Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Totta helvetissä tuo argumentti riittää. Tilastolliset tosiasiat on ainoa luotettava tapa evaluoida maahanmuuttajaryhmien sopeutumista maan tapoihin ja lakeihin. Koska muslimit ovat monikymmen/satakertaisesti yliedustettuina rikos- ja raiskaustilastoissa sekä lisäksi työttömyys on yli 50%, niin tästä voidaan päätellä, ettei sopeutumista ole tapahtunut vaan päinvastoin.

Mieti vähän omia vasta-argumenttejasi ennen kuin rupeat aukomaan päätäsi. Äkkiseltään tulee mieleen ainakin: "muslimit ovat perhekeskeisiä ja sosiaalisia", "muslimit eivät odota dösää viiden metrin välein", "virolaisia on enemmän vankilassa", "suomalaisia on paljon vankilassa Ruotsissa". Älä ainakaan pyri Vihreisiin, koska nuo argumentit ei riitä.

Ainiin, olihan sulla vielä: "Muslimit pesee perseen pillupuhelimella paskantamisen jälkeen" :lol2:

Sun koko maahanmuuttokeskustelu pohjautuu ainoastaan yhteen tilastoon. Tuostakin optulan tilastosta joku jossain kirjoitti, että pitää lukea tulkinnanvaraisesti, eli se ei ole noin mustavalkoinen kuin mitä antaa ymmärtää. Tosin tähän hätään en nyt tuota "joku jossain kirjoitti" juttuun jaksa etsiä lähdettä, joten objection overruled.

Mutta kiinnostaisi joka tapauksessa nähdä tilasto, jonka mukaan Suomen muslimit ovat satakertaisesti yliedustettuna rikos- ja raiskaustilastoissa, ja työttömyys on yli 50 %., koska tuo lause on paskaa, eikä ainakaan se sata kertaa spämmäämäsi tilasto tue tuota väitettä. On nimittäin tommoset heitot niin kauheeta yleistystä, että alkaa menee jo into edes keskustella. Sama kuin sanoisin, että kristityt ovat satakertaisesti yliedustettuna rikostilastoissa, koska niitä istuu per capita eniten vankilassa. (lue. virolaiset ja venäläiset). Ja joo, kyllä tiedän, että somalit, afgaanit, sekä Irakin, Iranin ja Turkin kurdit ovat yliedustettuina rikos- ja työttömyystilastoissa (kurdeilla ei ole itsenäistä valtiota ja sen takia nämä luokitellaan jonki edellä mainituista maiden kansalaisiksi) Varsinaiset iranilaiset ja turkkilaiset kun ovat oikeasti ahkeraa porukkaa. Myös lähes kaikki tietämäni rötöstelijät ovat kurdeja. Tässä yhtälössä erittäin huomionarvoista on se, että kurdit yleisesti vaikka rötöstelevät eniten, ovat kaikista muslimeista vähiten uskovaisia. Lue vaikkapa tuo aikasi kuluksi A Muslim cannot be a Kurd; a Kurd cannot be a Muslim ja tuossa ihan Facebook -ryhmä aiheeseen liittyen https://www.facebook.com/pages/Kurds-are-Not-Muslims/184616308226185 (Kurds are not Muslims)

Sun sama ja ainoa loru mitä jaksat toistaa: "muslimit ovat satakertaisesti yliedustettuna rikos- ja raiskaustilastoissa, ja työttömyys on yli 50 %", kun ei siis pidä lähellekään paikkaansa, sillä muslimeja kun on näiden edellä mainittujen lisäksi kaikki arabit (irakilaiset, palestiinalaiset, libanonilaiset, syyrialaiset, egyptiläiset, algerialaiset, tunisialaiset, marokkolaiset..) sekä turkkilaiset, iranilaiset, pakistanilaiset, albaanit, bosnialaiset, bangladeshilaiset ym. Joten lopeta liioittelu.

