Ja sitten meillä on Rankkuri: Mies jolla ei lapanen pysy kädessä, ei sitten millään. Pointtia on, mutta vittuilun into ajaa ohi järjen. ... Nämä nyt tuliva ensimmäisenä mieleen. On täällä muitakin...
MÖYKKYNEN taisi todeta myös sen, etten myöskään ole tuonut sisältöä itse ketjun aiheeseen. Samasta aiheesta Rankkuri kritisoi allekirjoittanutta muutama vuosi sitten. Keskustelun aihe on otsikon mukaan "maahanmuutto" ja siitä keskusteleminen.
4. Väitin, että Rankkuri sortuu samalla tavalla vittuiluun ja provosointiin, vaikka taustalla on ihan oikeasti fiksua ajattelua. Valitettavasti en vaivaudu nyt etsimään nimenomaisia viestejä vuosien takaa. Mutta miehellä on ihan valideja pointteja ja fiksua kritiikkiä maahanmuuttoa kohtaan. Mutta mies on myös itse myöntänyt että välillä provosointi ja vittuiluninto ajaa edelle. Herra kun näyttää saavan kiksejä siitä. Ja kun tämän huomion esittää, saa vastineeksi toteamuksen siitä, etten itse tuo mitään lisää keskusteluun. Kuten totesin... ei täällä moni muukaan tuo mitään lisää itse keskusteluun - eli esitä maahanmuuttokritiikkiä.
No nyt on jollain ollu ikävä Rankkuria :haart:
Enhän mä oo herranjestas vittuillu kunnolla vuosiin täällä. Taidan olla sen lisäks palstan ainoa kirjoittaja, jolta n-sana on kielletty bannien uhalla kokonaan :D ja onhan rankempi vittuilu näille nykyisille mokuttajille vähän sama ku kehitysvammaisten kiusaaminen. siitä tulee vähän paha mieli...
onhan se nyt ihan parasta ku toinen on haljeta vitutukseen :lol2:
ja itse en oo jaksanu pitkään aikaan mitään "fiksua" tuottaa tähän ketjuun, koska oon samat asiat perustellusti ja asiallisesti esittänyt vuosia sitten kymmeniä kertoja eikä kukaan ole niitä toistaiseksi vääriksi pystynyt perustellusti toteamaan.