Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Onko muuten lehdet maininnut että on Iranilainen henkilö kyseessä? Siis näissä lähipäivän jutuissa? Vai onko "sensuuri" taas päällä?

Onko muuten lehdet maininnut että on Iranilainen henkilö kyseessä? Siis näissä lähipäivän jutuissa? Vai onko "sensuuri" taas päällä?

On sen nimi ja naama ainakin näytetty moneen kertaan ja jossain vaiheessa kerrottiin lähtömaakin (ei lähipäivinä). Muistelin, että tyyppi on irakilainen, mutta voin olla väärässä.

Edit. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288608362000.html

Tuossa ainakin näkyy naama, kuten muissakin IS:n uutisissa. IL taas sensuroi enemmän.

Edit. 2. Ja iranilainenhan se on.

Radio Rock - Podcast | Radiorock.fi

Tero Vaara alkaa myös kypsyä :lol2:

Kuulin tuon haastattelun livelähetyksessä ja oli muuten pikkaase kuumana Vaaran isännän poika. Äänestä jo kuuli, että nyt vituttaa niin ettei veri kierrä ja vastaukset kysymyksiin tuli sellaisella aggrella ettei Korporaatiokaan onnistunut kurmoottamaan miestä.

Tällaista asennetta juuri tarvitaan eikä turhia hyssytellä.

Harmillista vaan, ettei Tero ollut nähtävästi tutustunut rikos- ja raiskaustilastoihin, koska niillä olisi ollut todella yksikertaista tuoda faktat esiin muslimeista. Taidanpa heittää Teron mailiin nuo tilastot niin voi ensi kerralla vetää ässän hihasta.

e. Abdul on kyllä sinnikäs somalineekeri. Sata kertaa bannattu ja aina eka posti maahanmuuttokeskusteluun, jossa puolustetaan somaleita, haukutaan Halla-ahoa ja seuraavissa posteissa tulee yleensä Breivik- ja Obama -argumentit. Paras yritys oli kyllä viimeviikoinen Panostaja Penana esiintyminen :hyper:

Just seitsemän uutisissa oli aiheena miten neekerisodissa raiskataan naisia ja lapsia. Oikein Elisabeth Rehnikin äänessä ja puhui pikkutyttöjen raiskaamisista. Kyseessä nimenomaan naapuri ja ählyrotujen ominaisuus.

Laivaturma Italian vesillä - suurin osa kuolleista naisia ja lapsia | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

Nämä pakolaislaivat uppoilevat näköjään koko ajan. Saa nähdä, mitä EU:ssa keksitään. Laivoja tuskin ruvetaan käännyttämään, koska se olisi "epäinhimillistä". Jos taas kaikki laivat ja pakolaiset autetaan Eurooppaan, niin pakolaisliikenne tulee varmasti kasvamaan entisestään.
Varmaan Suomen hallitus lähettää jonkun silja linen laivoista raijjaamaan näitä elättejä maihin.

- - - Updated - - -

Radio Rock - Podcast | Radiorock.fi

Tero Vaara alkaa myös kypsyä :lol2:
Tällälailla se alkaa vastarinta, kun julkisuuden henkilöt ottaa kantaa näihin asiohin eikä kaunistele niitä, niin ei voida väittää heti että asioita vaan keksitään. Loistava ukko tämä Tero Vaara.

Abdul is back, ei helvetti.

Abdul on kyllä sinnikäs somalineekeri. Sata kertaa bannattu ja aina eka posti maahanmuuttokeskusteluun, jossa puolustetaan somaleita, haukutaan Halla-ahoa ja seuraavissa posteissa tulee yleensä Breivik- ja Obama -argumentit. Paras yritys oli kyllä viimeviikoinen Panostaja Penana esiintyminen :hyper:

Kerrassaan, jälleen, mahtavaa vasta-argumentointia :jahas:

Vaikka olisi kuinka abdul proxy, niin tuo viesti oli sisällöltään fakta ja lähdepitoinen. Otitteko kantaa itse aiheeseen? Ette, vaan tyydyitte naursekelemaan kuinka abdul is back. Kommentoikaa ny tuota itse asiaakin muutamalla sanalla? Ainii ei voi, koska ei ole muslimi.