Mitä tarkoitat mun vasta-argumenteilla? En mä missään vaihessa ole huutanut maahanmuuttopolitiikan höllentämisen perään. Noilla sun mua lainaavissa lauseissa on perää:

"muslimit ovat perhekeskeisiä ja sosiaalisia" - No näinhän he ovatkin

"muslimit eivät odota dösää viiden metrin välein" - En ole koskaan sanonut näin. Linkitin kuvan, jossa suomalaiset odottivat bussia viiden metrin turvavälein. Joku muukin piti tätä kuvaa hauskana, kun se valittiin ko lehden viikon kuvaksi. Kyseistä kuvaa on kommentoitu useilla foorumeilla ja monessa näissä on suorastaan hävetty tämän kuvan tarinaa. Tässä kuvassa kiteytyy yksi syistä miksi ulkomaalaisen saattaa olla vaikea integroitua Suomeen; jos suomalainen pitää toiseen suomalaiseen turvavälin, niin minkälaisen turvavälin se pitää ulkomaalaiseen.. ja tosiaan kuten olen aiemmin kirjoittanut, että tummemman pigmentin omaavat kun eivät ole moiseen epäsosialisuuteen tottuneet. Ja nyt en tarkoita vaan muslimeja, vaan kaikkia ulkomaalaisia, jotka ovat pikkasenkaan "etelämmästä" tulleet.

"virolaisia on enemmän vankilassa" - No niinhän niitä onkin.. venäläisten jälkeen eniten. Aiheuttavat siis valtiolle huomattavasti enemmän kuluja, kuin muut ulkomaalaiset. Mutta niitähän ei kritisoida, vaan keskitytään vaan tummempien ulkomaalaisten parjaamiseen. Tekopyhää paskaa sanon minä.

"muslimit pesee perseen pillupuhelimella paskantamisen jälkeen" - No niinhän ne peseekin. Oli vielä mun mielestä erittäin validi vasta-argumentti, kun täällä sanottiin muslimien olevan yleisesti likaisia ja haisevia.

Kaikki nämä edellä quottaamasi lauseet oli tosi hienosti hei muuten kontekstista irroitettu.

Äläkä pelkää, en pyri Vihreisiin. Eivät ole mun suosikkipuolue. Itseasiassa kaukana siitä.

:thumbs:

Nyt se tulee sen optulan tilaston kans kuitenkin taas riehumaan. :lol2:

Etsi MÖYKKYNEN jonkun kriminologian laaja tutkimus siitä, että uskonto itsessään aiheuttaa rikollisuuden, tai on sille yllyke. Koska en usko, että esimerkiksi Somaleiden syrjäytymiskierre katkeaa sillä, että he aivopestään Timo Soinin johdolla katollisiksi.

Saatat toki Persujen äänestäjänä näin luulla, onhan noi katolliset mukavaa porukkaa, Soini esimerkkinä! EI HOMOILLE JA ABORTEILLE!!!!

Vedätkö ihan mutulla vai löytyykö väitteidesi tueksi tilastollista faktaa? Jos vedät mutulla niin vedetään sitten samanlaisella mutulla, että suomessa 99,99% ihmisistä ei katso erivärisiä ihmisiä kieroon rikä rasismia esiinny.

No mutulla tietenkin. Aasi. Miten tommosesta voi olla tilastollista faktaa? Mun mutulla vaan on enemmän painoarvoa, koska ole kokenut ja nähnyt sitä rasismia. Sinä et vielä vuosi sitten tiennyt maahanmuutosta mitään.

Oho! Disgust myöntää tuntevansa tilastoissa esiintyviä ählämeitä, kun aiemmin kivenkovaan väitti tuntevansa vain työssäkäyviä ja puhtaita pulmusia. Mutta eihän se ollutkaan niin.

