Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Tuolla Egyptissä tuo paskasakki odottaa mitä tahansa syytä, että pääsee riehuu ja raiskaa.

Mutta ei käy hirveesti kateeksi keskivertoegyptiläistä: joko vallassa on diktaattori tai islamistit.

Pahimmassa tapauksessa islamistidiktaattori.

Se on tyhjä arpa joka tapauksessa.

Ekaks diktaattori ajettiin alas kansannousulla, sen jälkeen islamistijohtaja. Ei mun mielestä ainakaan "mitä tahansa syitä".. Päinvastoin se on esimerkillistä muille maille joilla on paskat johtajat. Ja noista raiskauksista: Jos 15 miljoonaa ihmistä osoittaa kaduilla mieltä, niin totta helvetissä siellä on myös sitä paskasakkia mukana.

En tiedä miten teillä siellä Turussa, mutta sieltä missä minä kävin kouluni ( Helsingin Kontula), ei ihan noin optimistista asennetta esiinny.

Ja olet siis vakavissasi sitä mieltä, että koska tietyt maahanmuuttajat eivät integroidu, eivätkä _halua_ integroitua yhteiskuntaamme, meidän täytyy pohtia keinoja, joilla me saamme heidät haluamaan sitä, eikä vastustaa tämän haluttoman aineksen maahantuloa?

Mun mielestäni homma menee niin että jos on aito tarve tulla tänne humanitäärisistä syistä, eli toisin sanoen hätä, on tulija satavarmasti kiitollinen siitä, että edes pääsee perheineen turvaan. Lisäksi annetaan vielä valtion puolesta katto pään päälle, sapuskat ja _kaikki_ elämän perusedellytykset, ja kun on päästy asettumaan taloksi, tarjotaan vielä ilmainen koulutus.

Näkisin että aikalailla avaimet käteen - palvelu. Ei tarvita mitään muuta kuin oma asenne kuntoon ja hommiin, muu tarjotaan. Ei oikeasti hätää tarvitseva jumalauta edes mieti sitä, etteikö "haluaisi" integroitua. Oikeasti hädän alta tulevat on helvetin kiitollisia.

Ainiin ja sit kun mietitään, että täällä on 20v asuneita maahanmuuttajia, jotka osaa Suomea vähemmän kuin allekirjoittanut aboriginaalia. Lähipiirissä on eräs Norjasta työn perässä muuttanut, joka opetteli alle vuodessa Suomen sille tasolle, että pääsi yksityisille markkinoille akateemisiin hommiin ihan supisuomalaisiin töihin. Lähtötaso oli täysin nolla. Kumma juttu.

Turun Pernosta morjesta!
Hitsarin tytär jolla yksi suomen yleisimmistä sukunimistä...

Itse nyt vaan oon sitä ikäluokkaa joka on koko kouluikänsä käynyt kouluja niiden "mamurikastuttajien" kanssa.

Joskus tuli pernossa asuttua vuosi ja kyllä se mamuasenne siellä muuttui hyvin nopeasti. Vaikuttaa siltä että vaikka ne sodan jaloista maahan muuttaneet onkin ihan ok, heidän lapsensa ovat se ongelma.

Kaiken huippu oli omalääkäri joka ei puhunut sanaakaan suomea. Kuvilla ja elekielellä kommunikoitiin kun mulla ei nyt erityisen hyvin venäjä taivu. Apteekissa ei kenelläkään ollut hajuakaan mitä lääkäri oli määrännyt. Ei enää tässä elämässä julkista terveydenhuoltoa eikä perno/pansio -vyöhykettä, kiitos.

Suomesta tehdään kovaa vauhtia kehitysmaata.. politiikkojen tyhmyyden takia.. ja tieten sillä et raijataan tänne jengiä jotka ovat oman maansa ensin kusseet.. mielellään tekevät sen täälläkin jahka tarpeeksi sikiävät/tulevat eläteiksi.

Onko hyva tama.. ei ole.

Eihän suomessa somaleita mainita kuin rikosuutisissa...
Jos lähdetään tilastoja lukemaan, niin Iranissa raiskataan väestönlukuun nähden paljon vähemmän naisia kuin suomessa, mitä tämä kertoo muslimeista saatikka suomesta?

Se ei ole muutenkaan olennaista paljonko siellä raiskataan verrattuna Suomeen. Olennaista on se että paljonko sieltä tulleet raiskaa verrattuna kantaväestöön, jolloin sieltä tulleet ovat selkeästi yliedustettuja. Ihan sama miten ne käyttäytyy omassa kulttuurissaan. Jos maahanmuutto lisää todistetusti raiskauksia, niin ei ne Iranin tilastot vaikuta siihen mitä Suomessa tapahtuu.

Turun Pernosta morjesta!
Hitsarin tytär jolla yksi suomen yleisimmistä sukunimistä...

Itse nyt vaan oon sitä ikäluokkaa joka on koko kouluikänsä käynyt kouluja niiden "mamurikastuttajien" kanssa.

