Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Vittu kun sais töitä Ausseista. Melkeen jo pääsin, mutta koko proggis kaatui. Kaveri, jolla on suomalaiset porukat ja opetettu kotona suomea, ihmettelee että miksi asiat on euroopassa niin perseellään. Se sano että ei ollut ennen rasisti, kun ei ollut mitään syytä olla.

Palaan vielä noihin thai-marjanpoimijoihin. Niin varmaan yks syy, mikä saa myös kinaa aikaseks on roskaaminen. Tässä asiassa thaimaalaiset on aika oma lukunsa verrattuna suomalaisiin. On ihan normaalia, että autosta avataan ikkuna ja viskataan roskat mäkeen. Sitten kun kysyy, että mitähän sä noin teet? Niin vastaukseks saa: se oli vaan yks roska. Nii-in, mutta mitäs sitten kun ne loput 65 miljoonaa tekee samaa? Tai edes murto-osa tosta luvusta.

Muutenkin roskakoreja on tosi vähän missään, tai jos niitä löytyy niin yleensä niiden huolto ei pelaa ja saattavat olla pitkään täynnä yms.

Ja monella pikkupaikkakunnalla poltetaan KAIKKI "roskat" itse, sinne menee sitten pattereita yms. mukaan.

Joka kerta kun mennään tyttöystävän kotopaikalle niin lyön jätesäkin sen siskoille ja veljelle. Sitten aletaan keräämään roskia... ja tosiaan nää on ollu ihan semmossia normaaleja roskia joita ei jakseta viedä roskakoriin vaan heitetään mäkeen. Aina sieltä 3-4 jätesäkillistä löytyy roskia suhteellisen pieneltä piha-alueelta.

Äijät haukkuu täällä feministejä, ja samaan aikaan voivoittelee maahanmuuttajanaisten huonoa asemaa. Eiks toi ole vähän ristiriitasta hommaa?

Miten, kerroitko Mirandos tälle tuttavallesi että pidät häntä pohjasakkana, johtuen hänen edustamastaan etnisyydestä?

Joo, sanoin että kokemuksieni perusteella musut ja arabit kuuluvat ihmiskunnan pohjasakkaan, mutta sanoin hänelle, ettei hän ole tyypillinen rotunsa edustaja. Hän myönsi, että moni hänen rotunsa kavereistaan keskittyy rikollisuuteen ja töiden välttämiseen Suomessa.

- - - Updated - - -

Äijät haukkuu täällä feministejä, ja samaan aikaan voivoittelee maahanmuuttajanaisten huonoa asemaa. Eiks toi ole vähän ristiriitasta hommaa?

?

No ei mitenkään. Jos ajatellaan sukupuolten välistä tasa-arvoa ja sen edistämistä, sekä feminismi ja muslimilaisuus ovat tasa-arvolle myrkkyä.

- - - Updated - - -

Huoria nussitaan. Huoria ei rakastella. Olen käynyt huorissa ja käyn todennäköisesti jatkossakin. Suomessa en tosin ole koskaan käyny. Paska taso ja kalliit hinnat.

En mä kyllä yleisesti naisiakaan "rakastele". Sä voit hoitaa ne hempeilyt ja nössöilyt. Hyvin tällä mun tekniikalla on irronnut, eikä ole kukaan valittanut.

Vittu, mitähän sun paska-Allahisi sanoo siitä, että käyt huorissa?

Voiko mies enää alemmas vajota? Käy huorissa? Etkö muuten saa tarpeeksi pillua, kun pitää vähäisiä rahojasi siihen käyttää? hahahaha......

niinkuin sanon, eläimen ja ihmisen toisistaan erottaa ns. tunneäly. naista pitää rakastella, eläimet nussivat ilman toisen huomioonottamista. Jos itse edes kerran rakastelisit naista, ne soittaisivat jälkeen sun perääsi ja pyytäisivät "kahville"... eikä tarvisi pillusta maksaa.

- - - Updated - - -

. Suomessa en tosin ole koskaan käyny. Paska taso ja kalliit hinnat.

.

Nii että "kaverit kerto?"

