Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Islam pitää nähdä uhkana koska se on sellainen, se ei ole vain "uskonto" vaan se on myös totalitäärinen hallintokoneisto, sen tehtävä on kilpailla ja syrjäyttää suvereenejen valtioiden toimintapohja ja korvata se sharia lailla ja Allahin pyllistelyllä. Mikään muu uskonto ei opeta toimimaan niin, islam on syöpä joka tuhoaa isäntä"eliöstön" eli sen maan mihin se on onnistunut muhimaan.. kunhan syöpäsolut tarpeeksi monistavat itseään kykenee tuo syöpä ottamaan vallan, ja siinä vaiheessa se on aika ikävää nähtävää. Syövälle ominaista on sekin ettei se ole viisas, "syöpä" itsessään kuolee kun isäntäeliöstö kuolee. Islam on vaarallinen koska sen kannattajat haluavatkin kuolla.. aivopestyt ihmiset odottavat jotain kuoleman jälkeistä onnellaa ja tekevät odotellessaan kanssaeläjien elämästä kurjaa heti kun siihen rahkeet riittävät.

Tuo syöpä tulisi repiä juuriaan myöten ja viskata takaisin sinne perukoille mistä se on lähtenytkin.. hiekkadyynien keskelle, näin varmaankin käykin jossain vaiheessa kunhan ensin tulee kunnon rähinä.. harmi vaan että asialle ei tehdä mitään jo nyt, viellä kun voitaisiin välttää suurimmat kahakat. Eläteiltä ei pitäisi edes kysellä kun kestitykset on ohi ja on aika palata rakentamaan sitä omaa maata sen sijaan että kasvatetaan toisten rahoilla sellaisia mega perheitä joiden elättämiseen ei minkään kansan varat pidemmän päälle riitä.

Suomalaiset naiset eivät haluat itselleen suomalaista miestä. Suomalaiset miehet eivät halua itselleen suomalaista naista, koska ovat niin itsekkäitä ja hankalia. Koulutetut naiset lähteävät joka tapauksessa ulkomaille rahanperässä, mutta perus duunari-miehet jäävät nuolemaan näppejään suomeen ja juovat itse hengiltä kun eivät muuta järkevää tekemistä keksi.
Höpöhöpö. Taidat olla hieman katkera? Elovenatytöt on kivoja. :)

Disgustin "mitä tuo teidän itkeminen auttaa?" -juttu kertoo ettei hän aivan ymmärrä demokraattisesta päätöksenteosta ja siitä, että kansalaiset voivat keskustella asioista jotka eivät heitä politiikassa miellytä. Näin ei toki kaikkialla ole. Kovastihan tästä "itkemisestä" tuntuu tietyt henkilöt olevan huolissaan. Kirjakin aiheesta taidettiin vast'ikään julkaista?

Tuo syöpä tulisi repiä juuriaan myöten ja viskata takaisin sinne perukoille mistä se on lähtenytkin.. hiekkadyynien keskelle, näin varmaankin käykin jossain vaiheessa kunhan ensin tulee kunnon rähinä.. harmi vaan että asialle ei tehdä mitään jo nyt, viellä kun voitaisiin välttää suurimmat kahakat.

Miten niin ei voi tehdä mitään? Kuka estää liittymästä vaikkapa näihin "patriootteihin"?

Islam pitää nähdä uhkana koska se on sellainen, se ei ole vain "uskonto" vaan se on myös totalitäärinen hallintokoneisto, sen tehtävä on kilpailla ja syrjäyttää suvereenejen valtioiden toimintapohja ja korvata se sharia lailla ja Allahin pyllistelyllä. Mikään muu uskonto ei opeta toimimaan niin, islam on syöpä joka tuhoaa isäntä"eliöstön" eli sen maan mihin se on onnistunut muhimaan.. kunhan syöpäsolut tarpeeksi monistavat itseään kykenee tuo syöpä ottamaan vallan, ja siinä vaiheessa se on aika ikävää nähtävää. Syövälle ominaista on sekin ettei se ole viisas, "syöpä" itsessään kuolee kun isäntäeliöstö kuolee. Islam on vaarallinen koska sen kannattajat haluavatkin kuolla.. aivopestyt ihmiset odottavat jotain kuoleman jälkeistä onnellaa ja tekevät odotellessaan kanssaeläjien elämästä kurjaa heti kun siihen rahkeet riittävät.