Itse olen ikäluokkaa 95, ja olen selkeästi huomannut sen, että jostain syystä peruskoulussa oli kymmenittäin rikastuttajia, mutta lukiossa vain 2 kappaletta, joista niistäkin vain toinen on arabimaasta kotoisin. Tunnen useamman kaverin jonka joku somalijoukko on ryöstänyt. Ei ne kulttuurit nyt vaan sovi yhteen.

Ekaks diktaattori ajettiin alas kansannousulla, sen jälkeen islamistijohtaja. Ei mun mielestä ainakaan "mitä tahansa syitä".. Päinvastoin se on esimerkillistä muille maille joilla on paskat johtajat. Ja noista raiskauksista: Jos 15 miljoonaa ihmistä osoittaa kaduilla mieltä, niin totta helvetissä siellä on myös sitä paskasakkia mukana.

Niin, enkös minä jotensakin näin sanonut.

Että on olemassa paskasakki, joka odottaa mitä tahansa syytä päästäkseen riehumaan.

Enhä mä nyt jumalauta koko porukkaa tietenkään tarkottanu.

Minullakin on ollut paljon mamuja ja heidän jälkeläisiään luokka- ja työkavereina ja ovat olleet oikeastaan ihan mukavaa porukkaa. Ei se silti tarkoita, että täytyy sulkea silmänsä tosiasioilta, jos tuntee mukavia mamuja. Se että monet eivät ole tekemisissä kusipäisten mamujen kanssa johtunee siitä, että heitä näkee maksimissaan ostareilla hengailemassa, joten heidän kanssaan ei olla tekemisissä.

Voisit muuten kysyä niiltä mamututuiltasi, saavatko suomalaiset miehet olla tekemisissä "heidän" naistensa kanssa. Sinä lienet nainen, joten suomalaisuutesi ei varmaan häiritse heitä niin paljoa, koska islamin kirjoittamattomiin (ja kenties kirjoitettuihinkin) sääntöihin kuuluu, että mies saa seurustella vääräuskoisen kanssa, mutta naiselle se on käytännössä vaarallista.

Ainaki sul on ulkopolitiikka hyvin hallussa.

Tuo paskasakki allekirjotti vetoomuksen, jolla haluttiin Mursi alas, koska vain tuon yhden vuoden aikana mitä mies oli pressana, niin maan talous ehti laskea ja ongelmia tulla (bensa loppu asemilta, sähkökatkoja, työpaikkoja lähti yms..) ja Muslimiveljekunta halusi ottaa liikaa valtaa. Mun mielestä se on aika terve asia, ettei kansa halunnut kiihkoislamistia johtoon. Nyt vahvoilla on esim ehdokas nimeltä Baradei, joka on erittäinki sivistynyt ja oppinut. Vaikuttanut monta kymmentä vuotta Euroopassa ja länsimaissa in general. Ollut proffana New Yorkissa yliopistossa etc.

Osa Mursin vastustajista on maallistunutta porukkaa ja varmaan kopteja, mutta kyllä Mursin vastustajissa on myös paljon porukkaa, joita ei kiihkoislamilaisuus haittaa. Joku "asiantuntija" sanoi, että tässä kansannousussa ei ole kysymys uskonnosta vaan aivan muista asioista. Toki sinun egyptiläisillä sukulaisillasi voi olla muuta tietoa.

Tuolla Egyptissä tuo paskasakki odottaa mitä tahansa syytä, että pääsee riehuu ja raiskaa.

Mutta ei käy hirveesti kateeksi keskivertoegyptiläistä: joko vallassa on diktaattori tai islamistit.

Pahimmassa tapauksessa islamistidiktaattori.

Se on tyhjä arpa joka tapauksessa.

Ainaki sul on ulkopolitiikka hyvin hallussa.

Tuo paskasakki allekirjotti vetoomuksen, jolla haluttiin Mursi alas, koska vain tuon yhden vuoden aikana mitä mies oli pressana, niin maan talous ehti laskea ja ongelmia tulla (bensa loppu asemilta, sähkökatkoja, työpaikkoja lähti yms..) ja Muslimiveljekunta halusi ottaa liikaa valtaa. Mun mielestä se on aika terve asia, ettei kansa halunnut kiihkoislamistia johtoon. Nyt vahvoilla on esim ehdokas nimeltä Baradei, joka on erittäinki sivistynyt ja oppinut. Vaikuttanut monta kymmentä vuotta Euroopassa ja länsimaissa in general. Ollut proffana New Yorkissa yliopistossa etc.

