Australian uusi kikka: Siirtolaisia sijoitetaan Naurun kääpiövaltioon - Ulkomaan uutiset - Ilta-Sanomat
Australiassa tehdään asioita oikein.
Australiassa tehdään asioita oikein.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äijät haukkuu täällä feministejä, ja samaan aikaan voivoittelee maahanmuuttajanaisten huonoa asemaa. Eiks toi ole vähän ristiriitasta hommaa?
Miten, kerroitko Mirandos tälle tuttavallesi että pidät häntä pohjasakkana, johtuen hänen edustamastaan etnisyydestä?
Äijät haukkuu täällä feministejä, ja samaan aikaan voivoittelee maahanmuuttajanaisten huonoa asemaa. Eiks toi ole vähän ristiriitasta hommaa?
?
Huoria nussitaan. Huoria ei rakastella. Olen käynyt huorissa ja käyn todennäköisesti jatkossakin. Suomessa en tosin ole koskaan käyny. Paska taso ja kalliit hinnat.
En mä kyllä yleisesti naisiakaan "rakastele". Sä voit hoitaa ne hempeilyt ja nössöilyt. Hyvin tällä mun tekniikalla on irronnut, eikä ole kukaan valittanut.
. Suomessa en tosin ole koskaan käyny. Paska taso ja kalliit hinnat.
.
Yleisesti arabimaissa äijät käy töissä ja muijat hoitaa muksuja himassa. Ei ne muijat valita, joten miks sä valitat? Kulttuurieroja. Nykyään tosin isommissa kaupungeissa on jo normaalia, että sekä mies että nainen käyvät töissä ja tällöin muksut on yleensä esim. isovanhempien luona tai lastentarhoissa. Eihän tässä tarvii kauaa aikaa mennä taaksepäin, niin Suomessa oli sama tilanne ja niin on nykyäänkin maakunnissa. Mene vaikka Italiaan tai Kreikkaan ja kerro mulle sen jälkeen millä suhdeluvulla äijät ja muijat on töissä.
Joten lopeta toi saatanan vinkuminen.
][/COLOR]
.
Suomessa oli sama tilanne ja niin on nykyäänkin maakunnissa. .
.
..naista pitää rakastella, eläimet nussivat ilman toisen huomioonottamista. Jos itse edes kerran rakastelisit naista, ne soittaisivat jälkeen sun perääsi ja pyytäisivät "kahville"... eikä tarvisi pillusta maksaa.
Noissa maakunnissa 50% asuvana voin sanoa, että PUHUT IHAN VITUN PASKAA, POIKA!!!!
Luulit sitten väärin, nykyään monesti, vaimo käy tilan ulkopuolella töissä tai osallistuu tasavertaiseti tilan töihin, kuten entisaikaankin naiset osallistuivat.Tohon ekaan kohtaan: :lol2:
Tohon tokaan kohtaan: OK ehkä oon sitten väärässä. Mä oon aina luullu, että maalaismeiningissä usein ukko viljelee maata ja akka pitää kodista huolta. Mies tuo maissin ja maidon pöytään ja nainen kokkaa ne.
ps. nussi kerran sun naistas kunnolla. Takaan, että tykkää.
Tohon tokaan kohtaan: OK ehkä oon sitten väärässä. Mä oon aina luullu, että maalaismeiningissä usein ukko viljelee maata ja akka pitää kodista huolta. Mies tuo maissin ja maidon pöytään ja nainen kokkaa ne.
Luulit sitten väärin, nykyään monesti, vaimo käy tilan ulkopuolella töissä tai osallistuu tasavertaiseti tilan töihin, kuten entisaikaankin naiset osallistuivat.
En sanonutkaan, että KAIKKI naiset vaan sanoin, että USEIN. Sanot siis, että on täysin ennenkuulumatonta, että maakunnissa mies on hommissa ja nainen pitää huolta talosta ja pennuista?
Et sitten taida tietää naisista juurikaan mitään, naisia on monenlaisia ja millaisesta seksistä he nauttivat ja mitä he odottavat parteriltaan, on yksilöllistä, vai oletko eri mieltä?
En ole ja koko tää panokeskustelu oli vähän niinku pilke silmekulmassa vedetty. Älkää ottako niin vakavasti :D
On varmasti naisia, jotka haluavat alistua ja heidät pitää ottaa rajusti, mutta eivät läheskään kaikki ja harva nainen pitää sitä, että leuhkit heille yleisistä naisista ja vertaat niihin.
Se, että ei aina "rakastele" vaan "nussii" ei tarkoita sitä, että naista alistetaan. Ei se ole naisen alistamista, jos panee kovaa ja syvälle.
