Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tiesin heti ku luin ton Ruotsin jarjettoman kaksoismurhan etta mamu ihan varmasti ni sehan sielta paljastuikin, vaikka Suomen media yrittaa piilottaa sita tosiasiaa. Noohhh, yksittaistapaus ja sossun vika ku ei oo antanut tarpeeksi rahaa.

Onkohan se Jimiltä kun tulee tositeeveetä vartijoiden hommista iltamyöhäsellä.

Näyttää olevan varmaan yli puolet sählingeistä sellaisia, joissa aiheuttajana on joku maahanmuuttaja. Prosentuaalisestitodella paljon...ja pahimpia juttujahan siinä ei näytetä. Näyttää Helsingin yöelämään sopivan Soinia mukaileva fraasi "Missä naapuri, siellä ongelma":)

Kohuttu "ruotsalainen" rautaputkimurhaaja :

rautaputki_murhaaja.webp

Jos keissi ei ole tuttu niin Ruotsissa pariskunta selvitti meteliä kellarissa - kaksi kuoli - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi

Doudou Ahoka, 33, anhållen för bestialiskt mord på svensk pojke och kvinna i villaområde utanför Linköping - Fria Tider

Noi on kyllä pahemman luokan narsisteja. Joka vitun paikassa elvistellään ilman paitaa omahyväinen ilme kasvoilla. Jututkin on sitä luokkaa, että "mä oon paras, eipä täs muuta".

Noi on kyllä pahemman luokan narsisteja. Joka vitun paikassa elvistellään ilman paitaa omahyväinen ilme kasvoilla. Jututkin on sitä luokkaa, että "mä oon paras, eipä täs muuta".

Narsisti ei ole sama asia kuin omahyväinen elvistelijä. Ihan vaan FYI. Ja en tiedä susta, mutta kyllä mä käyn suihkussa ilman paitaa.

Narsisti ei ole sama asia kuin omahyväinen elvistelijä. Ihan vaan FYI. Ja en tiedä susta, mutta kyllä mä käyn suihkussa ilman paitaa.

Ja jaat kuvat naamakirjaan :) Saas nähdä kuinka kauan menee kunnes ollan ruotsin tasolla mamujen rikollisuudessa, vähän alkaa tuntua ettei kovinkaan kauan.

Mutta miksi kuvissa pitää LOPUTTOMASTI esiintyä ilman paitaa tai muuten elvistellä? Kyllä se narsismin tunnusmerkit täyttää. Vitun idioottimaista touhua.

Oli taas ählyt pilaamassa meikäläisen la-su yötä. Yhden sankarin raajat sais repiä irti ja heittää jokeen. Saatana.

Janna homma muuten ku Englannissa on kateissa vaarallinen "oletettu" terroristi Mohammed Abdul Mohamed ja Suomen media ei sano ulkomaan uutisissa mitaan, pakeni muuten burghan avulla, yksi syy miksi burgha pitaisi kieltaa lisaa.

Lähde? Kuulostaa aikamoiselta muslimi-James Bondilta.

Mutta miksi kuvissa pitää LOPUTTOMASTI esiintyä ilman paitaa tai muuten elvistellä? Kyllä se narsismin tunnusmerkit täyttää. Vitun idioottimaista touhua.

Oli taas ählyt pilaamassa meikäläisen la-su yötä. Yhden sankarin raajat sais repiä irti ja heittää jokeen. Saatana.

Hetkinen, etkö sä ole poke? Eikös se ole sun duuni pitää yllä järjesteystä. Miten joku järjestystä häiritsevä voi pilata sun yön? Oot ehkä väärällä alalla?

Hetkinen, etkö sä ole poke? Eikös se ole sun duuni pitää yllä järjesteystä. Miten joku järjestystä häiritsevä voi pilata sun yön? Oot ehkä väärällä alalla?
Kyllä noihin ählyihin menee väkisinkin pinna ovat ne saatana sellasta sakkia. Itseni ei onneksi tarvii enää poken hommia tehdä, mutta useita kavereita niitä hommia tekee, ja kyllä niitten kanssa jutellessa pysyy ajan hermolla. Ja kyllähän ählyt on yksi eniten ongelmia aiheuttava porukka. Muuten kyllä Itiksessä riittää näitä rikastajia maleksimassa, eipä niitä pahemmin työt näytä ressaavan.

Ensimmäinen kerta kun joku työajan ulkopuolella väittää mun olevan väärällä alalla :D pelkkää harrastustoimintaa, päivätyöt erikseen ;) suomalaisissa uuvateissa on onneksi se ero, että ne saa putsattua pois jaloista, tai ainakin olemaan siedettäviä. Ählyissä on se ero, että hyvät ovat hyviä alusta loppuun. Huonoissa (ja myös suurimmassa osassa) sama juttu, huono käytös ei tule laillisin keinoin muuttumaan. Samat naamat perseilevät, ja kun siihen puuttuu, tulee rassismit, tappouhkaukset ja "sinulla ei oikeus puuttua minu!!!" -väitteet. Sitten kun jaat perustellusta syystä porttaria, sieltä tulee 3-10 serkkua ja veljeä uhkailemaan tappamisella niin kovilla desibeleillä ja huonolla suomella, että tuplakuulosuojaus olisi tarpeellinen. Mulla ei yksinään oikein resurssit riitä noin suuren miesylivoiman edessä.

Ja toi viikonlopun keissi: jatkuvaa yleistä perseilyä, jos ei muuten niin tappeluja saa aikaan aika herkästi. Sitten kun menet sanallisesti puuttumaan, niin aina tulee sanat: "minä en tehnyt mitään, tuossa on vika" ja muuta älämölöä päälle. Parasta tossa on se, että kun vastapuoli tulee lähelle, niin ääni katoaa. Etäisyyttä otettuaan jatkaa huutelua apinanraivolla. Vähän semmoinen napoleon -syndrooma. :D
Tätä on nyt jatkunut puoli vuotta joka viikonloppu. Harvoin toivon laajempia voimankäyttöoikeuksia, mutta toi tarvis koulutusta. Ei se uho muuten lopu.

skynews oli iso juttu ku katsoin hotellin teeveesta, tama Mohammed kuuluu niihin 9 ihmiseen Isossa-Britanniassa keta seurataan ja kenen kuuluu ilmoittaa sijaintinsa, epaillaan Mahdollisesta avusta Kenian iskuihin, kaveri tuppaa matkustelee Somaliaan terroristien leireille. Kuva julkaistiin kaikkialla Englannin kanavilla ja pitaa ilmoittaa kuka nakee sen, eli aikoo varmaan rajayttaa jotain kun noin aktiivinen haku.

- - - Updated - - -

Kylla se loppuu hoyhenen kevyt kun ottaa kunnon toimenpiteet kayttoon, nyppase giljotiiniin ja nosta parikymmenta senttia jalat ilmaan ni siihen loppuu yleensa ahlamien uho, ota viela joukon aanekkain ja yllyttaja eli joukon johtaja.

Back
Ylös Bottom