Kyllä sieltäkin löytyy vammaisia, älä ole lapsellinen antti65.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten nämä alkoholismit ja itsemurhat liittyvät mellakoihin ja terrorismiin?No ei se kyllä ihan noinkaan toimi, Mattih3. Mitä mieltä olet suomalaisista, jotka käyttäytyvät kuin roskakasa? Alkoholismi on todella iso ongelma, nuorten itsemurhat, koska vanhempia ei voisi vähempää kiinnostaa? Mikä heidän pahoinvoinnin takana voi olla? Vaikka he haluavatkin apua? Mistä he sitä saavat? Kun he kapinoivat, onko heidän ihmishenki arvokkaampaa kuin toisen? Mä olen sentään molempien puolella enkä laske toisen arvoa toisen kansalaisuuden tai uskonnon perusteella. Kuvittele, että suomalainen nuori, joka on syntynyt Suomeen ja omaa kaikki mahdolliset tuet ja turvan Suomessa jo valmiiksi, voi silti ajautua tollaseen? Onko hän silloin vain sairas vai samanlainen pelle kuin ulkomaalaiset?
Jos miettii ihan suomalaisten terveyttä ja geenejä niin se on erittäin valitettavaa, että suomalaiset eivät sekoitu tarpeeksi, vaikka vain ruotsalaisten kanssa ja siksi kansamme on todella sisäsiittoinen ja kantaa sellaisia sairauksia joita muualta maailmassa ei löydy (esim. vammaisuuksia).
Päinvastoin, sä et ole kenenkään puolella, vaan sinun ajamasi politiikka johtaa väistämättä koko länsimaisen kulttuurin ja yhteiskunnan tuhoon. Silloin koko maailma on yhtä kehitysmaata ja viidakon laki vallitsee.Mä olen sentään molempien puolella enkä laske toisen arvoa toisen kansalaisuuden tai uskonnon perusteella
Nimenomaan, eli kun resurssit eivät riitä edes omien ongelmien hoitamiseen, niin miksi ihmeessä niitä ongelmia, eli ongelmallisia ihmisiä, pitäisi vartavasten raahata maahan ulkomailta lisää?On mun mielestä aika paljonkin väliä. Siis tottakai; mulla on ensisijaisesti mielessä se, miten suomalaisia mm. nuoria voi auttaa etteivät he joudu väärille teille. Mutta heidän auttaminen ja siihen panostaminen heijastuu myös siihen miten muitakin tulisi auttaa. Jos omaa kansaa ei voi hoitaa, miten ihmiset kuvittelee, että kun muut tulevat tänne, heovat täysin terveinä ja aloittavat uuden elämän tuosta vaan, kun välttämättä oman maan kansalaiset eivät edes siihen pysty? Kyllä se mun mielestä vaikuttaa aika paljonkin. Ja, jos joku tahtoo apua (esim. suomalaiset perhesurmaajat) ja heille ei sitä tarjota ellet ole yrittänyt vakavissasi itsemurhaa, miten silloin näitä pakolaisiakaan voi auttaa tai kouluttaa esim. suomalaiseen kulttuuriin ja täällä elämiseen?
Kyllä, mutta tästä kapinasta on haittaa lähinnä hänelle itselleen, ja sen aihettamien ongelmien hoitamiseen on ihan eri keinot kuin virkavallan voimankäyttö. Sen sijaan sivullisten ihmisten tappaminen ja omaisuuden tuhoaminen on sellaista kapinointia, joka pitää pysäyttää välittömästi ja näyttävästi mahdollisimman suurta voimaa käyttäen, jotta kaikille tulee selväksi ettei sellainen voi toistua.Eikö sun mielestä nuori, suomalainen tyttö, joka dokaa kaikki viikonloput, ole kapinoiva?
Jaahas. No mihin ne rahat sitten käytetään? Laitatko tähän ehdotuksesi Suomen valtion budjetista ja niistä toimenpiteistä, joilla kaikki omat ja muiden ongelmat hoidetaan?Suomella olisi resursseja hoitaa omia kansalaisiaan; rahaa ja työntekijöitä. Olisi myös varaa ja aikaa hoitaa tänne tulevia pakolaisia. Rahat ja työntekijät käytetään vaan ihan johonkin muuhun, valitettavasti.
Sä et ole kenenkään puolella, vaan sinun ajamasi politiikka johtaa väistämättä koko länsimaisen kulttuurin ja yhteiskunnan tuhoon. Silloin koko maailma on yhtä kehitysmaata ja viidakon laki vallitsee.