Tuo syöpä tulisi repiä juuriaan myöten ja viskata takaisin sinne perukoille mistä se on lähtenytkin.. hiekkadyynien keskelle, näin varmaankin käykin jossain vaiheessa kunhan ensin tulee kunnon rähinä.. harmi vaan että asialle ei tehdä mitään jo nyt, viellä kun voitaisiin välttää suurimmat kahakat. Eläteiltä ei pitäisi edes kysellä kun kestitykset on ohi ja on aika palata rakentamaan sitä omaa maata sen sijaan että kasvatetaan toisten rahoilla sellaisia mega perheitä joiden elättämiseen ei minkään kansan varat pidemmän päälle riitä.

Aamen :worship:

En . Suomessa olen käynyt tuttavapariskuntien luona jotka ovat jakaneet omat ruokansa omiin hyllyihin! Eli mun on mun ja sun on sun.

Minä en ole koskaan tavannut tuollaista perhettä missään, yhtä lukuunottamatta...

Minun perheeni on tuollainen. Muijalla on laktoosittomat/gluteiinittomat tuotteet ruoka-allergioidensa vuoksi. meillä muilla ei allergioita ole. pidämme esim. jauhot tiukasti erillään.

Mutta että tyyliin "...mun on mun ja sun on sun" ihan vaan omistamisen vuoksi...ihme tuttavaperheitä sulla...on todella...

Minä en ole koskaan tavannut tuollaista perhettä missään, yhtä lukuunottamatta...

Minun perheeni on tuollainen. Muijalla on laktoosittomat/gluteiinittomat tuotteet ruoka-allergioidensa vuoksi. meillä muilla ei allergioita ole. pidämme esim. jauhot tiukasti erillään.

Mutta että tyyliin "...mun on mun ja sun on sun" ihan vaan omistamisen vuoksi...ihme tuttavaperheitä sulla...on todella...

Onhan noissa muslimikulttuureissa todellakin perhe tärkeämpi kun Suomalaisessa: sukulaisten keskenäiset avioliitot, suvun naisväen dominointi.. Se on sitä lähimmäisten rakkautta pojat!

Ja sitä paitsi tuo Suomalaisten "huonosta" perhekeskeisyydestä nillittäminen mamun toimesta tuo ns. paskan maun suuhun. Aletaan olemaan melko epätoivoisen argumentoinnin rajamailla kun ohitetaan kaikki maahanmuuttajien ongelmat ja keskitytään tekemään pahoille rasisteille selväksi että Suomalaisessa kulttuurissa on paska perhekeskeisyys. Ja jos maahanmuuttajan mielestä meidän arvot, tavat, ja käyttäytyminen on väärää, niin täällähän ei ole pakko olla.

Lisäksi olen itse ainakin itse helvetin tyytyväinen että mun tarvii nähdä mun anoppia kun kerran puolessa vuodessa.

Hyvinvointivaltio, jonka hedelmiä olet kaiketi niin auliisti jakamassa muidenkin maiden kansoille, tuottaa yhteiskunnan, jossa moni asia on ulkoistettu; sen avulla kenenkään ei tarvi jäädä kotiin valvomaan dementitoitunutta Aunea, vaan koko perhe käy töissä maksaakseen veroja, joilla tämäkin lysti maksetaan. Noissa maissa kun ei ole yleistä solidaarisuutta (hyvinvointivaltio verorahoilla), siellä se solidaarisuuskin koskee ainostaan omaa sukua ja kuten nyt näet, pakon edessä.

