Super5
VIP
Joo ja mistähän se "syrjintä" johtuu, kun katsoo esim tummahipiäisiä yökerhossa, niin ei ihme, että ne syyttömätkin joutuvat kärsimään. Näinhän se valitettavasti menee ja väärinhän se on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mietippä mistä johtuu? ennakkoluuloista vai huonoista kokemuksista?
vastaheittona, islaminuskoisetko ei ole rasisteja, sovinisteja ja antisemitistejä? vastaus: ovatpa hyvinkin ja mistä kumman syystä? Vastaus ei ole Canada, vaan ISLAM
En oo myöskään baareihin jonottanut koska ei oo ikää.
Offtopic mutta oletko alle 18v? En kyllä olisi ikinä uskonut. Sulla on helvetin fiksuja ja hyvin perusteltuja juttuja ikäiseksesi tai siis ihan minkä ikäiseksi tahansa. Tuossa iässä minä ainakin olin aivan täysi simpanssi. Tai olen varmaan vieläkin, hehe.
Jos nämä äärioikeistolaiset yhdistävät voimansa on seurauksena -30-luku taas kerran. Rasismi on jokaisen oma valinta.
Ihmisapina on aivan oikeassa.
Sain "potkut" eräältä ovelta päästäessäni YHDEN mustalaisen sisään. Loppu keinot kesken, kun oli selvinpäin, passi löytyi, eikä ollut koskaan ennen käynyt. Ongelmiahan siitä tulikin :jahas:
Monesti ongelmia on tullut siitäkin, kun eri heimoon tms. kuuluvia ählämeitä on saman katon alle päästetty.
Ihan hauska juttu, sä meinaat oot suurimman osan ajasta aika apaattinen vittuil.. keskustelukumppani, ja et osaa muuta kuin linkata niitä tarkoitushakuisia tilastoja. Että siinä mielessä ihan OK.
Miten muuten selität sen, että Disgustin kaveri, joka on yksityinen hammaslääkäri, muutti pois Suomesta kokemansa rasismin takia?
Hieno juttu.Miten muuten selität sen, että Disgustin kaveri, joka on yksityinen hammaslääkäri, muutti pois Suomesta kokemansa rasismin takia?