Kyllä mä vihaan selvästi enemmän näitä järjestelmän pystyttäjiä ja ylläpitäjiä. Kehitysmaasta tuleva ihminen toimii juuri niinkuin sellaiselta voi odottaakin, eli ottaa ilon irti äkisti parantuneesta elintasosta, eikä tietenkään sopeudu yhteiskuntaan kun häneltä ei sellaista vaadita.Nämä maailmanparantajat ja Suomesta maailman sossua toivovat ja toteuttavat ovat aivan saatanan itsekkäitä.. omat jälkeläiset laitetaan kaikenmaailman pillunsilpojien perään tulevaisuuden kuvaa rakentaessa.. tärkeää ei ole hyvinvointivaltion säilyttäminen tuleville polville vaan se, että tälläiset mutakuonot saavat toteuttaa kulttuuriaan ja barbaarisia tapojaan meidän kukkarolla roikkuen maailman tappiin. En tiedä kumpia pitäisi vihata enemmän.. tälläistä järjestelmää hyväksikäyttäviä loisia vai tälläisen järjestelmän pystyttäneitä ja ylläpitäviä "parempia persoonia"--> kummatki sietäisi heittää vittuun täältä kusemasta ihmisten tulevaisuutta.
http://www.thereligionofpeace.com/ Katohan tuolta kysymysmerkki noita terrorismihyökkäyksiä ja sano sen jälkeen uudestaan noita prosentteja. Vai että suomessa on vammaisia ku niin huonot geenit, jos muistan lukeneeni oikein ni esim. Pakistanissa suurin osa avioliitoista tapahtuu sukulaisten kesken. Länsimaat on tämän planeetan majakka ja toivon että "valo" loistaa vielä pitkään, jos ählämit tai neekerit olisi johdossa ni maailma olisi "viidakko" missä olisi täysi anarkia päällä. Jos olet oikeasti matkustanut ja opiskellut ja tutustunut Islamiin ni et voi olla noin naiivi, meinaatko että Saudi-Arabia on ainut maa missä on ongelmia muslimimaista? Tiesitkö että Saudit on ainoita "oikeita" muslimeja ja kaikki muut on niitten palvelijoita, kannattaa tutustua surullisiin tapahtumiin mitä kotiapulaisille on tehty Saudi-Arabiassa.
Jokaisen pahoinvoivan lähtökohdat on kuitenkin samat; se dokaava, nuori tyttö voi samaistua erittäin paljon siihen autoa sytyttävään pakolaiseen. Vähän niin kuin AA-kerhot toimii; kaikki alkoholistit paikalle kertomaan omista kokemuksistaan elämässä. Jos pakolainen, joka ei jostain syystä sopeudu yhteiskuntaan niin hyvin, voisi jutella ammattilaisten läsnäollessa myös kantasuomalaisen kanssa, jolla asiat ei myöskään mene putkeen, vaikkakin kapinoi eritavalla, voi saada yllättävää tukea molemminpuolin ja ehkä jopa ymmärtää asioita ihan eri tavalla, kun toinen ottaakin huomioon jotain muuta mitä toinen ei olisi voinut kuvitellakkaan.
Jos kapinointi on alkanut ja se aiheuttaa turvattomuutta ja viattomia uhreja niin ehdottomasti siihen pitäisi puuttua. Esim. Ruotsin tilanteessa pitäisi ottaa kiinni jokaikinen kapinoiva ja perusteellisesti käydä läpi jokaikinen elämään liittyvä asia, oli se sitten sopeutumista uuteen kulttuuriin tai jotain muuta.
En tajua mitä nimimerkki kysymysmerkki selittää täällä jostain lähi-idän kulttuureista ym. muuta paskaa. Suomi on suomalaisten maa, kellään muslimilla ym. ei ole mitään oikeutusta tulla tänne elämään ja tänne jo tulleet pitäisi lähettää kotimaihinsa välittömästi. Toivon että he elävät hyvän elämän omissa maissaan, jos ei - sekään ei liikuta pätkän vertaa. Ainoa mikä minua kiinnostaa on suomalaisten hyvinvointi, ja suomalaisella en tarkoita muhammed ben Hassainia jolla on suomen kansalaisuus.
Denis, miksi pojuttelet ihmisiä? Onko sinulla varaa pojutella? Oletko omasta mielestäsi mies?, tiedätkö että joku joka on vastassa voi olla tekijämies.