"virolaisia on enemmän vankilassa" - No niinhän niitä onkin.. venäläisten jälkeen eniten. Aiheuttavat siis valtiolle huomattavasti enemmän kuluja, kuin muut ulkomaalaiset. Mutta niitähän ei kritisoida, vaan keskitytään vaan tummempien ulkomaalaisten parjaamiseen. Tekopyhää paskaa sanon minä.

Täyttä paskaa. Ootko älynnyt että virolaisia on suomessa enemmän töissä kuin turvapaikka maahanmuuttajia yhteensä? Myöskin on pikkuisen eriasia, kun tuomioistuimissa virolaiset ja ryssät saa saman tuomion kuin suomalaiset. Toista maata ovat nämä kultamunat sakkorangaistuksiensa kanssa. Mun tietääkseni nää ex-itäblokit tehtailee omaisuusrikoksia pääsääntöisesti, joka on ihan eri kategoriassa pahoinpitelyjen ja raiskauksien kanssa. Ei yhtään sen hyväksyttävämpää, mutta joku mökkimurto tuskin saa ketään joutumaan suljetulle osastolle, toisin kuin raiskaus.

Ja edelleen, jos kerran suomi on niin huono maa mamujen mielestä, niin miksi he eivät lähde pois täältä? Tuossahan menee laivoja joka päivä lahden yli. Sinne vaan ja suomalaiset dokumentit roskiin ja vastaanottokeskukseen mars.

Tämä yksi käkkärätukkainen kamelikuski selittää kuinka muslimit ovat niin puhtaita, että pesevät oikeen perseensäkin paskantamisen jälkeen suihkulla. Mutta kuinkas se oikeassa elämässä sitten meneekin. Kaverin firma on rempannut opiskelija asuntoja Helsingissä kesän ajan, ja jokaisessa asunnossa jossa tätä allahin sakkia on asunnut on jouduttu tekemään täysi remontti koko kämppään, siis wc pöntöt lavuaarit ym. Mutta sitten kun on esim Kiinalaisten jäljiltä kämppiä riittää pelkkä maalaus. Eli oikeassa elämässä nämä saatanan pyllistelijät elävät kun elukat pellossa.

Oho! Disgust myöntää tuntevansa tilastoissa esiintyviä ählämeitä, kun aiemmin kivenkovaan väitti tuntevansa vain työssäkäyviä ja puhtaita pulmusia. Mutta eihän se ollutkaan niin.

Alennutaan nyt taas vastaamaan tietämättömälle kakaralle pohjoisesta. En valitse tuttavapiiriäni ihmisten tekojen perusteella. Porukkaan mahtuu kaikennäköistä hammaslääkäristä, bussikuskiin ja opettajasta pilvenmyyjään.

Täyttä paskaa. Ootko älynnyt että virolaisia on suomessa enemmän töissä kuin turvapaikka maahanmuuttajia yhteensä?

Tiedätkö paljon maksaa yksi vanki valtiolle vuodessa? Laske virolaiset ja venäläiset vangit yhteen ja kerro se tuolla luvulla, niin tunnet olosi tyhmäksi sen jälkeen. Kerro mulle myös, että paljonko näistä Suomessa töitä tekevien virolaisten rahoista jää Suomeen ja paljonko niistä maksetaan veroja, eli paljonko Suomi valtiona hyötyy noista tuloista?

Myöskin on pikkuisen eriasia, kun tuomioistuimissa virolaiset ja ryssät saa saman tuomion kuin suomalaiset. Toista maata ovat nämä kultamunat sakkorangaistuksiensa kanssa.

Katos vaan pitkästä aikaa salaliitto kortti vedetty esiin :D

Mun tietääkseni nää ex-itäblokit tehtailee omaisuusrikoksia pääsääntöisesti, joka on ihan eri kategoriassa pahoinpitelyjen ja raiskauksien kanssa. Ei yhtään sen hyväksyttävämpää, mutta joku mökkimurto tuskin saa ketään joutumaan suljetulle osastolle, toisin kuin raiskaus.

