Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ja sitten meillä on Rankkuri: Mies jolla ei lapanen pysy kädessä, ei sitten millään. Pointtia on, mutta vittuilun into ajaa ohi järjen. ... Nämä nyt tuliva ensimmäisenä mieleen. On täällä muitakin...

MÖYKKYNEN taisi todeta myös sen, etten myöskään ole tuonut sisältöä itse ketjun aiheeseen. Samasta aiheesta Rankkuri kritisoi allekirjoittanutta muutama vuosi sitten. Keskustelun aihe on otsikon mukaan "maahanmuutto" ja siitä keskusteleminen.

4. Väitin, että Rankkuri sortuu samalla tavalla vittuiluun ja provosointiin, vaikka taustalla on ihan oikeasti fiksua ajattelua. Valitettavasti en vaivaudu nyt etsimään nimenomaisia viestejä vuosien takaa. Mutta miehellä on ihan valideja pointteja ja fiksua kritiikkiä maahanmuuttoa kohtaan. Mutta mies on myös itse myöntänyt että välillä provosointi ja vittuiluninto ajaa edelle. Herra kun näyttää saavan kiksejä siitä. Ja kun tämän huomion esittää, saa vastineeksi toteamuksen siitä, etten itse tuo mitään lisää keskusteluun. Kuten totesin... ei täällä moni muukaan tuo mitään lisää itse keskusteluun - eli esitä maahanmuuttokritiikkiä.

No nyt on jollain ollu ikävä Rankkuria :haart:

Enhän mä oo herranjestas vittuillu kunnolla vuosiin täällä. Taidan olla sen lisäks palstan ainoa kirjoittaja, jolta n-sana on kielletty bannien uhalla kokonaan :D ja onhan rankempi vittuilu näille nykyisille mokuttajille vähän sama ku kehitysvammaisten kiusaaminen. siitä tulee vähän paha mieli...

onhan se nyt ihan parasta ku toinen on haljeta vitutukseen :lol2:

ja itse en oo jaksanu pitkään aikaan mitään "fiksua" tuottaa tähän ketjuun, koska oon samat asiat perustellusti ja asiallisesti esittänyt vuosia sitten kymmeniä kertoja eikä kukaan ole niitä toistaiseksi vääriksi pystynyt perustellusti toteamaan.

Vantaan Sanomat: Possun kuva ei kelpaa enää aapiseen | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Muitakin asioita on aapisista sensuroitu, jotta eri uskontokuntien edustajat eivät loukkaantuisi.

- Siksi esimerkiksi porsaita ei aapisiin voi laittaa, koska se saattaa loukata joitakin pieniä aapisen lukijoita. Uskontoon liittyvissä asioissa kannattaa pitää kieli keskellä suuta.

Näin meillä Suomessa.. jonku elukan kuvakin loukkaa.. voi pieniä musuparkoja.. ihan sydäntä riipii.

Vantaan Sanomat: Possun kuva ei kelpaa enää aapiseen | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Muitakin asioita on aapisista sensuroitu, jotta eri uskontokuntien edustajat eivät loukkaantuisi.

- Siksi esimerkiksi porsaita ei aapisiin voi laittaa, koska se saattaa loukata joitakin pieniä aapisen lukijoita. Uskontoon liittyvissä asioissa kannattaa pitää kieli keskellä suuta.

Näin meillä Suomessa.. jonku elukan kuvakin loukkaa.. voi pieniä musuparkoja.. ihan sydäntä riipii.
Ei helvetti tätä touhua, koska perkeles tähän pelleilyyn tuloo loppu.

