PanostajaPena
Banned
Suomessa on nyt noin 5,4 miljoonaa asukasta. Yksi merkittävä tekijä on maahanmuutto!
"Suomen väkiluku kasvaa melko voimakkaasti vuoteen 2030 saakka, jonka jälkeen vuotuinen kuolleiden määrä ylittää syntyneiden määrän. Nettomaahanmuuton oletetaan kuitenkin pitävän väestönkasvua yllä vielä tämänkin jälkeen."
Niin ja kun huomioi.. että suomalaiseen perheeseen syntyy keskinmäärin 1,6 lasta.. ja näiden ulkomaan elättien perheisiin 7-8 lasta.. niin tuolloin 2030 meillä on ilman, että otetaan lisää maahanpyrkijöitä sisään.. niin reilu satatuhatta pikku kikkelinkarvapäätä enemmän.. samalla kun veronmaksajien määrä jatkaa romahdustaan.. mistä nuo rahat kasvavan käsiojossa elävien elättämiseen? En tiedä.. ja kun hallituksesta kuuluu et leikataan ja supistetaan jne.. niin voi vaan ajatella et tämä kaikki vain koska elätetään muualtatulleita.. just omien menoihin riittäisi mut kun pitää lähettää miljarditolkulla rahaa johonki afrikkaan, ja tuoda lentokoneilla sieltä sit sivussa tänne loiseläjiä enemmän kuin rahaa ois.. mut velkaa saa toistaiseksi.. kysymys kuuluu.. miten vitussa ne velat maksetaan jos kokoajan pitäs ottaa enemmän velkaa?
mä kattelin sit touhua vähän aikaan ja sanoin antaa olla ja kannoin yksinään ne paikoilleen! Sit ne vie työpaikat ja mä vaan makaan himassa ku en saa töitä ja oon kummiski ahkera tekee töitä mut vissiin pyydän liikaa palkkaa!? ei mua kyl huvita tehä 9€/h urakkana töitä! Jos urakkana tehdään myös palkka pitää olla sen mukainen! Virolaiset ja muut vie työt ku ne suostuu tekee paljon halvemmalla ni kai täs pitäis itekin koht alentua orjapalkkaan!