Mökkimurrosta tuskin ketään joutuu istumaan. Siitä olen samaa mieltä, että ihmiseen kohdistuva rikos on pahempi kuin omaisuuteen kohdistuva. Mutta tietääkseni virolaiset ja venäläiset ovat henkirikostilastoissa aika korkealla. Niissä ei paljoa suljetuille osastoille jouduta, vaan ihan suoraan mullan alle. Myöskin törkeissä huumausainerikoksissa nämä itäblokkilaiset edustavat aika huolella.

Ja edelleen, jos kerran suomi on niin huono maa mamujen mielestä, niin miksi he eivät lähde pois täältä? Tuossahan menee laivoja joka päivä lahden yli. Sinne vaan ja suomalaiset dokumentit roskiin ja vastaanottokeskukseen mars.

Suomi on monelle mamulle henkisesti haastava paikka elää. Mutta kun tänne on kerran tultu tai vanhemmat ovat aikoinaan tänne tulleet, niin ei täältä niin vaan muuteta pois toiseen maahan. Suurin osa mamuista onkin ihan tyytväisiä ja onnellisia täällä. Harmittavasti vaan se kuuluisa yhteiskuntaan sopeutuminen ei vaan ole helppoa ja usein aikaa vietetään lähes yksinomaan muiden ulkomaalaisten kanssa ja hakeudutaan muiden ulkomaalaisten lähelle, koska suomalaisia ei ole helppo lähestyä. Hyvä kun täällä naapuritkaan toisiaan moikkaa, puhumattakaan silmiin katsomisesta.

No niin siinä ole hyvä, vastasin kysymykseesi. Pyrin yleensä olemaan vastaamatta yksinkertaisesti tyhmien ja kapeakatseisten junttien kommentteihin, mutta vastasinpa kuitenkin.

Ota Disgust huomioon että niitä virolaisia ja venäläisiä on reilusti, enemmän. Vankien määrä suhteessa virolaisten/venäläisten määrään ei ole kuitenkaan yhtä suuri kuin suurella osalla pakolaiskansoista.

Edit. Ja yksi tyhmimmistä asioista mitä voi edes yrittää, on yrittää laskea rasistien määrä omien/kaverien kokemusten perusteella.

Menkääpä lukemaan Pauli Vaahteran blogi, ulkomaiset opiskelijat Suomalaisten kukkarolla iltalehden nettisivuilta. Näette että tämä paskasakkia on syntynyt toisten elätettäväksi.

Sun koko maahanmuuttokeskustelu pohjautuu ainoastaan yhteen tilastoon. Tuostakin optulan tilastosta joku jossain kirjoitti, että pitää lukea tulkinnanvaraisesti, eli se ei ole noin mustavalkoinen kuin mitä antaa ymmärtää. Tosin tähän hätään en nyt tuota "joku jossain kirjoitti" juttuun jaksa etsiä lähdettä, joten objection overruled.

Se on parasta faktaa mitä on saatavilla ja jos sitä pitää lukea tulkinnanvaraisesti niin samalla tavalla sitä pitää lukea tulkinnanvaraisesti myös länsimaalaisten kohdalla eli yliedustus muslimit/länsimaalaiset pysyy ennallaan.

Mutta kiinnostaisi joka tapauksessa nähdä tilasto, jonka mukaan Suomen muslimit ovat satakertaisesti yliedustettuna rikos- ja raiskaustilastoissa, ja työttömyys on yli 50 %., koska tuo lause on paskaa, eikä ainakaan se sata kertaa spämmäämäsi tilasto tue tuota väitettä.

