Totta helvetissä tuo argumentti riittää. Tilastolliset tosiasiat on ainoa luotettava tapa evaluoida maahanmuuttajaryhmien sopeutumista maan tapoihin ja lakeihin. Koska muslimit ovat monikymmen/satakertaisesti yliedustettuina rikos- ja raiskaustilastoissa sekä lisäksi työttömyys on yli 50%, niin tästä voidaan päätellä, ettei sopeutumista ole tapahtunut vaan päinvastoin.
Mieti vähän omia vasta-argumenttejasi ennen kuin rupeat aukomaan päätäsi. Äkkiseltään tulee mieleen ainakin: "muslimit ovat perhekeskeisiä ja sosiaalisia", "muslimit eivät odota dösää viiden metrin välein", "virolaisia on enemmän vankilassa", "suomalaisia on paljon vankilassa Ruotsissa". Älä ainakaan pyri Vihreisiin, koska nuo argumentit ei riitä.
Ainiin, olihan sulla vielä: "Muslimit pesee perseen pillupuhelimella paskantamisen jälkeen" :lol2:
Sun koko maahanmuuttokeskustelu pohjautuu ainoastaan yhteen tilastoon. Tuostakin optulan tilastosta joku jossain kirjoitti, että pitää lukea tulkinnanvaraisesti, eli se ei ole noin mustavalkoinen kuin mitä antaa ymmärtää. Tosin tähän hätään en nyt tuota "joku jossain kirjoitti" juttuun jaksa etsiä lähdettä, joten objection overruled.
Mutta kiinnostaisi joka tapauksessa nähdä tilasto, jonka mukaan Suomen muslimit ovat satakertaisesti yliedustettuna rikos- ja raiskaustilastoissa, ja työttömyys on yli 50 %., koska tuo lause on paskaa, eikä ainakaan se sata kertaa spämmäämäsi tilasto tue tuota väitettä. On nimittäin tommoset heitot niin kauheeta yleistystä, että alkaa menee jo into edes keskustella. Sama kuin sanoisin, että kristityt ovat satakertaisesti yliedustettuna rikostilastoissa, koska niitä istuu per capita eniten vankilassa. (lue. virolaiset ja venäläiset). Ja joo, kyllä tiedän, että somalit, afgaanit, sekä Irakin, Iranin ja Turkin kurdit ovat yliedustettuina rikos- ja työttömyystilastoissa (kurdeilla ei ole itsenäistä valtiota ja sen takia nämä luokitellaan jonki edellä mainituista maiden kansalaisiksi) Varsinaiset iranilaiset ja turkkilaiset kun ovat oikeasti ahkeraa porukkaa. Myös lähes kaikki tietämäni rötöstelijät ovat kurdeja. Tässä yhtälössä erittäin huomionarvoista on se, että kurdit yleisesti vaikka rötöstelevät eniten, ovat kaikista muslimeista vähiten uskovaisia. Lue vaikkapa tuo aikasi kuluksi A Muslim cannot be a Kurd; a Kurd cannot be a Muslim ja tuossa ihan Facebook -ryhmä aiheeseen liittyen https://www.facebook.com/pages/Kurds-are-Not-Muslims/184616308226185 (Kurds are not Muslims)
Sun sama ja ainoa loru mitä jaksat toistaa: "muslimit ovat satakertaisesti yliedustettuna rikos- ja raiskaustilastoissa, ja työttömyys on yli 50 %", kun ei siis pidä lähellekään paikkaansa, sillä muslimeja kun on näiden edellä mainittujen lisäksi kaikki arabit (irakilaiset, palestiinalaiset, libanonilaiset, syyrialaiset, egyptiläiset, algerialaiset, tunisialaiset, marokkolaiset..) sekä turkkilaiset, iranilaiset, pakistanilaiset, albaanit, bosnialaiset, bangladeshilaiset ym. Joten lopeta liioittelu.
Mitä tarkoitat mun vasta-argumenteilla? En mä missään vaihessa ole huutanut maahanmuuttopolitiikan höllentämisen perään. Noilla sun mua lainaavissa lauseissa on perää:
"muslimit ovat perhekeskeisiä ja sosiaalisia" - No näinhän he ovatkin
"muslimit eivät odota dösää viiden metrin välein" - En ole koskaan sanonut näin. Linkitin kuvan, jossa suomalaiset odottivat bussia viiden metrin turvavälein. Joku muukin piti tätä kuvaa hauskana, kun se valittiin ko lehden viikon kuvaksi. Kyseistä kuvaa on kommentoitu useilla foorumeilla ja monessa näissä on suorastaan hävetty tämän kuvan tarinaa. Tässä kuvassa kiteytyy yksi syistä miksi ulkomaalaisen saattaa olla vaikea integroitua Suomeen; jos suomalainen pitää toiseen suomalaiseen turvavälin, niin minkälaisen turvavälin se pitää ulkomaalaiseen.. ja tosiaan kuten olen aiemmin kirjoittanut, että tummemman pigmentin omaavat kun eivät ole moiseen epäsosialisuuteen tottuneet. Ja nyt en tarkoita vaan muslimeja, vaan kaikkia ulkomaalaisia, jotka ovat pikkasenkaan "etelämmästä" tulleet.
"virolaisia on enemmän vankilassa" - No niinhän niitä onkin.. venäläisten jälkeen eniten. Aiheuttavat siis valtiolle huomattavasti enemmän kuluja, kuin muut ulkomaalaiset. Mutta niitähän ei kritisoida, vaan keskitytään vaan tummempien ulkomaalaisten parjaamiseen. Tekopyhää paskaa sanon minä.
"muslimit pesee perseen pillupuhelimella paskantamisen jälkeen" - No niinhän ne peseekin. Oli vielä mun mielestä erittäin validi vasta-argumentti, kun täällä sanottiin muslimien olevan yleisesti likaisia ja haisevia.
Kaikki nämä edellä quottaamasi lauseet oli tosi hienosti hei muuten kontekstista irroitettu.
Äläkä pelkää, en pyri Vihreisiin. Eivät ole mun suosikkipuolue. Itseasiassa kaukana siitä.