Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ootas mullakin on jotain tähän kommentoitavaa: " AHAHAHAHHAHAHAHAHAA " .

Nää toimittajat on just niitä jotka hyötyvät rasismista sekä siitä rasismista missä siis valkoinen on kohde ja vähemmistön tumma on pääosassa. Eihän tommosilla tuulen nussimilla vinkuheinillä ois raukoilla töitä, jos ei joku instanssi ostais "tutkimuksia" siittä kuka pääsee ja milläkin passin pituudella baariin. :D

mietippä mistä johtuu? ennakkoluuloista vai huonoista kokemuksista?

vastaheittona, islaminuskoisetko ei ole rasisteja, sovinisteja ja antisemitistejä? vastaus: ovatpa hyvinkin ja mistä kumman syystä? Vastaus ei ole Canada, vaan ISLAM

Juuri näin. Muslimit ovat maapallon suurimpia rasisteja. Ei hyväksytä muita uskontoja, ei hyväksytä hinttareita, ei hyväksytä sukupuolten.tasa-arvoa jne. Lisäksi ei pelkästään olla hyväksymättä vaan vastataan erilaisuuteen väkivalloin.

Niinpä. Ainakin jos itse olisin yrittäjä niin en riskeeraisi firmaani palkkaamalla kyseenalaisen maineen omaavia kansallisuuksia, kuten manneja, muslimeita tai edes venäläisiä vaan suosisin luotettavuudestaan ja työmoraalistaan tunnettuja kansallisuuksia eli tietysti suomalaisia ja maahamuuttajista aasialaisia.

Kaikki em. ja muut kansallisuudet ovat maineensa, niin hyvän kuin huononkin, omalla toiminnallaan ansainneet.

Alan pikkuhiljaa epäilemään sun olevan pelkkä trolli. Linkitit artikkelin tietäen, että paska myrsky nousee. Ikinä et ole kommentoimassa asioita, jotka todistaa maahanmuuton ja erityisesti islamin huonoutta. Sitten tulet vetämään takavasemmalta todistamaan, että suomalaiset ovat rasisteja. Yllä olevat kommentit kertovat, miksi juttu on tuollainen.

Jos katsoit videon, niin irakilainen taksikuski oli positiivinen asia. Vaikka hänen tapansa puhua ja ymmärtää poliisien toimintavoista olivat hakoteillä.

Toi on aika paha eettinen dilemma. Kummalla tavalla portsarin pitää valita. Ottaako sisään tiettyjä maahanmuuttajia, jos samanmaalaisista on usein tullut ongelmia, ja portsari on vastuussa kaikkien asiakkaiden turvallisuudesta, ja siten tärkeä henkilö koko yrityksen kannalta. Vai sulkeeko poke oven näiltä mamuilta, saamatta ikinä tietää olisiko näistä tullut jotain ongelmia. Uskon kuitenkin, että portsarit ei käännytä ketään pelkkien ennakkoluulojen ja rasistisen asenteen takia, vaan siksi että on riski ottaa sellaista väestöä, joka tuottaa usein ongelmia. Jos ravintolan maine huononee häiriköivien asiakkaiden takia, niin voi olla että pomo antaa potkut portsarille.

Edit. Tämä oli siis pelkkää pohtimista. En ole ite ollut portsarina joten en tiedä millainen vastuu niillä on. En oo myöskään baareihin jonottanut koska ei oo ikää.

Ihmisapina on aivan oikeassa.

Sain "potkut" eräältä ovelta päästäessäni YHDEN mustalaisen sisään. Loppu keinot kesken, kun oli selvinpäin, passi löytyi, eikä ollut koskaan ennen käynyt. Ongelmiahan siitä tulikin :jahas:

En oo myöskään baareihin jonottanut koska ei oo ikää.

Offtopic mutta oletko alle 18v? En kyllä olisi ikinä uskonut. Sulla on helvetin fiksuja ja hyvin perusteltuja juttuja ikäiseksesi tai siis ihan minkä ikäiseksi tahansa. Tuossa iässä minä ainakin olin aivan täysi simpanssi. Tai olen varmaan vieläkin, hehe.

Niimpä.
Muiden on helppo valitella rasismista, kun ei ole oma työpaikka riskeerattuna. Jos asiaan haluaisi vaikuttaa pitäisi mennä puhumaan yökerhojen omistajille. Tosin jos baari saa huonon maineen, ja kävijämäärät vähenee, niin silloin on omistajalla ja johtajallakin paha ongelma.

- - - Updated - - -

Offtopic mutta oletko alle 18v? En kyllä olisi ikinä uskonut. Sulla on helvetin fiksuja ja hyvin perusteltuja juttuja ikäiseksesi tai siis ihan minkä ikäiseksi tahansa. Tuossa iässä minä ainakin olin aivan täysi simpanssi. Tai olen varmaan vieläkin, hehe.

No simpanssithan on ihmisapinoita. Offtopiccia tämäkin, mutta onhan sitä itekin tehny kaikkea simpanssimaista, mutta ikää on siis 17 vielä vajaan kuukauden verran.

Ihmisapina on aivan oikeassa.

Sain "potkut" eräältä ovelta päästäessäni YHDEN mustalaisen sisään. Loppu keinot kesken, kun oli selvinpäin, passi löytyi, eikä ollut koskaan ennen käynyt. Ongelmiahan siitä tulikin :jahas:

Olin itsekin opiskeluaikoina portsarina pari vuotta. Paikan omistaja sanoi silloin suoraan eka työpäivänä, että manneja ei sitten sisään päästetä missään tilanteessa. Silloin ei vielä märmättiongelmaa ollut, kun niitä oli niin vähän. Nykyään tilanne on varmaan vastaavanlainen rikollisimpien kansallisuuksien, kuten somaleiden, irakilaisten ja iranilaisten kohdalla. Tai siis muslimeiden yleensäkin. Mielellään ei sisään päästettäisi mutta pakko, koska "rasismi"

No mun ovella on käytäntönä yksi mamu kerrallaan. Tämä on toistaiseksi toiminut parhaiten. Monesti ongelmia on tullut siitäkin, kun eri heimoon tms. kuuluvia ählämeitä on saman katon alle päästetty. Suhteellisen hankalia tilanteita selvitellä, kun puhuvat omaa kieltään jota ei ymmärrä, eivätkä halua ymmärtää suomea/englantia, vaikka ovella se vielä jotenkuten onnistui. Vitun kaksnaamasta porukkaa vielä kaiken hyvän lisäksi :D

Välikevennyksenä hauskat kuvat -ketjusta, hehe. Koska Abdul ei kuitenkaan ymmärrä, mitä tämä kuva yrittää vihjata niin väännän rautalangasta: somalineekerit elävät toimeentulotuilla. Myös somalialaiset koneinsinöörit, joiden todistukset ovat vain unohtuneet Somaliaan.

kelas_eka_kelas_vika.jpg

Ihan hauska juttu, sä meinaat oot suurimman osan ajasta aika apaattinen vittuil.. keskustelukumppani, ja et osaa muuta kuin linkata niitä tarkoitushakuisia tilastoja. Että siinä mielessä ihan OK.

Miten muuten selität sen, että Disgustin kaveri, joka on yksityinen hammaslääkäri, muutti pois Suomesta kokemansa rasismin takia?

En tiedä. Valehammaslääkäri?

Back
Ylös Bottom