Mun mielestä rikollisia ei tulisi karkottaa, jos he toimivat rikollisesti. Varsinkaan, jos pakolainen on sellaisesta maasta, mikä on edelleen vaarallinen länsimaiden mielestä. Riippuu myös rikoksesta, että mistä on oikeasti kyse. Se, että toinen karkotetaan, ei aiheuta mitään hyvää muiden pakolaistan silmissä, ainoastaan huonoa. Se ei varoita heitä millään tavalla vaan aiheuttaa kapinointia. Vankilatuomiot on niin löysät Suomessa muutenkin, että niille pitäisi jo tehdä muutos ensin.
Voi Luoja, kyllä. Otin vanhimman fraasin käyttööni, koska en voi uskoa, että täällä juttelee niin moni ihminen ja VARMASTI istuu vaan himassa kirjoittamassa näitä nettiin tekemättä mitään. Vai voitko väittää, että itse olet mennyt ja oikeasti tehnyt jotain asialle? Voitko väittää, että olet edes auttanut jotain muuta, ei välttämättä pakolaista? Kun ollaan puhuttu itse Suomenkin tilanteesta ja nuorisosta niin onko kukaan mennyt ja tehnyt asialle jotain ennen kuin tulee kirjoittelemaan tänne nettiin jotain sellaista, minkä eteen ei kuitenkaan aio tehdä mitään? Oli tämä pakolaisketju tai ei?
Ja asioihin voi tehdä muutosta jo mielenosoituksilla joita näkyy aika harvoin Suomessa ja, jos niitä on niin harva sinne junaan lähtee. Aina puhutaan netissä ja frendien kanssa, mutta ei OIKEASTI tehdä asioille mitään; puhutaan vaan. Jos on jotain mieltä niin Suomi on vapaa maa. Menkää tekemään mielenosoitus pakolaisia tai maahanmuuttopolitiikkaa vastaan. Siinä teille aitoa tekemistä ja aidosti paneutumista tähän "ongelmaan". Moni menee Ruotsiin osoittamaan mieltä; miksi? Tehkää sama Suomessa!
Joo.. kyllä mustakin se karkoitus olisi todella toimiva pelote. Karkoitus pitäisi seurata kaikista törkeistä rikoksista sekä kolmen suorasta.
Ja olen henk. koht auttanut ihmisiä, huume/alkoholiriippuvaisia lähinnä, tosin en näe sen liittyvän tähän aiheeseen taas mitenkään.. Maahanmuuttopoliikan suhteen taas en oikein näe mahdollisuuksiani muualla kuin äänestämällä parempia poliitikkoja päättäviin asemiin. Vai onko suomessa joskus saatu jotain muutosta noilla mielenosoituksilla? Ei munkaan mielestä.
Sun teksti on oikeasti myös tosi raskasta luettavaa. Toistelet samoja asioita joka lauseessa ja suurin osa lauseista on melko päättömiä noin muutenkin.