IL oikein hakemalla hakenut kansanedustajia ym. tuomitsemaan Hakkaraisen kirjoitukset julkisesti siitä asti, kun se tuli julki. Nyt sitten tuli myös lukijoille galluppi eli "Oliko Hakkaraisen Islam- ja maahanmuuttokritiikki asiatonta?" mutta kattokaas tuloksia :D

Piti ihan ottaa screenshotti siltä varalta, että IL pian huomaa kansan äänestävän väärin ja tekee "Ylet" eli tuloksia modataan "oikeiksi" tai kysely poistuu kokonaan :D

katso liitettä 103758

Tässä vielä tämä Ylen modaama kysely vuodelta 2009, jolloin kansa myös äänesti väärin :lol2:

yle_sensuroi_vaarat_mielipiteet.jpg

Aika metka juttu, ettei IL ole poistanut tuota kyselyä vaan se on edelleen siellä. Hyvä niin, sillä tulokset puhuvat puolestaan. Lähes 10 000 ääntä annettu, joista 82% on sitä mieltä, että Hakkaraisen kritiikki muslimien maahanmuuton isoista ongelmista oli asiallista. Sama kannatus tulee hyvin esille myös, kun lukee IL:n foorumin ko. aihetta käsittelevää viestiketjua. Kyllä oikein sydäntä lämmittää tieto siitä, että suomalaiset ovat varsin hyvin kartalla näistä asioista eikä PS:n ja Halla-ahon vaalivoitto ollut todellakaan sattumaa. Laitetaan vielä screenshotti, jos sensuuri jossain vaiheessa iskee.

Neekeriukko1.webp

Palaan ensimmäiseen pointtiini: Rivien välissä on ihan hyviä pointteja, mutta asia hukkuu täällä vellovaan huuteluun. :)

ja itse en oo jaksanu pitkään aikaan mitään "fiksua" tuottaa tähän ketjuun, koska oon samat asiat perustellusti ja asiallisesti esittänyt vuosia sitten kymmeniä kertoja eikä kukaan ole niitä toistaiseksi vääriksi pystynyt perustellusti toteamaan.

Tässäpä hyvin tiivistettynä tämän hetken tilanne. Kaikki maahanmuuton ongelmat on tilastoin ym. faktoin todistettu jo sataan kertaan ja kukaan ei näitä ole pystynyt nurin perustelemaan, koska faktoja on mahdoton edes vääriksi perustella. Mokuttajat taas eivät ole pystyneet esittämään yhtään konkreettista (tilastollisesti tms. faktapohjaisesti todistettua) positiivista puolta jo moneen kertaan mainittujen etnisyyksien maahanmuuton tarjoamista eduista Suomelle.

Samaa mieltä myös siitä, että asia meinaa hukkua kaikenlaiseen vittuiluun, raivoamiseen ym. huuteluun, johon itsekin syyllistyn tasaisin väliajoin. Tai siis jatkuvasti. Ei pitäisi provosoitua mutta mokuttajien harrastama ongelmien vähättely tai täydellinen kieltäminen saa vaan nupin punaiseksi alta aikayksikön.

Kyllä Iltalehdessä tuntuu nuo kyselyt olevan yleensä ihan oikein. Muutaman maahanmuttaja-aiheisen kyselyn oon nähny ja joka kerta ollut ainakin 90% vastaan, kun kysyttiin muistaakseni että pitäisikö niitä ottaa lisää niin oli 98%-ei ja 2% kyllä. :D

Aika metka juttu, ettei IL ole poistanut tuota kyselyä vaan se on edelleen siellä. Hyvä niin, sillä tulokset puhuvat puolestaan. Lähes 10 000 ääntä annettu, joista 82% on sitä mieltä, että Hakkaraisen kritiikki muslimien maahanmuuton isoista ongelmista oli asiallista. Sama kannatus tulee hyvin esille myös, kun lukee IL:n foorumin ko. aihetta käsittelevää viestiketjua. Kyllä oikein sydäntä lämmittää tieto siitä, että suomalaiset ovat varsin hyvin kartalla näistä asioista eikä PS:n ja Halla-ahon vaalivoitto ollut todellakaan sattumaa. Laitetaan vielä screenshotti, jos sensuuri jossain vaiheessa iskee.

katso liitettä 103801

En löydä enää tota galluppia IL:n sivulta. Löytääkö joku vai kävikö nyt todellakin niin, kuin aavistelin ja IL poisti kyselyn, koska kansa ei osannut äänestää oikein?