Te, varsinkin möykky on niin tekopyhyyden irvikuva ettei mitään rajaa. Sen takia ei voi juttuja ottaa tosissaan.

Way to go fellas.. jatkakaa samaan malliin.

Venäläiset, virolaiset ja vietnamilaiset loistavat rikostilastojen kärjessä, mutta eihän niistä tietenkään ole mitään kommentoitavaa, koska ei mysli.. Kuten olen aiemmin sanonut, että onneksi teistä ei kukaan ole politiikassa mukana tai ole siihen edes pyrkimässä. Toivottavasti.

Vaikka olisi kuinka abdul proxy, niin tuo viesti oli sisällöltään fakta ja lähdepitoinen. Otitteko kantaa itse aiheeseen? Ette, vaan tyydyitte naursekelemaan kuinka abdul is back. Kommentoikaa ny tuota itse asiaakin muutamalla sanalla? Ainii ei voi, koska ei ole muslimi.

Te, varsinkin möykky on niin tekopyhyyden irvikuva ettei mitään rajaa. Sen takia ei voi juttuja ottaa tosissaan.

Venäläiset, virolaiset ja vietnamilaiset loistavat rikostilastojen kärjessä, mutta eihän niistä tietenkään ole mitään kommentoitavaa, koska ei mysli.. Kuten olen aiemmin sanonut, että onneksi teistä ei kukaan ole politiikassa mukana tai ole siihen edes pyrkimässä. Toivottavasti.

Venäläiset, virolaiset ja vietnamilaiset eivät todellakaan loista rikostilastojen kärjessä per capita. Top-5 sijat menevät aina muslimitaustaisille mamuille vuodesta toisen. Pitääkö sulle taas postata ne tilastot uudestaan? Olen myös ottanut aiemmin esille vietnamilaisten yliedustuksen rikostilastoissa parina vuotena ja siitä on myös keskusteltu ja syyksi epäilty huumeisin liittyvää rikollisuutta. Jos et ole sitä nähnyt niin ei voi mitään.

Jos jonkun juttuja ei voi ottaa tosissaan niin ne on sun jutut. Puolustelet muslimeja tilastofaktat ignooraten ja sun ainoa argumentti on, että "tekeväthän nnn:kin rikoksia". Sulla on pää liian syvällä omassa perseessäs.

Minkä helvetin takia jotain vanhoja tilastoja pitää alkaa kommentoimaan, kun ajantasaisempaakin tietoa on saatavilla, esimerkiksi: linkki

Jos et jaksa lukea läpyskää läpi, niin tässä lainaus sivulta 260:
Suomessa asuvien ulkomaalaisten eri kansallisuuden perusteella laskettuun väestömäärään suhteutettu syylliseksi epäiltyjen osuus muissa kuin liikennerikoksissa oli vuonna 2012 korkeampi kuin virolaisilla ja venäläisillä esimerkiksi somalialaisilla (16 %), iranilaisilla (25 %) ja irakilaisilla (15 %). Venäläisillä ja virolaisilla tämä osuus on 6 %, mikä on jonkun verran enemmän kuin suomalaisilla (4 %) (taulukko 1).

Muita poimintoja: Kulttuuriset erot ovat näkyneet muun muassa siinä, että jotkut ulkomaalaisryhmät eivät kunnioita naisten seksuaalista itsemääräämisoikeutta siten
kuin suomalaisessa yhteiskunnassa on tapana. Ulkomaalaiset syyllistyvät suhteellisesti kaikkein useimmin raiskausrikoksiin ja muihin seksuaalirikoksiin.

Että sellaista.

Ja Suomen mediassa on täysi sensuuri päällä, ei varmasti julkaista tota uutista. Miettikäähän jos asia olisi toisinpäin mitkä otsikot olisi. Helvetti ku kansa on niin tyhmää täällä pohjoismaissa, pitäisi lampaitten herätä todellisuuteen.