Vuosi sitten vaaleissa äänestysprosentti oli n 20 % koska molemmat vahvimmilla olevat ehdokkaat olivat yhtä paskoja. Tästä 20 %:sta Mursi sai n 11 % äänistä. Eli sitä ei alunperinkään halunnut valtaan kuin n. 11 miljoonaa 80 miljoonasta kansalaisesta. Sille annettiin saumat ja se olikin loppujen lopuksi täysi aasi. Tilanne on Egyptissä nyt vaikea, mutta suunta on oikea.. Armeija ei seiso pressan takana kuten Syyriassa ja tämän takia tilanne on hallussa ja kansan ääntä kuunnellaan. On niin paljon asioita mitä sä et tiedä, että ihan vaan jo sen takia kannattaa olla hiljaa eikä huudella asioista joista ei tiedä hölkäsenpöläystäkään.

Et sitten älynnyt tietenkään.

Kuten tuossa aiemmin selitin, tuolla on tuo paskasakki seassa riehumassa, eikä niitä kiinnosta vittuakaan mikään muu ku tuo riehuminen.

Tuo sekasorto antaa vaan siihen hyvän mahdollisuuden.

Ilmeisesti raiskaajien kutsuminen paskasakiksi on kauhean paha juttu.

Haluaisin kysyä teiltä, nimimerkit kebatto90, SirMax, Herra Mirandos, lakipiste, ja muut; miten on mahdollista, että maata jota voidaan hyvin yksipuolisesti kategoroida valtioksi jota johtaa maailmaa, olla naapuri presidentti? Miten tää nyt on hei mahdollista?

Ei siinä etteikö nykyinen maahanmuutopoliitikka ole vähän vastatuuleen kusemista monilta osin, mutta halusin ko. nimimerkeiltä mielipiteitä tästä. Miten musta mies voi olla noin tärkeässä asemassa globaalisti?

Haluaisin kysyä teiltä, nimimerkit kebatto90, SirMax, Herra Mirandos, lakipiste, ja muut; miten on mahdollista, että maata jota voidaan hyvin yksipuolisesti kategoroida valtioksi jota johtaa maailmaa, olla naapuri presidentti? Miten tää nyt on hei mahdollista?

Ei siinä etteikö nykyinen maahanmuutopoliitikka ole vähän vastatuuleen kusemista monilta osin, mutta halusin ko. nimimerkeiltä mielipiteitä tästä. Miten musta mies voi olla noin tärkeässä asemassa globaalisti?

Se tais voittaa vaalit?

Se tais voittaa vaalit?

Aivan, nyt tajusit sen! Kiitos kun kerroit!

Ja miten se on mahdollista? Eihän "neekereiden" ÄO:n olla kengänumeroa isompi, ja kaikki vaan laiskottelee. Silti siellä istuu musta mies päättämässä asioista.

Mutta katos perhana? Ehkä se maailma ei ole niin yksinkertainen paikka kun sitä antaa ymmärtää. Ehkä rodut ei näissä asioissa ole etusijalla.

Ainakaan mielestäni.

Obamahan ei oo täysverinen naapuri, äiti on valkoihoinen.

Peri varmaan älylliset ominausuudet äidin puolelta:rolleyes:

Aivan, nyt tajusit sen! Kiitos kun kerroit!

Ai mä tajusin? Sähän sitä kysyit, apina.

Ja miten se on mahdollista?

Jenkithän on tunnettuja älykkyydestään.

Eihän "neekereiden" ÄO:n olla kengänumeroa isompi, ja kaikki vaan laiskottelee.

Löytyyhän se yhteinen sävel.

Silti siellä istuu musta mies päättämässä asioista.

Eiköhän siellä joku käy papereihin piirtämässä tavuviivat sille.

Mutta katos perhana? Ehkä se maailma ei ole niin yksinkertainen paikka kun sitä antaa ymmärtää. Ehkä rodut ei näissä asioissa ole etusijalla.

Ainakaan mielestäni.

Kyllä se päivä vielä koittaa.

Jos jenkeissä on musta presidentti, niin ei se tee kaikista mustista älykkäitä, ja vaikka vankiloissa on paljon mustia, se ei tee kaikista mustista rikollisia. Ei rotu tee ihmisestä sen huonompaa tai parempaa. Kulttuuri, mistä ihminen on lähtöisin voi kuitenkin vaikuttaa käytökseen, ja siihen miten yksilö tulee toimeen muissa kulttuureissa. Obama on syntynyt yhdysvalloissa, isä oli ateisti ja äiti (ilmeisesti)kristitty. Jos Obama olisi varttunut jossain arabimaassa ja kasvanut joidenkin pomminväsääjien keskellä, niin tuskin olisi presidentti. Sellaisella ihmisellä joka uskoo itsensä profeetaksi julistaneen lukutaidottoman lapsirakastajan oppeihin, ei voi olla edellytyksiä Yhdysvaltojen kaltaisen länsimaisen suurvallan johtoon.

Eiköhän siellä joku käy papereihin piirtämässä tavuviivat sille.

Yritätkös nyt sanoa, että a) Obama on typerä koska naapuri, ja joku fiksu käy sille kirjoittelemassa tavuviivat. Vai onko sun viestis, että Obama on fiksu, koska jenkki, ja niin on se tavuviivankin kirjoittaja?

Back
Ylös Bottom