- - - Updated - - -

Yleisesti arabimaissa äijät käy töissä ja muijat hoitaa muksuja himassa. Ei ne muijat valita, joten miks sä valitat? Kulttuurieroja. Nykyään tosin isommissa kaupungeissa on jo normaalia, että sekä mies että nainen käyvät töissä ja tällöin muksut on yleensä esim. isovanhempien luona tai lastentarhoissa. Eihän tässä tarvii kauaa aikaa mennä taaksepäin, niin Suomessa oli sama tilanne ja niin on nykyäänkin maakunnissa. Mene vaikka Italiaan tai Kreikkaan ja kerro mulle sen jälkeen millä suhdeluvulla äijät ja muijat on töissä.

Joten lopeta toi saatanan vinkuminen.

][/COLOR]

.

Neekerin käskystä en lopeta, vaan vauhti kiihtyy. Juu, ämmät ei siellä valita asemastaan, koska seuraukset tiedetään. Nää arabimaat ovat todellakin kehityksestä siinäkin asiassa länsimaita jäljessä, että nainen ajetaan nyrkin ja hellan väliin.

Kulttuurieroja, sanoit. Niinpä, allah uber alles.

- - - Updated - - -

Suomessa oli sama tilanne ja niin on nykyäänkin maakunnissa. .

.

Noissa maakunnissa 50% asuvana voin sanoa, että PUHUT IHAN VITUN PASKAA, POIKA!!!!

^Kysy joskus muijaltas, että haluaako et sitä vaan rakastellaan vai saako joskus ihan vaan nussia rajusti. Voi olla et joudut kutsuu sitä eläimeksi sen jälkeen. Ja kysy vielä, että olisko tälle ok et se jää kotiäidiksi jos sä käyt duunissa..

..naista pitää rakastella, eläimet nussivat ilman toisen huomioonottamista. Jos itse edes kerran rakastelisit naista, ne soittaisivat jälkeen sun perääsi ja pyytäisivät "kahville"... eikä tarvisi pillusta maksaa.

Noissa maakunnissa 50% asuvana voin sanoa, että PUHUT IHAN VITUN PASKAA, POIKA!!!!

Tohon ekaan kohtaan: :lol2:

Tohon tokaan kohtaan: OK ehkä oon sitten väärässä. Mä oon aina luullu, että maalaismeiningissä usein ukko viljelee maata ja akka pitää kodista huolta. Mies tuo maissin ja maidon pöytään ja nainen kokkaa ne.

ps. nussi kerran sun naistas kunnolla. Takaan, että tykkää.

Tohon ekaan kohtaan: :lol2:

Tohon tokaan kohtaan: OK ehkä oon sitten väärässä. Mä oon aina luullu, että maalaismeiningissä usein ukko viljelee maata ja akka pitää kodista huolta. Mies tuo maissin ja maidon pöytään ja nainen kokkaa ne.

ps. nussi kerran sun naistas kunnolla. Takaan, että tykkää.
Luulit sitten väärin, nykyään monesti, vaimo käy tilan ulkopuolella töissä tai osallistuu tasavertaiseti tilan töihin, kuten entisaikaankin naiset osallistuivat.

Et sitten taida tietää naisista juurikaan mitään, naisia on monenlaisia ja millaisesta seksistä he nauttivat ja mitä he odottavat parteriltaan, on yksilöllistä, vai oletko eri mieltä? On varmasti naisia, jotka haluavat alistua ja heidät pitää ottaa rajusti, mutta eivät läheskään kaikki ja harva nainen pitää sitä, että leuhkit heille yleisistä naisista ja vertaat niihin. Varmaan sitäkin, mikä on kunnolla nus...sta on monta erilaista käsitystä, sekä miehillä, että naisilla.

Mutta kai tuo asenteesi on syynä siihen, että joudut käymään maksullisissa naisissa, suhtautumisestasi kertoo tuo halusi "huor...lla" maksullisia naisia, miksi ihmisiä hekin ovat? Kuitenkin luultavasti itse loukkaantuisit, jos minä käyttäisin sinusta vastaavasti rasistisia ja ala-arvoisia nimityksiä, jollaisiin jotkut nimimerkit täällä syyllistyvät?