Ei kai aikuinen ihminen vielä usko hyvinvointivaltioon? Se, että poliisi varastaa kansalta suuren osan tuloista ei ole solidaarisuutta. Solidaarisuus tapahtuu omasta vapaasta tahdosta eivätkä ihmiset Suomessa veroja vapaaehtoisesti maksa. Ilman valtion asiaan puuttumista jokainen olisi vapaa ulkoistamaan halutessaan läheistensä hoivan siltä osin kuin haluavat.

Maahanmuuton kannattajat puhuvat geenipoolin rikastumisesta. Geenien jalostuksesta puhuivat natsitkin.

Mitä merkitystä sillä on mistä natsit puhuivat? Natsit puhuivat säästäkin. Kuvitteletko, että säästä puhuminen siis tekee sinut natsiksi? Se, että natsit harrastivat rodunjalostusta ei eroa mitenkään siitä, että natsist harrastivat paljon muutakin ja se, että natsit harrastivat jotain ei vielä tee siitä natsimaista tai liitä sitä natsien muuhun toimintaan. Onko rodunjalostus mielestäsi huono asia. Pitäisikö rotua mieluummin rappioittaa kenties tai vain yrittää pysäyttää evoluutio?

Mitä merkitystä sillä on mistä natsit puhuivat? Natsit puhuivat säästäkin. Kuvitteletko, että säästä puhuminen siis tekee sinut natsiksi? Se, että natsit harrastivat rodunjalostusta ei eroa mitenkään siitä, että natsist harrastivat paljon muutakin ja se, että natsit harrastivat jotain ei vielä tee siitä natsimaista tai liitä sitä natsien muuhun toimintaan. Onko rodunjalostus mielestäsi huono asia. Pitäisikö rotua mieluummin rappioittaa kenties tai vain yrittää pysäyttää evoluutio?

Hold your horses. Kappaleessa on selvä argumentti, jonka pystyy kuka hoksaamaan ilman, että samariinit menevät väärään kurkkuun. Pointti on seuraava: On koomista, jos joku suvaitsevainen samaan aikaan jauhaa vaikkapa Suomen sisusta natsijärjestönä (koska eivät halua rotujen sekoittuvan ovat siis rodunjalostajia tältä osin) ja samaan aikaan kannattaa maahanmuuttoa geenipoolin rikastamiseksi.

Tilanne on sama kuin vannoutunut pohjoismaisten hyvinvointivaltioiden kasvattama feministi jaksaa jauhaa suomalaisesta perheväkivallasta mutta on hiljaa, kun kuulee, että naisten turvataloissa suurin osa alkaa olla ihan maahanmuuttajavaimoja, joiden puolisot eivät todellakaan ole suomalaisia.

Ali-ihmiset uhoavat. Miten helvetissä noita märmättejä edes päästetään Suomen rajojen sisälle. Luulisi, että tuokin retardi hiekkaneerekiapina voitaisiin pysäyttää rajalla ja käännyttää takaisin UK:hon.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013033116845965_uu.shtml

Tätä ihmettelen itsekin. Kaverin järjestö on kielletty briteissä ja nettisivuja lopetetaan sitä mukaa kun niitä ilmestyy ja silti kyseinen sankari saa tulla tänne aivopesemään vihapuheillaan länsimaita vastaan.

Se mikä tuossa eniten huolestuttaa on supon viestintäpäälikön lause: "Olemme useita vuosia viestineet, että Suomessa on yhä enemmän henkilöitä, joilla on yhteyksiä radikaaleihin piireihin". Niin ja ei varmaan tarvita kristallipalloa kertomaan mistä päin nämä radikaalit tulevat tai mitä uskontoa he edustavat.

