Itse en ymmärrä maahanmuuttovastaisuutta.
Itse en ymmärrä maahanmuuttouskovaisuutta.
Itse haluaisin olla tervetullut joka maahan, ympäri maailman, niin ns. turistina kuten ihan maahanmuuttajana.
Niin haluaa kaikki raiskaajat, ryöstäjät, pahoinpitelijät ja muutkin loisijat.
Koskaan en kyllä ole asunut paria kuukautta pitempään missään oman kotikaupungin ulkopuolella.
Turistina sinua on varmasti kohdeltu erinomaisesti paikallisen väestön taholta?
Matkusteltua on tullut paljon, ja uskomattoman ihania (ja myös ilkeitäkin) ihmisiä tullut tavattua.
Hienoa. Kuinka sinun Seura-matkasi liittyy Suomea rapauttavaan maahanmuuttoon?
En voi ymmärtää miksi itse en saisi valita asuinpaikkaani vapaasti.
Mikset saisi? Tervemenoa. Työviisumia hakemaan vaan jos olet kauemmas lähdössä.
Mielestäni maailma kuuluu kaikille, valtionrajat ovat vain politiikkaa.
Perustele, miksi suomalaisten luoma hyvinvointi kuuluu kaikille?
Ja politiikka on likaista peliä... Threadin otsikon mukaisesti siis olisi kiva kuulla, mikä siinä maahanmuutossa sitten mättää?
Lue threadia.
Luin vähän näitä viestejä, ja suurin osa tuntui käsittelevän vain eri näkemyksiä rasismista ja ihmisjoukkojen syrjinnästä.
Lue enemmän threadia.
Itseäni ihan ahdistaisi ajatus, etten voisi esim. sodan tai henk.koht. syiden pakosta muuttaa toiseen maahan.
Kuka estää?
Tai, että voisin, mutta minua syrjittäisiin ja joutuisin pelkäämään tuntemattomalla maalla.
Kuka syrjii? musta mieskö? eikai sentään, eihän mustassa miehessä vikaa ole. paitsi liian iso sukuelin, jolle kaikki valkoiset miehet on kateellisia.
Mielestäni suurin ongelma maahanmuuttopolitiikassa on se, ettei maahanmuuttajia integroida kunnolla yhteiskuntaan. Ja se on ihan kantaväestön oma vika. Kuka tänne nyt haluaisi integroitua ja ihmisiin tutustua, jos saavat pelkkää epäilystä ja suoranaista vihaa osakseen? Itse siinä asemassa varmaankin haistattaisin pitkät ja lähtisin muualle. Mutta, mikäli en voisikaan muuttaa muualle....? Varmaankin pakosta jäisin sitten, ja haistattelisin pitkät kaikille.