Eihän suomessa somaleita mainita kuin rikosuutisissa...
Näkee niitä ajankohtaisessa kakkosessa valittamassa säännöllisesti kokemastaan rasismista ja suomalaisten rasistisuudesta ja kuinka suomessa on tosi vaikee elää.
Jos lähdetään tilastoja lukemaan, niin Iranissa raiskataan väestönlukuun nähden paljon vähemmän naisia kuin suomessa, mitä tämä kertoo muslimeista saatikka suomesta?
Ensiks iranin tilastointi on varmasti timanttista a-ryhmää ja toiseksi iranissa raiskauksen määritelmä on "hieman" erilainen kuin suomessa.
Mä olen sitä mieltä että ihminen saa perustaa mielipiteensä ihan vaikka mielitekoihina jos siltä tuntuu, se että joku näkee asian eri kannalta ei tee toisinajattelijasta tyhmää tai viallista ihmistä.
saa toki, vittuilua voi kuulla sit vaan keskimääräistä enemmän.
Mun mielestä ratkaisu ei ole vastustaa maahanmuuttoa, ratkaisu on kehittää konkreettisia toimia joilla maahanmuuttajat jotka suomeen tulee, haluavat ja todella myös osallistuvat yhteiskunnan askariin tasavertaisena osana väestöä.
täälläkään tuskin kukaan vastustaa kategorisesti maahanmuuttoa. sen sijaan afrikan sarven ja lähi-idän kuonan joukkosiirtoa vastustaa monikin. ja niinku mainittu niin kerro toki se konkreettinen toimi, joka toimisi? meinaatko, että niitä ei olisi jokaisessa maassa yritetty miettiä ja kehittää tähän mennessä? epäonnistuneesti.
mun ehdotus on, että lopetetaan toi vastikkeettoman rahan jakaminen. poliittista tahtoa tähän ei toki ole eikä tule olemaan.
Ja kyllä mä tunnen enemmän ääliömäistä kantaväestöä kuin mukavia mamuja, mut pidän silti myös suomalaisia ihan mukavina ihmisinä.