Disgustille vielä sen verran että tämän keskustelun ylläpitäminen on tärkeää, jotta saadaan porukka havahtumaan tähän kytevään aikapommiin ajoissa. Itse pyrin äänestämällä vaikuttamaan siihen minkälaista maahanmuuttopolitiikkaa tässä maassa harrastetaan ja ei ole kovin montaa puoluetta, jota äänestämällä tilanne tästä muuttuisi omasta mielestäni parempaan suuntaan. Olen myös käynyt keskustelemassa mm rasismista ja voin sanoa että huolestuttaa kuinka pihalla esimerkiksi kuntatasolla olevat päättäjät ovat. Ongelmia ei heidän mielestään ole ja vain suomalaiset ovat rasisteja yms.

Ja pitäisikö täällä päästää tilanne yhtä huonoksi kuin muissa Länsi-Euroopan maissa ja sitten alkaa itkemään kun paska on jo tuulettimessa? Se että Suomi ottaa suhteellisesti vähän porukkaa ei ole mikään perustelu yhtään millekään. Edelleen vähemmän ja laadukkaampaa on parempi. Pisteytys käyttöön, työperäisen maahanmuuton suosiminen, sosiaalietuudet vain oman maan porukalle ja jos tuo sukua tänne, pystyttävä itse elättämään heidät. Tuo karsisi sosiaaliperäistä maahanmuuttoa pois tehokkaasti.

Höpöhöpö. Taidat olla hieman katkera? Elovenatytöt on kivoja. :)

En katkera ole, omat pullat on hyvin uunissa. Tiedän jo hälyyttävän monta tapausta, kun hyvää akkaa ei vain tahdo löytyä. Joskus näennäisesti on joku löytynyt, mutta sekin on vienyt tuhkatkin pesästä. En yhtään ihmettele ettei suominaiset enään innosta.

Miksi Poliisit-sarjassa äärimmäisen harvoin maahanmuuttajat ovat rikoksentekijöinä? Etenkin Helsingin ja Vantaan jaksoissa kaiken järjen mukaan pitäisi olla usein maahanmuuttajia osallisina, ainakin tilastojen valossa. Leikataanko ohjelmasta osa pois vai ohjataanko kamerapartio muihin tehtäviin? Lainvalvojissa oli kuitenkin usein tummempiakin rötösherroja.

Tummempia rötösherroja? Eli yön timoja...Oisko Yö julkassut taas uuden levyn ja nyt Timot ovat vähän aikaa kiertueella pois pahanteosta. Kyllä ne kohta taas kameran edessäkin näkyvät, pelko pois!

E: On kyllä niin saatanan huono läppä, että itteäki hävettää...en kehtaa ees poistaa...

Miksi Poliisit-sarjassa äärimmäisen harvoin maahanmuuttajat ovat rikoksentekijöinä? Etenkin Helsingin ja Vantaan jaksoissa kaiken järjen mukaan pitäisi olla usein maahanmuuttajia osallisina, ainakin tilastojen valossa. Leikataanko ohjelmasta osa pois vai ohjataanko kamerapartio muihin tehtäviin? Lainvalvojissa oli kuitenkin usein tummempiakin rötösherroja.

Varmaan samasta syystä miksi Yle ja Hesari jättävät taustaisuuden kertomatta tai eivät uutisoi jutusta ollenkaan, jos tekijä on ollut pyhä toteemi kuten somali tai muslimi.

Kappaleessa on selvä argumentti, jonka pystyy kuka hoksaamaan ilman, että samariinit menevät väärään kurkkuun. Pointti on seuraava: On koomista, jos joku suvaitsevainen samaan aikaan jauhaa vaikkapa Suomen sisusta natsijärjestönä (koska eivät halua rotujen sekoittuvan ovat siis rodunjalostajia tältä osin) ja samaan aikaan kannattaa maahanmuuttoa geenipoolin rikastamiseksi.

