Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Mun mielestä ratkaisu ei ole vastustaa maahanmuuttoa, ratkaisu on kehittää konkreettisia toimia joilla maahanmuuttajat jotka suomeen tulee, haluavat ja todella myös osallistuvat yhteiskunnan askariin tasavertaisena osana väestöä.

Olisit nyt kertonut sitten sen ensimmäisen konkreettisen toimen.

Eihän suomessa somaleita mainita kuin rikosuutisissa...
Jos lähdetään tilastoja lukemaan, niin Iranissa raiskataan väestönlukuun nähden paljon vähemmän naisia kuin suomessa, mitä tämä kertoo muslimeista saatikka suomesta?

Johtuisikohan siitä, ettei Iranissa tilastoida raiskauksia samalla tavalla kuin Suomessa ja siitä, että Iranissa nainen voi saada kuolemantuomion raiskatuksi tulemisesta. Suomalaisten raiskausinnosta tiedän sen, että mamut tekevät Suomen raiskauksista vajaat puolet. Ja jos mietitään mamuperheiden sisällä tapahtuvia raiskauksia, joita musliminaiset eivät uskalla ilmoittaa, luvut lienevät vielä suuremmat. Mutta joo, raiskataanhan Ruotsissa maailman toiseksi eniten heti Etelä-Afrikan jälkeen, kun Kallet ja Pellet eivät osaa kunnioittaa naisia. Vai johtuisikohan sittenkin siitä, että mamut tekevät suurimman osan Ruotsin raiskauksista.

Mutta mene sinä tutustumaan mamuihin vaikka Kaisaniemen puistoon, kun ovat niin mukavia.

Jos lähdetään tilastoja lukemaan, niin Iranissa raiskataan väestönlukuun nähden paljon vähemmän naisia kuin suomessa, mitä tämä kertoo muslimeista saatikka suomesta?

Mä olen sitä mieltä että ihminen saa perustaa mielipiteensä ihan vaikka mielitekoihina jos siltä tuntuu, se että joku näkee asian eri kannalta ei tee toisinajattelijasta tyhmää tai viallista ihmistä.

Mun mielestä ratkaisu ei ole vastustaa maahanmuuttoa, ratkaisu on kehittää konkreettisia toimia joilla maahanmuuttajat jotka suomeen tulee, haluavat ja todella myös osallistuvat yhteiskunnan askariin tasavertaisena osana väestöä.

Ja kyllä mä tunnen enemmän ääliömäistä kantaväestöä kuin mukavia mamuja, mut pidän silti myös suomalaisia ihan mukavina ihmisinä.

Iranissa varmaan laitetaan kaikki raiskaukset tilastoihin... :D

E: penkkitopi ehtiki ensin

Eikös Ahmadinejad todennut, että Iranissa ei ole homoja.

Olen aina pienessä mielessäni miettinyt, että eikös näitä kaikenlaisia kulkueita kannattas järjestää maissa, joissa ne vähemmistön oikeudet on oikeasti täysin vitusta?

Mitä järkeä marssia liberaaleissa länsimaissa, joissa on taattu vähemmistöille hyvät oikeudet.

Olkaas rohkeita ja menkää marssimaan maihin, joissa niissä oikeuksia ei ole.

Poika kiihotti somaleja vastaan verkossa - rahmispossu.net

Oikeesti miten voi mennä läpi?? Aika harmiton vitsi tuokin. Noh, eihän kunniankansalaisia saa millään tavalla loukata :)

Malmö: Seikkailukylpylä sulki ovensa - rahmispossu.net

Varmasti rasistista henkilökuntaa!

Laittomasti maassa notkuvien terveydenhuolto kohenee - rahmispossu.net

Saa tuota veronmaksajien rahaa noinkin kulumaan.

Mitä dikusti on noistakin mieltä? Ei paljoa tuu kommenttia uutisiin. Ei varmaan ole paljon sanottavaa :D

ratkaisu on kehittää konkreettisia toimia joilla maahanmuuttajat jotka suomeen tulee, haluavat ja todella myös osallistuvat yhteiskunnan askariin tasavertaisena osana väestöä.

Eikö mamuilla ole ollenkaan vastuuta tekemisistään? Pitääkö yhteiskunnan kädestä pitäen näyttää, miten opiskelet kielen ja alat tekemään töitä? Tosi hyvin on toiminut tähän mennessä, isoin motiivi tulla tänne puolen maailman päästä on se, että meillä jaetaan rahaa ilman vastiketta.

:face:

Egyptin protesteissa joukkoraiskataan naisia | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi

''YK:n toukokuussa julkaiseman seksuaaliraportin mukaan jopa 99,3 prosenttia raporttia varten haastatelluista egyptiläisnaisista kertoi joutuneensa jonkinlaisen seksuaalisen väkivallan uhriksi. Myös muut järjestöt yrittävät saada raiskausten uhrilukua selville, ja jo pelkästään viime sunnuntai-illan aikana raportoitiin yhteensä 46 tapausta.''

Ei taija olla pitkän matkan päässä, että ruotsissa samat luvut.

Hmmm. Mietitäänpä tätä hetki. Islamistisissa maissa raiskauksella pitää olla neljä miespuolista todistajaa. Lisäksi huonolla tsägällä raiskattu nainen voidaan tuomita aviorikoksesta, jos on sattunut olemaan naimisissa, josta muuten annetaan varsin mielenkiintoisia rangaistuksia. En usko tämän kuitenkaan olevan mikään syy siihen, että Iranin raiskaustilastot ovat pienemmät kuin Suomessa. Kyllä sen täytyy olla niin, että maahanmuuttajat oppivat huonoja tapoja suomalaisilta sekä suomalaisten rasisimi.