Kyllä tukee. Alla laskettu esim. raiskauksista yliedustus per capita. Muslimien kohdalla se on monikymmen- tai jopa satakertainen

Hiphei.webp

Työllisyydestä esim. somalien työttömyysprosentti wikin mukaan 55,2. Suomen somalit ? Wikipedia

Tuolla tilastofaktaa muiden muslimimamujen työttömyysprosenteista, vaikka onkin hieman vanhaa. Työttömyys näyttäisi liikkuvan välille 50-74%: Tilastokeskus - Tietoaika - Tyttmyys tai ptkty - monen maahanmuuttajan kohtalo

Tuoreempaa tietoa esim. täällä: Ulkomailta tulleiden työttömyydessä suuria eroja | Yle Uutiset | yle.fi

Esimerkiksi somalien, irakilaisten ja afganistanilaisten työttömysaste on yli 50 prosenttia

Mikä siis oli paskaa? :david:

On nimittäin tommoset heitot niin kauheeta yleistystä, että alkaa menee jo into edes keskustella. Sama kuin sanoisin, että kristityt ovat satakertaisesti yliedustettuna rikostilastoissa, koska niitä istuu per capita eniten vankilassa. (lue. virolaiset ja venäläiset). Ja joo, kyllä tiedän, että somalit, afgaanit, sekä Irakin, Iranin ja Turkin kurdit ovat yliedustettuina rikos- ja työttömyystilastoissa (kurdeilla ei ole itsenäistä valtiota ja sen takia nämä luokitellaan jonki edellä mainituista maiden kansalaisiksi) Varsinaiset iranilaiset ja turkkilaiset kun ovat oikeasti ahkeraa porukkaa. Myös lähes kaikki tietämäni rötöstelijät ovat kurdeja. Tässä yhtälössä erittäin huomionarvoista on se, että kurdit yleisesti vaikka rötöstelevät eniten, ovat kaikista muslimeista vähiten uskovaisia. Lue vaikkapa tuo aikasi kuluksi A Muslim cannot be a Kurd; a Kurd cannot be a Muslim ja tuossa ihan Facebook -ryhmä aiheeseen liittyen https://www.facebook.com/pages/Kurds-are-Not-Muslims/184616308226185 (Kurds are not Muslims)

Sun sama ja ainoa loru mitä jaksat toistaa: "muslimit ovat satakertaisesti yliedustettuna rikos- ja raiskaustilastoissa, ja työttömyys on yli 50 %", kun ei siis pidä lähellekään paikkaansa, sillä muslimeja kun on näiden edellä mainittujen lisäksi kaikki arabit (irakilaiset, palestiinalaiset, libanonilaiset, syyrialaiset, egyptiläiset, algerialaiset, tunisialaiset, marokkolaiset..) sekä turkkilaiset, iranilaiset, pakistanilaiset, albaanit, bosnialaiset, bangladeshilaiset ym. Joten lopeta liioittelu.

Olen sata kertaa sanonut tämän mutta sanompa vielä kerran, kun ei mene jakeluun. Kun puhun Suomen muslimien rikollisuudesta/työttömyydestä niin tarkoitan suurimpia kansallisuuksia täällä eli somalit, irakilaiset, iranilaiset, afgaanit ja osittain turkkilaiset.

Mitä tarkoitat mun vasta-argumenteilla? En mä missään vaihessa ole huutanut maahanmuuttopolitiikan höllentämisen perään.

Et ole koskaan suoraan myöntänyt, että muslimeissa/islamissa olisi jotain vikaa vaan syy on aina jossain muualla.

Noilla sun mua lainaavissa lauseissa on perää:

"muslimit ovat perhekeskeisiä ja sosiaalisia" - No näinhän he ovatkin

"muslimit eivät odota dösää viiden metrin välein" - En ole koskaan sanonut näin. Linkitin kuvan, jossa suomalaiset odottivat bussia viiden metrin turvavälein. Joku muukin piti tätä kuvaa hauskana, kun se valittiin ko lehden viikon kuvaksi. Kyseistä kuvaa on kommentoitu useilla foorumeilla ja monessa näissä on suorastaan hävetty tämän kuvan tarinaa. Tässä kuvassa kiteytyy yksi syistä miksi ulkomaalaisen saattaa olla vaikea integroitua Suomeen; jos suomalainen pitää toiseen suomalaiseen turvavälin, niin minkälaisen turvavälin se pitää ulkomaalaiseen.. ja tosiaan kuten olen aiemmin kirjoittanut, että tummemman pigmentin omaavat kun eivät ole moiseen epäsosialisuuteen tottuneet. Ja nyt en tarkoita vaan muslimeja, vaan kaikkia ulkomaalaisia, jotka ovat pikkasenkaan "etelämmästä" tulleet.

Meinaat siis, että parisataa virolaista ja venäläistä vankilassa aiheuttaa valtioille enemmän kustannuksia kuin muslimimaista tuleva humanitäärinen maahanmuutto ja massatyöttömyys :hyper:

"muslimit pesee perseen pillupuhelimella paskantamisen jälkeen" - No niinhän ne peseekin. Oli vielä mun mielestä erittäin validi vasta-argumentti, kun täällä sanottiin muslimien olevan yleisesti likaisia ja haisevia.

Kaikki nämä edellä quottaamasi lauseet oli tosi hienosti hei muuten kontekstista irroitettu.

Äläkä pelkää, en pyri Vihreisiin. Eivät ole mun suosikkipuolue. Itseasiassa kaukana siitä.

Joo

No mutulla tietenkin. Aasi. Miten tommosesta voi olla tilastollista faktaa? Mun mutulla vaan on enemmän painoarvoa, koska ole kokenut ja nähnyt sitä rasismia. Sinä et vielä vuosi sitten tiennyt maahanmuutosta mitään.

Kyllä voi olla. Onko mahdotonta tehdä kattavaa gallupia maahanmuuttajille siitä, ovatko he kokeneet rasismia kantaväestön suunnasta? Olen tiennyt maahanmuuton ongelmista paljon pidempään kuin vuoden, jonka voit helposti tarkistaa viestihistoriastani.

Menkääpä lukemaan Pauli Vaahteran blogi, ulkomaiset opiskelijat Suomalaisten kukkarolla iltalehden nettisivuilta. Näette että tämä paskasakkia on syntynyt toisten elätettäväksi.

Toi blogi on muuten oikeasti täyttä asiaa(ainakin omasta mielestä), kannattaa lukea.

Paljonka näitä virolaisia ja venäläisiä on Suomessa vankiloissa? Paljonko heitä on yhteensä Suomessa ja kuinka suurta on työttömyys ko porukalla?

Kielttämättä mielenkiintoista jos joku maahanmuuttoa alkaa puolustelemaan taloudellisin perustein... :D No mutta hartwall ja fazer.. karjuva työvoimapula jne.

Ota Disgust huomioon että niitä virolaisia ja venäläisiä on reilusti, enemmän. Vankien määrä suhteessa virolaisten/venäläisten määrään ei ole kuitenkaan yhtä suuri kuin suurella osalla pakolaiskansoista.

Edit. Ja yksi tyhmimmistä asioista mitä voi edes yrittää, on yrittää laskea rasistien määrä omien/kaverien kokemusten perusteella.

Olen ymmärtänyt, että vankien määrissä mitattuna per capita virolaiset ja venäläiset ovat kärjessä. Olen itseasiassa linkittänyt tänne tilastonkin tästä.

En tietenkään rasistien absoluuttista määrä ole yrittänyt laskea. Eihän semmoista voi laskea. Tietenkään. Oma lähde on omat, kaverien ja tuttujen kokemukset, ja näitä kavereita / tuttuja on toista sataa. Joten ihan mukava otanta jos en sanoisi..

:thumbs:

Nyt se tulee sen optulan tilaston kans kuitenkin taas riehumaan. :lol2:

Pakko näköjään on, kun olette niin hitaita ymmärtämään numeerista dataa.