Tilanne on sama kuin vannoutunut pohjoismaisten hyvinvointivaltioiden kasvattama feministi jaksaa jauhaa suomalaisesta perheväkivallasta mutta on hiljaa, kun kuulee, että naisten turvataloissa suurin osa alkaa olla ihan maahanmuuttajavaimoja, joiden puolisot eivät todellakaan ole suomalaisia.

Jälkimmäinen esimerkki on koominen, mutta samaa sisäistä ristiriitaa ei löydykään ensimmäisestä. Rodunjalostuksen pitäminen natseiluna on tietenkin typerää, mutta jos uskoo geenipoolin parantuvan rotujen sekoittumisella ja siksi vastustaa rotupuhtautta ja liittää sen natseihin, niin sisäistä ristiriitaa ei synny, kuten jälkimmäisessä esimerkissä.

Ja aivan tosissasiko väität, että tuo virheellinen vertaus pitäisi ymmärtää natsikortista? Ei kukaan tiedä, mitä tarkoitat, vaan vain mitä kirjoitat.

Jälkimmäinen esimerkki on koominen, mutta samaa sisäistä ristiriitaa ei löydykään ensimmäisestä. Rodunjalostuksen pitäminen natseiluna on tietenkin typerää, mutta jos uskoo geenipoolin parantuvan rotujen sekoittumisella ja siksi vastustaa rotupuhtautta ja liittää sen natseihin, niin sisäistä ristiriitaa ei synny, kuten jälkimmäisessä esimerkissä.

Ja aivan tosissasiko väität, että tuo virheellinen vertaus pitäisi ymmärtää natsikortista? Ei kukaan tiedä, mitä tarkoitat, vaan vain mitä kirjoitat.

En tiedä, mitä höpötät ja mistä on kyse. Mutta totta kai ekassa esimerkissä on sisäinen ristiriita: tyypillinen suvaitsevainen kammoksuu ajatusta ylipäätään geeneihin kajoamisesta, koska natsit, mutta samaan aikaan itse höpöttelee geenipoolista. Älä turhaan takerru vänkäämään natsi-sanan denotaatioista tai konnotaatioista, se ei kiinnosta ainakaan sivuunkirjoittanutta.

Onhan noissa muslimikulttuureissa todellakin perhe tärkeämpi kun Suomalaisessa: sukulaisten keskenäiset avioliitot, suvun naisväen dominointi.. Se on sitä lähimmäisten rakkautta pojat!

Ja sitä paitsi tuo Suomalaisten "huonosta" perhekeskeisyydestä nillittäminen mamun toimesta tuo ns. paskan maun suuhun. Aletaan olemaan melko epätoivoisen argumentoinnin rajamailla kun ohitetaan kaikki maahanmuuttajien ongelmat ja keskitytään tekemään pahoille rasisteille selväksi että Suomalaisessa kulttuurissa on paska perhekeskeisyys. Ja jos maahanmuuttajan mielestä meidän arvot, tavat, ja käyttäytyminen on väärää, niin täällähän ei ole pakko olla.

Lisäksi olen itse ainakin itse helvetin tyytyväinen että mun tarvii nähdä mun anoppia kun kerran puolessa vuodessa.

Kuka mamu on sanonut noin? Minä ainakin sanoin noin. Puhuin vain erilaisesta mentaliteetista. Kylmästä perhekeskeisyydestä. Enkä nostanut sitä esiin minään argumenttina, vaan eräs käyttäjä kertoi postauksessaan edellisellä sivulla kuinka kriisimaissa ei hyväkuntoiset miehet välitä perheistään ja hylkäävät heidät lähtiessään etsimään parempaa elämää vaikka asia ei ole niin. Ja tuohon kohtaan jatkoargumentoin, että suomalaisilla jos jollain on opittavaa perhesuhteista.. turha alkaa siis suomalaisen miehen nillittää asiasta.

Back
Ylös Bottom