E. En myöskään löydä enää linkkiä IL:n keskusteluun ko. aiheesta. Keskustelu on tallella mutta linkkiä en itse artikkeleista enää löydä

En ole ruukannut tälläistä kirjallisuutta lukea, mutta tuon voisin lukea.. varmasti vastaa todella paljon omaa näkemystäni tulevaisuuden suomesta jossa rättipäät määräenemmistönä pistää lammaskansan kuin kebab vartaaseen grillattavaksi.

Tämähän täällä on todetukin, että musua pahempi on viherkukkahattutäti. :)

Hyvä, että tuollaisiakin uutisia näkee. Ja tuollaisia musuja lisää ja ne inttäjät ja kaapujen vittuilakseen pitäjät pois! (Tällä tarkoitan niin, jotka käyttävät vain uskontoaan hyväksi saadakseen mitä haluavat)

Kaiken aikaa olen yrittänyt selittää, että tuollaisia musuja suurin osa musuista on.. ne fundamenta-apinat saiskin heittää helvettiin ja "..kauas pois, sinne mis on lämmin, ja niin paljon elävämmin loistaa tähdet ja kuuuuuu"

- - - Updated - - -

Johan tuo edellisellä sivulla oli.

vitut ollu.. opettele lukee

Kaiken aikaa olen yrittänyt selittää, että tuollaisia musuja suurin osa musuista on.. ne fundamenta-apinat saiskin heittää helvettiin ja "..kauas pois, sinne mis on lämmin, ja niin paljon elävämmin loistaa tähdet ja kuuuuuu"

- - - Updated - - -
Esimerkki tapauksia on ollut, kun osa muslimimeista vetävää herneet nenää milloin mistäkin. Betoniporsaat, Suvivirsi tai nainen esimiehenä. Eli on ehkä ihan perusteltua poistaa possut. Ja nyt vedetään herneet, kun oikeasti ajateltiin jopa muslimeja. :) No mutta ihan oikeasti. Miksi se suurin osa muslimeista on hiljaa, kun se 2% mesoo ja aiheuttaa ongelmia?

Tästä me voidaan kiistellä vaikka miten pitkään ilman lähteitä kumpikin. Minä seison sen takana, että niitä valittajia on paljon ja liikaa. Sanoisin että tosiaan jos muslimeista suomessa vain 2% pitäisi sitä älämölöä, niin siihen ei saisi mitään vastakaikua mutta kun niitä on enemmän (tähän saa heittää ite luvun... valitsen 40%) niin siinä on liikaa liikaa liikaa ja liikaa.

Viime eli tänä yönä näin erään suositun puiston penkillä sammuneen/tajuttoman henkilön. Ei herännyt hellävaraisesti kokeillen. Kyseinen mesta on aika huono paikka sammua, koska jos siellä yön on sammuneena, niin varmasti on kaikki varallisuus taskuista viety. No nostin ko. henkilön leuan ylös että saa henkeä eikä tukehdu oksennukseen. Soitin lanssin (laittoivat kyllä kytät paikalle - ja hyvä niin!).

Noh, ko henkilö - libanolilainen taustaltaan - heräsi. Sitten alko huutaa minulle "Sulla on rahaa!!" ja yritti lyödä minua (osuikin leukaan - onneksi melkonen ripuliranne oli joten ei tuntunut missään). Kytät saapui juuri sillon paikalle ja kaverit piti hänet aisoisaan.

Mitä tästä opin?
1) Voi olla, että jatkossa jos näen sammuneen/tajuttomana tiettyihin etnisiin ryhmiin kuuluviin henkilöitä, sorrun "heitteillejättöön"
2) Saattaa olla, että äänestän maahanmuuttokriittisiä jatkossa
3) Kenties, joku voi jopa jos näkee ko. henkilön sammuneena - aiheuttaa tuhoa kyseiselle persoonalle esim. genitaalialueille? En toki minä.

Back
Ylös Bottom