Tajuatteko että toi väestöliiton tutkija toimii meidän maksamilla verovaroilla, ja päätyy tutkimuksissaan tollasiin päätelmiin että siks yli 1/3 eli tod näkösesti lähes puolet mamun kanssa olevista suomalaisnaisista haluaa erota kun muut ihmiset ei hyväksy heidän suhdettaan..eli niis miehis ei kuulemma ole vikaa :david:

Ulkomailta tullut sulhanen on suomalaiselle kova pala

Väestöliiton erikoistutkija Minna Säävälä: ....Sellaisissa avioliitoissa olevista naisista yli kolmasosa miettii eroa.....vaikeudet näyttävät usein liittyvän siihen, että lähipiiri ei hyväksy suomalaisen naisen kaksikulttuurista avioliittoa... Ulkomailta tullut sulhanen on suomalaiselle kova pala - Kotimaa - Turun Sanomat

Ulkomailta tullut sulhanen on suomalaiselle kova pala

Suomalaisen naisen ja hyvin erilaisesta kulttuurista tulevan miehen avioliitto on kaikkein vaikein yhdistelmä, ainakin Väestöliiton tutkimuksen mukaan. Sellaisissa avioliitoissa olevista naisista yli kolmasosa miettii eroa. Erilaisesta kulttuurista tulevan vaimon kanssa elävät suomalaismiehet pohtivat eroa kolme kertaa harvemmin.

Väestöliiton erikoistutkija Minna Säävälä sanoo, että vaikeudet näyttävät usein liittyvän siihen, että lähipiiri ei hyväksy suomalaisen naisen kaksikulttuurista avioliittoa.

Miesten kaukaisista kulttuureista tuleviin morsiamiin lähipiiri suhtautuu yleensä positiivisemmin. Taustalla saattaa olla melko vanhanaikaisia ajatuksia sukupuolirooleista, Säävälä pohtii.

Johtuisikohan nämä seikat siitä, että "monikulttuurisessa suhteessa" (vastenmielinen termi) olevat miehet ovat yleensä naisen kanssa, jonka kulttuuri on paljon lähempänä länsimaista. Naiset taas hyvin usein ovat afrikkalaisen tai lähi-itäläisen miehen kanssa, jolloin kulttuurit ovat oletettavasti hyvin kaukana toisistaan. En itse edes ole ikinä nähnyt suomalaista miestä, joka olisi arabinaisen kanssa ja mustan naisen kanssa oleviakin hyvin harvoin.

Sai tästä artikkelista kuvan, että naisten monikulttuuriset parisuhteet olisivat jotenkin rikkaus ja tavoiteltava asia ja olisi valtava sääli, ettei nämä parisuhteet aina toimi.

No niin palataanpa vielä tähän. Sinä vittuilet, ettei me olla luettu Abdulin laittamaa v. 2005 olevaa Optulan rikostilastoa. Väität myös, että venäläiset, virolaiset ja vietnamilaiset ovat ko. tilaston kärjessä. Tässä screenshotti sivulta 213. Etkö tunne numeroita tai tiedä mitä prosentti tarkoittaa vai yritätkö vain valehdella/trollata/provota. Jos kyse on ensin mainitusta niin suosittelen eppuluokan matikankirjan kaivamista esiin tai jos kyse on toisesta vaihtoehdosta niin Mike voi varmaan auttaa siinä asiassa. Pidemmällä aikavälillä tuo vietnamilaisten osuus pienenee huomattavasti, koska ne eivät ole yliedustettuina läheskään joka vuosi toisin kuin muslimit. Mitä jos otetaan vertailu Islam vs. muut uskonnot ja siitä painotettu suhteellinen rikollisten osuus per capita?

HalooSaatana.webp

Tämän jälkeen sulla ei oo enää kertaakaan varaa vittuilla siitä, että postaan samoja tilastoja kerta toisensa jälkeen, koska nähtävästi et osaa niitä edes lukea. Sun argumenttien taso alkaa muutenkin lähestyä uhkaavasti Abdulin vastaavia.

Back
Ylös Bottom