Ensinnäkin et tunnu tekevä muuta kuin heittävän kliseitä ja vaikutat tietämättömältä voisi jopa sanoa yksinkertaiselta. Viiden miljooan väestö on tarpeeksi suuri pitämään yllä geneettisistä monimuotoisuutta Suomessa on joitakin harvinaisia perinöllisiä sairauksia jotka ovat harvinaisia myös muualla ja Suomesta puuttu joitakin perinnöllisisä sairauksia joita on löytyy muista maista on typerää väittää suomalaisia geneettisesti huonommiksi.Kyllä mä olen, mutta mm. sinun ennakkoluulot, pelot, rasistisuus ja muu negatiivisuus, joka leijailee ympärilläsi aiheuttaa taas sitä toista ääripäätä; kaikki v* Suomesta. Mä edelleen kysyn teiltä; miksei kukaan ole teistä tehnyt aloitusta maahanmuuttopolitiikkaa vastaan? Luuletteko saavanne jotain aikaiseksi, kun kirjoittelette tänne pakkotoiston palstalle negakommentteja? Onko kukaan teistä töissä jossain terveydenhoitoalalla tai maahanmuuttajien kanssa? Siis ihan tosissani kysyn, että mitä luulette saavanne aikaiseksi sillä, että hengailette täällä kirjoittelemassa kommentteja? Mä olen ainakin mennyt, nähnyt, opiskellut ja tehnyt töitä näiden asioiden parissa ja yrittänyt tehdä vaikutusta asioihin; entäs sinä? Ja tulin kirjoittamaan tänne oman mielipiteeni asiasta. Vastaukseksi satelee kymmenen maahanmuuttopolitiikkaa vastaan olevia ihmisiä eikä ainuttakaan puolestapuhujaa; teistähän lähtee aika kovakin ääni? Miksette käytä sitä? Ajantuhlausta.
Minä olen ollut töissä maahanmuuttajien kanssa ja nykyisessä firmassa on töissä mamuja, tosin koulutettuja osaajia ei mitään lukutaidottomia sosiaalipummeja. Enemmistöstä näiden sosiaaliturvanvarassa elävien maahanmuutajien kanssa tekemisissä olevista tulee kriittisiä pienestä osasta jopa rasisteja, kun kyllästyvät tiettyjen mamuryhmien per...ilyyn. Mistä ihmeestä teitä mokuttajia löytyy, toistatte samat moneen kertaan kumotut kliseet ja puolustate mamujen rikoksia kun suomalaisetkin
Suomi on melkein kaikilla hyvinvointimittareilla mitattuna eräs maailman vakaimmista, turvallisimista ja hyvinvoivimista maista, kun taas islamilaiset maat eivät sijoitu kovinkaan hyvin hyvinvointi ja demokratia tilastoissa. Silti sinunlaisesi sosiaalitantat kehtaavat haukkua Suomea ja suomalaisa sekä kehua mamuja.