Kautta aikain Suomessa myös naiset ovat osallistuneet tilanpitoon, tasavertaisina miesten kanssa. Toki naisille pääasiassa on kuulunut/kuuluu kodin pito, lastenkasvatus ja ruuan valmistus, mutta töihin on osallistuttu minkä keretään. Nykypäivänä koneiden ansiosta naiset yleensä voivat käydä talon ulkopuolella töissä, mutta ihan sata varmana hekin osallistuvat jollain tasolla maalaistöihin.

Suomessa ei viljellä maissia juuri ollenkaan. Ilmasto on liian kylmä, ja satokausi liian lyhyt. Harvalla lehmätilallisella on myöskin viljakasvustoa myyntiin asti. Ne menee niille lehmille.

OOH SNAP!

Luulit sitten väärin, nykyään monesti, vaimo käy tilan ulkopuolella töissä tai osallistuu tasavertaiseti tilan töihin, kuten entisaikaankin naiset osallistuivat.

En sanonutkaan, että KAIKKI naiset vaan sanoin, että USEIN. Sanot siis, että on täysin ennenkuulumatonta, että maakunnissa mies on hommissa ja nainen pitää huolta talosta ja pennuista?

Et sitten taida tietää naisista juurikaan mitään, naisia on monenlaisia ja millaisesta seksistä he nauttivat ja mitä he odottavat parteriltaan, on yksilöllistä, vai oletko eri mieltä?

En ole ja koko tää panokeskustelu oli vähän niinku pilke silmekulmassa vedetty. Älkää ottako niin vakavasti :D

On varmasti naisia, jotka haluavat alistua ja heidät pitää ottaa rajusti, mutta eivät läheskään kaikki ja harva nainen pitää sitä, että leuhkit heille yleisistä naisista ja vertaat niihin.

Se, että ei aina "rakastele" vaan "nussii" ei tarkoita sitä, että naista alistetaan. Ei se ole naisen alistamista, jos panee kovaa ja syvälle.

Varmaan sitäkin, mikä on kunnolla nus...sta on monta erilaista käsitystä, sekä miehillä, että naisilla.

Mutta kai tuo asenteesi on syynä siihen, että joudut käymään maksullisissa naisissa, suhtautumisestasi kertoo tuo halusi "huor...lla" maksullisia naisia, miksi ihmisiä hekin ovat? Kuitenkin luultavasti itse loukkaantuisit, jos minä käyttäisin sinusta vastaavasti rasistisia ja ala-arvoisia nimityksiä, jollaisiin jotkut nimimerkit täällä syyllistyvät?

Ei kukaan "joudu" käymään maksullisissa naisissa. Niissä käydään, koska se on hauskaa. Varsinki ulkomaan reissuilla. Niissä käydään, koska on kiva välillä käydä panemassa kuumaa muijaa ilman mitään sen enempää tutustumista ja paskanjauhamista. In and out, 30 min. Vähän seikkailua elämään.. Mutta kaikilla meillä on omat viihteemme ja käsityksemme hauskanpidosta. Ymmärrän toki, ettei kaikista ole siihen.

Ja maksulliset naiset ON huoria. Siitä se nimi tulee. En mä sitä sanaa ole keksiny. Anteeksi, olisi pitänyt käyttää sanaa prostituoitu.

- - - Updated - - -

Kautta aikain Suomessa myös naiset ovat osallistuneet tilanpitoon, tasavertaisina miesten kanssa. Toki naisille pääasiassa on kuulunut/kuuluu kodin pito, lastenkasvatus ja ruuan valmistus, mutta töihin on osallistuttu minkä keretään. Nykypäivänä koneiden ansiosta naiset yleensä voivat käydä talon ulkopuolella töissä, mutta ihan sata varmana hekin osallistuvat jollain tasolla maalaistöihin.

Suomessa ei viljellä maissia juuri ollenkaan. Ilmasto on liian kylmä, ja satokausi liian lyhyt. Harvalla lehmätilallisella on myöskin viljakasvustoa myyntiin asti. Ne menee niille lehmille.

OOH SNAP!