Varmaan sitäkin, mikä on kunnolla nus...sta on monta erilaista käsitystä, sekä miehillä, että naisilla.
Mutta kai tuo asenteesi on syynä siihen, että joudut käymään maksullisissa naisissa, suhtautumisestasi kertoo tuo halusi "huor...lla" maksullisia naisia, miksi ihmisiä hekin ovat? Kuitenkin luultavasti itse loukkaantuisit, jos minä käyttäisin sinusta vastaavasti rasistisia ja ala-arvoisia nimityksiä, jollaisiin jotkut nimimerkit täällä syyllistyvät?
Kautta aikain Suomessa myös naiset ovat osallistuneet tilanpitoon, tasavertaisina miesten kanssa. Toki naisille pääasiassa on kuulunut/kuuluu kodin pito, lastenkasvatus ja ruuan valmistus, mutta töihin on osallistuttu minkä keretään. Nykypäivänä koneiden ansiosta naiset yleensä voivat käydä talon ulkopuolella töissä, mutta ihan sata varmana hekin osallistuvat jollain tasolla maalaistöihin.
Suomessa ei viljellä maissia juuri ollenkaan. Ilmasto on liian kylmä, ja satokausi liian lyhyt. Harvalla lehmätilallisella on myöskin viljakasvustoa myyntiin asti. Ne menee niille lehmille.
OOH SNAP!
^Kysy joskus muijaltas, että haluaako et sitä vaan rakastellaan vai saako joskus ihan vaan nussia rajusti. Voi olla et joudut kutsuu sitä eläimeksi sen jälkeen. Ja kysy vielä, että olisko tälle ok et se jää kotiäidiksi jos sä käyt duunissa..
Mä en nyt tiedä mitä se vaatii että maksaa muijalle seksistä? Joo no rahaa se vaatii. Muuta? Enemmänhän se vaatii että on sellanen mies jolla saantia riittää muutenkin. Ei mulla mitään maksullisissa naisissa käyntiä vastaan ole, mutta vähän kyllä ihmettelen tota "kaikista ei ole siihen" :D. Itelle ajatus maksaa seksistä on melkonen turnoff, mutta jokasella on omat viihteensä.
Voisin melkein veikata, että tota huoratermiä käyttää eniten ne joilla on jotain ongelmia seksuaalisuuden kanssa.
Jännästi on muuten Suomen mediassa taas kerrottu asioita tosta espanjalaisesta pedofiilistä mikä vapautettiin Marokosta ja alkoi mellakat, on "unohdettu" mainita että se on irakilainen mikä on saanut espanjan kansalaisuuden.
Juu en mä sanonut, että se mitään sen kummempaa vaatii, mutta väittäisin kyllä, että monet miehet vaikka haluaisivat, niin eivät uskalla käydä maksullisissa naisissa. Joko ujostelevat tai muuten vaan eivät ole tottuneet ajatukseen. Eli heistä ei vaan ole siihen..
Ihmiset tässä maailmassa tunnetaan passin ja kansalaisuuden perusteella. Mitä jos tuon pedofiilin isä olisi ollut vaikka puoliksi algerialainen ja puoliksi kenialainen ja äiti olisi puoliksi kiinalainen ja puoliksi ranskalainen, niin olisiko uutisen pitänyt olla "Marokossa vapautettiin pedofiili, joka on espanjan kansalainen, mutta joka on etnisyydeltään algerialaiskenialaiskiinalaisranskalainen"?
Alkaisi rikostilastot olla jopa vielä huolestuttavimpia teidän suuntaan, jos alettaisiin kirjaamaan esim "suomen kansalaisuuden saanut somali"Ihmiset tässä maailmassa tunnetaan passin ja kansalaisuuden perusteella. Mitä jos tuon pedofiilin isä olisi ollut vaikka puoliksi algerialainen ja puoliksi kenialainen ja äiti olisi puoliksi kiinalainen ja puoliksi ranskalainen, niin olisiko uutisen pitänyt olla "Marokossa vapautettiin pedofiili, joka on espanjan kansalainen, mutta joka on etnisyydeltään algerialaiskenialaiskiinalaisranskalainen"?
Jos 50 vuotta on asunut irakissa ja sitten muuttanut Espanjaan ni kyllä se voitais mainita, mutta suojauskonto ja suojaväri päällä.
Juu en mä sanonut, että se mitään sen kummempaa vaatii, mutta väittäisin kyllä, että monet miehet vaikka haluaisivat, niin eivät uskalla käydä maksullisissa naisissa. Joko ujostelevat tai muuten vaan eivät ole tottuneet ajatukseen. Eli heistä ei vaan ole siihen..