Etsi MÖYKKYNEN jonkun kriminologian laaja tutkimus siitä, että uskonto itsessään aiheuttaa rikollisuuden, tai on sille yllyke. Koska en usko, että esimerkiksi Somaleiden syrjäytymiskierre katkeaa sillä, että he aivopestään Timo Soinin johdolla katollisiksi.

Mua ei kiinnosta vittujakaan mikä sen rikollisuuden aiheuttaa. Fakta vaan on se, että somalit, irakilaiset, iranilaiset, afgaanit ja turkkilaiset ovat helvetin rikollista jengiä ja yhteinen tekijä on Islam

Saatat toki Persujen äänestäjänä näin luulla, onhan noi katolliset mukavaa porukkaa, Soini esimerkkinä! EI HOMOILLE JA ABORTEILLE!!!!

En kannata mitään uskontoa ja Persuista Soini taitaa olla aika lailla ainoita katolisia. Uskonnot on saatanasta mutta Islam ylivoimaisesti haitallisin.

...

Jos oisin nainen niin oisin mielellään 5m päässä dösäpysäkille somalista. TUTTUJEN suusta kuultu, että jos meet iholle tai kättelemään nii tullaan sitte kunnolla iholle (esim tuo somali siivooja esimerkki minkä vähän aikaa sitten kerroin) ;)

Olen ymmärtänyt, että vankien määrissä mitattuna per capita virolaiset ja venäläiset ovat kärjessä. Olen itseasiassa linkittänyt tänne tilastonkin tästä.

En tietenkään rasistien absoluuttista määrä ole yrittänyt laskea. Eihän semmoista voi laskea. Tietenkään. Oma lähde on omat, kaverien ja tuttujen kokemukset, ja näitä kavereita / tuttuja on toista sataa. Joten ihan mukava otanta jos en sanoisi..

Virolaiset ja venäläiset on kärjessä absoluuttisessa määrässä. Per capita järjestys on Turkki, Vietnam,Irak, Iran, Somalia. Siis optulan vuoden 2005 tilaston mukaan.

En usko että rasisteja on mitenkään niin hirveän suuria määriä kantaväestön keskuudessa. Todennäköisesti monet saattavat ylitulkita joitakin tilanteita rasistisiksi vaikka ne ei sitä olisi, tai sitten rasistinen käytös saattaa johtua ihan vaan siitä että on omilla teoillaan sen aiheuttanut. Itse en ole rasisti, mutta jos nään ryöstävän somalin tms. niin saattaa päästä nekru sana ilmoille, enkä pidä sitä tällöin yhtään rasistisena.

Eli yleisesti muslimien raiskausluvut ovat satakertaisia vain koska egyptiläisten yliedutus on yli 100? Egyptiläisten, joiden kokonaisväkiluku on Suomessa jotain 300-400, kun muslimeja on lähemmäs 60 000 - 70 000?? Haloo.. herätys. Mites sijalla kaksi tulevat kenialaiset, joiden yliedustus on n. 90.. he eivät ole muslimeja. Mites sen selität? Jos kerran raiskaaminen on muslimisidonnainen teko. Entäs kongolaiset sijalla kolme? Nekään ei ole muslimeja. Miten siis raiskaaminen on muslimisidonnainen teko?

Olen sata kertaa sanonut tämän mutta sanompa vielä kerran, kun ei mene jakeluun. Kun puhun Suomen muslimien rikollisuudesta/työttömyydestä niin tarkoitan suurimpia kansallisuuksia täällä eli somalit, irakilaiset, iranilaiset, afgaanit ja osittain turkkilaiset.

