleistät ja leimaat, sulla pitää olla sitä sun rakasta tilastollista faktaa siitä, että SUURIN OSA toimii niin kuin väität kaikkien toimivan. Muuten sulla ei ole varaa yleistää tai leimata.
Silloin kun sä yleistät ja leimaat, sulla pitää olla sitä sun rakasta tilastollista faktaa siitä, että SUURIN OSA toimii niin kuin väität kaikkien toimivan. Muuten sulla ei ole varaa yleistää tai leimata.
Oon elämäni aikana jutellut niin monen muslimin kanssa, ettet uskokaan. Näytäs mulle dataa joka todistaa, että yhdessäkään maassa enemmistö muslimeista hyväksyy terrorismin. Ja sun tilastolliset faktat muslimien rikollisuudesta varmasti todistaa sen, että suurin osa ei tee rikoksia. Tai sitten sulla on oikeasti tilastollista faktaa siitä, että enemmistö muslimeista tekee rikoksia.
Alla muuten tilastollista faktaa siitä, ketkä on tehnyt vuoden 1970-2005 välisenä aikana Usassa terroristi-iskuja:
![]()
Non-Muslims Carried Out More than 90% of All Terrorist Attacks on U.S. Soil Washington's Blog
Mutta kyllä muslimien tekemät rikokset esim. pohjoismaissa -voimakkaasti kasvava käyrä- pitäisi herättää jo kukkahattupojatkin.