Sä et taida tietää mikä on "ooh snap":in tarkoitus ja milloin sitä voidaan käyttää. Saat itsesi näyttämään lähinnä tyhmältä. Kumma kyllä, koska en tiennyt, että voit itsesi vielä entistä tyhmemmältä saada näyttämään.

Mä en nyt tiedä mitä se vaatii että maksaa muijalle seksistä? Joo no rahaa se vaatii. Muuta? Enemmänhän se vaatii että on sellanen mies jolla saantia riittää muutenkin. Ei mulla mitään maksullisissa naisissa käyntiä vastaan ole, mutta vähän kyllä ihmettelen tota "kaikista ei ole siihen" :D. Itelle ajatus maksaa seksistä on melkonen turnoff, mutta jokasella on omat viihteensä.

Voisin melkein veikata, että tota huoratermiä käyttää eniten ne joilla on jotain ongelmia seksuaalisuuden kanssa.

^Kysy joskus muijaltas, että haluaako et sitä vaan rakastellaan vai saako joskus ihan vaan nussia rajusti. Voi olla et joudut kutsuu sitä eläimeksi sen jälkeen. Ja kysy vielä, että olisko tälle ok et se jää kotiäidiksi jos sä käyt duunissa..

olen kysynyt jo kauan sitten molempia asioita, eli ole huoleti.Hän haluaa rakastelua, eikä diplomi-ekonomina ole halukas jäämään kotiäidiksi, ei tod.

Mä en nyt tiedä mitä se vaatii että maksaa muijalle seksistä? Joo no rahaa se vaatii. Muuta? Enemmänhän se vaatii että on sellanen mies jolla saantia riittää muutenkin. Ei mulla mitään maksullisissa naisissa käyntiä vastaan ole, mutta vähän kyllä ihmettelen tota "kaikista ei ole siihen" :D. Itelle ajatus maksaa seksistä on melkonen turnoff, mutta jokasella on omat viihteensä.

Voisin melkein veikata, että tota huoratermiä käyttää eniten ne joilla on jotain ongelmia seksuaalisuuden kanssa.

Juu en mä sanonut, että se mitään sen kummempaa vaatii, mutta väittäisin kyllä, että monet miehet vaikka haluaisivat, niin eivät uskalla käydä maksullisissa naisissa. Joko ujostelevat tai muuten vaan eivät ole tottuneet ajatukseen. Eli heistä ei vaan ole siihen..

Oudolta kuulostaa, mutta meitä on moneen junaan. Melkeinpä vois luulla, että naisten lähestyminen muuten vaatii enemmän 'rohkeutta' kuin maksullisissa käynti, mut ehkä nää on samaa porukkaa.

Jännästi on muuten Suomen mediassa taas kerrottu asioita tosta espanjalaisesta pedofiilistä mikä vapautettiin Marokosta ja alkoi mellakat, on "unohdettu" mainita että se on irakilainen mikä on saanut espanjan kansalaisuuden.

Jännästi on muuten Suomen mediassa taas kerrottu asioita tosta espanjalaisesta pedofiilistä mikä vapautettiin Marokosta ja alkoi mellakat, on "unohdettu" mainita että se on irakilainen mikä on saanut espanjan kansalaisuuden.

Ihmiset tässä maailmassa tunnetaan passin ja kansalaisuuden perusteella. Mitä jos tuon pedofiilin isä olisi ollut vaikka puoliksi algerialainen ja puoliksi kenialainen ja äiti olisi puoliksi kiinalainen ja puoliksi ranskalainen, niin olisiko uutisen pitänyt olla "Marokossa vapautettiin pedofiili, joka on espanjan kansalainen, mutta joka on etnisyydeltään algerialaiskenialaiskiinalaisranskalainen"?

Juu en mä sanonut, että se mitään sen kummempaa vaatii, mutta väittäisin kyllä, että monet miehet vaikka haluaisivat, niin eivät uskalla käydä maksullisissa naisissa. Joko ujostelevat tai muuten vaan eivät ole tottuneet ajatukseen. Eli heistä ei vaan ole siihen..

Kyllä se taitaa olla niin, että ne jotka nussiiniinettäsaatanatuntuu omaavat tiettyjä omakuvan vääristymiä. Joku psykologi voinee tarkentaa.