Eikö sinulle mene jakeluun, vaikka just äsken kirjoitin, että noi irakilaiset, iranilaiset ja turkkilaiset ovat lähes järjestäen kurdeja? Ja kurdeja ei valtaosa muista muslimeista, eikä monet kurdit itsekään pidä itseään muslimeina, kuten äsken linkittämäni lähteet kertovat. Ovat siis nimellisesti muslimeja, niin kuin suomalaiset ovat nimellisesti kristittyjä. Voidaanko siis kaikkia suomalaisten tekemiä rikoksia kutsua uskonnosta johtuviksi rikoksiksi? :jahas:

Ja koska somalien, irakilaisten ja iranilaisten työttömyys% oli vuonna 2000 eli 13 vuotta sitten yli 50, niin se tarkoittaa, että nykyään Suomen muslimeista yli 50 % on työttömiä? Ootsä vittu tosissas :D Tossako on sun argumentti? 13 vuotta vanha tilasto, jossa on 3:lla maalla yli 50 % työttömyys. Missä tuossa listalla on muut muslimimaista tulleet?

Mikä siis oli paskaa?

No se, ettet edelleenkään pysty pistämään tilastoa tai lähdettä (vähän ajankohtaisempaa kiitos), jonka mukaan:

"Suomen muslimit ovat satakertaisesti yliedustettuna rikos- ja raiskaustilastoissa, ja työttömyys on yli 50 %"

..luulisi DI:n pikkusen paremmin osaavan tulkita tilastoja.

Noi viron ja venäjän vankien määrää ei oikein voi verrata lähi-idän ja afrikan vankien määrään. Lähi-idästä ja afrikasta tänne tullaan lähes pelkästään asumaan, mutta viro on naapurimaa ja vielä EU:n jäsen, joten sieltä voi tulla ihan vapaasti tänne asumaan, mutta myös tekemään rötöksiä. Veikkaisimpa, että jos pysyvästi Suomessa asuvista virolaisista tehtäisiin tilasto, niin todennäköisesti tilastot olisivat melko paljon nätimmät. Nyt vaan kun on sillain, että virosta pääsee helposti suomeen ja suomessa on enemmän rosvottavaa, niin virossa asuvat rosvot matkustavat suomeen rosmoamaan. Osa jää sitten kiinni ja muuttavat tilastoja. Osittain sama koskee myös Venäjää. Muslimimaista ja afrikasta tänne ei tulla pelkille rosvoretkille ja niiden tilastot vastaavat tänne asettuneiden ihmisen edesottamuksia, kun puolestaan Viron ja Venäjän tilastot kertovat täällä asuvien JA täällä käyvien ihmisten edesottamuksista.

Disquitille, Älä viitsi valehdella jatkuvasti, Suomessa syödään vähemmän masennuslääkkeitä kuin muissa Länsi-Euroopan maissa, alkoholismia ei ole sen enmpää kuin muissakaan länsimaissa ja itsemurhien tilastoinnissa on eroja, ja ne ovat Suomessa laskemaan päin. Kateus on yleismaailmallista, suomalaiset eivät ole sen katellisempia kuin muutkaan. Sinä kyllä vaikutat kateelliselta tyypiltä ja jatkuva valehtelusi ei auta sinua yhtään, annat vain itsestäsi kus....isen vaikutelman.

- - - Updated - - -

Pue se pilottisi päällä ja lähde heivaamaan sitten, äläkä uhoa kuten ämmä.

Tiedättekö mitä Jussi Halla-aho sanoi hississä?

- Kyllä, se olin minä, mutta kokemanne pierunhaju on vain oma henkilökohtainen mielipiteenne siitä, miltä pieru haisee. Oikeasti pierua ei ole olemassakaan koska minä määritän pierun ruusuntuoksuksi ja sitäpaitsi Suomessa on jokaisella täydellinen vapaus piereskellä missä haluaa!

Sen sijaan, että kerrot omista tekemisistäsi, kerrotko mitä Halla-aho sanoi hississä? Vaikutat harvinaisen lapselliselta trollilta, onko sinulla oikeaa asiaakin vai vain lapsellisia pierujuttuja? No itsepähän itsesi munaat jatkuvasti.

Back
Ylös Bottom