Näkee niitä ajankohtaisessa kakkosessa valittamassa säännöllisesti kokemastaan rasismista ja suomalaisten rasistisuudesta ja kuinka suomessa on tosi vaikee elää.

Ensiks iranin tilastointi on varmasti timanttista a-ryhmää ja toiseksi iranissa raiskauksen määritelmä on "hieman" erilainen kuin suomessa.

Mä olen sitä mieltä että ihminen saa perustaa mielipiteensä ihan vaikka mielitekoihina jos siltä tuntuu, se että joku näkee asian eri kannalta ei tee toisinajattelijasta tyhmää tai viallista ihmistä.

saa toki, vittuilua voi kuulla sit vaan keskimääräistä enemmän.

täälläkään tuskin kukaan vastustaa kategorisesti maahanmuuttoa. sen sijaan afrikan sarven ja lähi-idän kuonan joukkosiirtoa vastustaa monikin. ja niinku mainittu niin kerro toki se konkreettinen toimi, joka toimisi? meinaatko, että niitä ei olisi jokaisessa maassa yritetty miettiä ja kehittää tähän mennessä? epäonnistuneesti.

mun ehdotus on, että lopetetaan toi vastikkeettoman rahan jakaminen. poliittista tahtoa tähän ei toki ole eikä tule olemaan.

Ja kyllä mä tunnen enemmän ääliömäistä kantaväestöä kuin mukavia mamuja, mut pidän silti myös suomalaisia ihan mukavina ihmisinä.

kyllähän suomalaisetkin :facepalm:

Maailmasta pitäisi tehdä täysin uskontovapaa ja ihmiset joilla on kova tarve palvoa taruhahmoja ja muita muiden ihmisten keksimiä "vapahtajia", messiaita tai profeettoja voivat sitten vaikka muuttaa kuuhun. Lisäksi sinne vois kans lähettää kaikki sankarimaiset "isäm maan puollustajat" ja mamut jotka ei halua integroitua tähän (Suomen) yhteiskuntaan.

Mieluummin maksais tosta ku jostain yle-verosta.

Poika kiihotti somaleja vastaan verkossa - rahmispossu.net

Oikeesti miten voi mennä läpi?? Aika harmiton vitsi tuokin. Noh, eihän kunniankansalaisia saa millään tavalla loukata :)

Malmö: Seikkailukylpylä sulki ovensa - rahmispossu.net

Varmasti rasistista henkilökuntaa!

Laittomasti maassa notkuvien terveydenhuolto kohenee - rahmispossu.net

Saa tuota veronmaksajien rahaa noinkin kulumaan.

Mitä dikusti on noistakin mieltä? Ei paljoa tuu kommenttia uutisiin. Ei varmaan ole paljon sanottavaa :D
Eihän rikastajalla voi näihin paljon kommentoitavaa olla.

Tuolla Egyptissä tuo paskasakki odottaa mitä tahansa syytä, että pääsee riehuu ja raiskaa.

Mutta ei käy hirveesti kateeksi keskivertoegyptiläistä: joko vallassa on diktaattori tai islamistit.

Pahimmassa tapauksessa islamistidiktaattori.

Se on tyhjä arpa joka tapauksessa.

Eipä niistä suomessakaan tule tilastoiduiksi kuin se jäävuoren huippu, jotka ilmoitetaan poliisille..

sovitaan että tilastointi maissa on samalla tasolla. raiskauksen määritelmän myötä voidaan ehkä kuitenkin vetää jotain johtopäätöksiä?

Lisätäkseni vielä tohoh A-Jadin heittoon ni samaan syssyyn sanoi myös että ei ole vammaisia ollenkaan. Missäköhän toi Linssu on kasvanut? Aika naiivi elämänkatsomus, oma veikkaus on että Westendissä asunut koko elämänsä ja sukunimi on Gullenberg.

Lisätäkseni vielä tohoh A-Jadin heittoon ni samaan syssyyn sanoi myös että ei ole vammaisia ollenkaan. Missäköhän toi Linssu on kasvanut? Aika naiivi elämänkatsomus, oma veikkaus on että Westendissä asunut koko elämänsä ja sukunimi on Gullenberg.

Mut hei.. onhan se sentään käynyt itiksessä shoppailemassa joten tietää kyllä mamuista kaiken tarvittavan. Onpa saattanut saada parit viheltelyt perään näiltä idän herrasmiehiltä.. se vain et pimeällä puistotiellä ne ei tyydy viheltelmään vaan vetävät kuivana kakkoseen.

Maailmasta pitäisi tehdä täysin uskontovapaa ja ihmiset joilla on kova tarve palvoa taruhahmoja ja muita muiden ihmisten keksimiä "vapahtajia", messiaita tai profeettoja voivat sitten vaikka muuttaa kuuhun. Lisäksi sinne vois kans lähettää kaikki sankarimaiset "isäm maan puollustajat" ja mamut jotka ei halua integroitua tähän (Suomen) yhteiskuntaan.

Mieluummin maksais tosta ku jostain yle-verosta.

Taitaisi kuussa tulla vähän ahdasta, kun eri uskontokuntiin kuuluu 5-6 mrd. ihmistä No, sieltä kuusta voisi lähettää ripuleimmat tyypit takaisin maahan.

Turun Pernosta morjesta!
Hitsarin tytär jolla yksi suomen yleisimmistä sukunimistä...

Itse nyt vaan oon sitä ikäluokkaa joka on koko kouluikänsä käynyt kouluja niiden "mamurikastuttajien" kanssa.

Back
Ylös Bottom