Nimimerkillä: Eipä tartte nussia, kun harrastuksena on valokuvaus. :D

- - - Updated - - -

Ihmiset tässä maailmassa tunnetaan passin ja kansalaisuuden perusteella. Mitä jos tuon pedofiilin isä olisi ollut vaikka puoliksi algerialainen ja puoliksi kenialainen ja äiti olisi puoliksi kiinalainen ja puoliksi ranskalainen, niin olisiko uutisen pitänyt olla "Marokossa vapautettiin pedofiili, joka on espanjan kansalainen, mutta joka on etnisyydeltään algerialaiskenialaiskiinalaisranskalainen"?

Sehän se on kun ihmiset ovat erilaisia johtuen juuristaan. Siksi pitäisikin "lajitella" sen tulomaan mukaan, ei saadun kansalaisuuden.

Alkaisi rikostilastot olla jopa vielä huolestuttavimpia teidän suuntaan, jos alettaisiin kirjaamaan esim "suomen kansalaisuuden saanut somali"

Jos 50 vuotta on asunut irakissa ja sitten muuttanut Espanjaan ni kyllä se voitais mainita, mutta suojauskonto ja suojaväri päällä.

Jos 50 vuotta on asunut irakissa ja sitten muuttanut Espanjaan ni kyllä se voitais mainita, mutta suojauskonto ja suojaväri päällä.

Ehkä toimittajaa ei vaan kiinnosta, koska pitävät miehen alkuperää irrelevanttina tietona? Eihän siihen juttuun voida kirjoittaa, että "irakilainen pedofiili", kun kyseessä on nykyään espanjalainen mies. Riippuu tietty siitä mitä toimittaja halua painottaa. Mikä siinä uutisessa on ydin asia. Onko se miehen syntymaa vai onko se vaan yksinkertaisesti se, että pedofiili vapautettiin Marokossa mutta otettiin kiinni Espanjassa..

Jaa. ja on siis miehen mitta, että "uskaltaa" käydä huorissa? Kuule, poika. Annas kun vaari kertoo sulle elämän tosiasioita.

En voisi kuvitellakaan että vajoaisin niin alas, että alkaisin pillusta huoralle maksamaan. Liekö ihonvärisi vai etninen taustasi syynä siihen, ettet saa hitusvinkulaa ilman kukkarosi nyörien avaamista? Tuonikäisen miehen(alun) pitäisi jo pikkuhiljaa keskittyä vaikkapa perheen perustamiseen eikä horoissa hyppimiseen. Löydä itsellesi kunnollinen parisuhde ja jätä jo pojanelkeesi pois. Oletko liian ruma saadaksesi itsellesi kunnon naisen, vai kaatuuko lähestymisyrityksesi arkuuteen, ujouteen vai silkkaan tyhmyyteen?

Tyhmä tunnut muutenkin olevan. kehua retostelet sillä, miten "nussit etkä rakastele" maksullisia naisia. Säälittävää, ja myös huvittavaa. Taannoin itkeä pillitit siitä, miten et uskalla paljasta persettäsi laskea yleisen saunan lauteille (ei sillä, en laskisi itsekään ilman laudeliinaa) pöpöjen pelossa, mutta toisaalta uskallat rynkyttää maksullisen huoran pillua. Eikö käkkäräpäähän sovi ajatus siitä, että kortsu voi revetä? Minkä taudin olet valmis kikkeliisi silloin ottamaan? Tai imaise kerran huoran tissiä, ja sulla on mahdollisuus saada sylkikontakti edellisen asiakkaan kanssa, joka voi syljessään kantaa hepatiittia. laita huora ratsastamaan päälläsi, niin pikkuinen persereikäsi ympäristö altistuu kaikille sille, mitä lakanat ovat saaneet edellisen karvaperseasiakkaan jäljiltä. Myös satiaiset viihtyvät vuodevaatteissa ja levittäytyvät sitä kautta genitaalialueellesi. jne, jne, jne.

Kyllä täytyy olla ihmisen lapsen elämä köyhää, jos ei itselleen naista saa muuten kuin huorissa hyppäämällä.

Back
Ylös Bottom