Siis mitä vittua? Liikkumisen rajoittaminen poistuu vuoden vaihteessa? Koskeeko myös suomea?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä vittua? Liikkumisen rajoittaminen poistuu vuoden vaihteessa? Koskeeko myös suomea?

Noi on kyllä pahemman luokan narsisteja. Joka vitun paikassa elvistellään ilman paitaa omahyväinen ilme kasvoilla. Jututkin on sitä luokkaa, että "mä oon paras, eipä täs muuta".
Narsisti ei ole sama asia kuin omahyväinen elvistelijä. Ihan vaan FYI. Ja en tiedä susta, mutta kyllä mä käyn suihkussa ilman paitaa.
Saas nähdä kuinka kauan menee kunnes ollan ruotsin tasolla mamujen rikollisuudessa, vähän alkaa tuntua ettei kovinkaan kauan.Narsisti ei ole sama asia kuin omahyväinen elvistelijä. Ihan vaan FYI. Ja en tiedä susta, mutta kyllä mä käyn suihkussa ilman paitaa.
Janna homma muuten ku Englannissa on kateissa vaarallinen "oletettu" terroristi Mohammed Abdul Mohamed ja Suomen media ei sano ulkomaan uutisissa mitaan, pakeni muuten burghan avulla, yksi syy miksi burgha pitaisi kieltaa lisaa.
Mutta miksi kuvissa pitää LOPUTTOMASTI esiintyä ilman paitaa tai muuten elvistellä? Kyllä se narsismin tunnusmerkit täyttää. Vitun idioottimaista touhua.
Oli taas ählyt pilaamassa meikäläisen la-su yötä. Yhden sankarin raajat sais repiä irti ja heittää jokeen. Saatana.
Kyllä noihin ählyihin menee väkisinkin pinna ovat ne saatana sellasta sakkia. Itseni ei onneksi tarvii enää poken hommia tehdä, mutta useita kavereita niitä hommia tekee, ja kyllä niitten kanssa jutellessa pysyy ajan hermolla. Ja kyllähän ählyt on yksi eniten ongelmia aiheuttava porukka. Muuten kyllä Itiksessä riittää näitä rikastajia maleksimassa, eipä niitä pahemmin työt näytä ressaavan.Hetkinen, etkö sä ole poke? Eikös se ole sun duuni pitää yllä järjesteystä. Miten joku järjestystä häiritsevä voi pilata sun yön? Oot ehkä väärällä alalla?
Saatana on kun sumuisten saarten gorilla.Kohuttu "ruotsalainen" rautaputkimurhaaja :
katso liitettä 107551
Jos keissi ei ole tuttu niin Ruotsissa pariskunta selvitti meteliä kellarissa - kaksi kuoli - Ulkomaat - Uutiset - MTV.fi
Doudou Ahoka, 33, anhållen för bestialiskt mord på svensk pojke och kvinna i villaområde utanför Linköping - Fria Tider
Ensimmäinen kerta kun joku työajan ulkopuolella väittää mun olevan väärällä alalla :D pelkkää harrastustoimintaa, päivätyöt erikseen ;) suomalaisissa uuvateissa on onneksi se ero, että ne saa putsattua pois jaloista, tai ainakin olemaan siedettäviä. Ählyissä on se ero, että hyvät ovat hyviä alusta loppuun. Huonoissa (ja myös suurimmassa osassa) sama juttu, huono käytös ei tule laillisin keinoin muuttumaan. Samat naamat perseilevät, ja kun siihen puuttuu, tulee rassismit, tappouhkaukset ja "sinulla ei oikeus puuttua minu!!!" -väitteet. Sitten kun jaat perustellusta syystä porttaria, sieltä tulee 3-10 serkkua ja veljeä uhkailemaan tappamisella niin kovilla desibeleillä ja huonolla suomella, että tuplakuulosuojaus olisi tarpeellinen. Mulla ei yksinään oikein resurssit riitä noin suuren miesylivoiman edessä.Hetkinen, etkö sä ole poke? Eikös se ole sun duuni pitää yllä järjesteystä. Miten joku järjestystä häiritsevä voi pilata sun yön? Oot ehkä väärällä alalla?